הן צעירות, נמרצות, נראות מעולה בבגדי ים ומבינות דבר או שניים בתזונה נכונה ובאימוני כושר – שלהן ושל בני זוגן. שמונה נשים וחברות של כוכבי כדורגל בארץ ובחו"ל מעניקות טיפים לגזרה מושלמת לקראת עונת הרחצה העומדת בפתח.


יובל אמזלג, 24 | בת הזוג של חגי גולדנברג (מכבי פ״ת)

יובל אמזלג (צילום: DEDEׂ
יובל אמזלג (צילום: DEDEׂ

(צילום: DEDEׂ
(צילום: DEDEׂ

הצעירה האמביציוזית שמנהלת זוגיות עם מגנה של המלאבסים היא הבעלים של מותג בגדי הים DEDE, הנקרא על שם סבתה. את פריטי הקולקציה תוכלו גם לרכוש בעצמכם באתר האינטרנט שלה, וב־Bikini.fest, פסטיבל ענקי של בגדי ים שיתקיים באולם הלאגו בראשון לציון ב־4 וב־5 במאי. ואיך היא נראית ככה אתם שואלים? "אני אוכלת כל מה שבא לי, לא שומרת בכלל על תזונה נכונה. אני אוהבת אוכל וזה הכל גנים. אבל גם מתאמנת מדי פעם עם חגי, בעיקר אימוני כוח, פחות אירובי". נא לפרגן - יש גם כאלו.

לי מאי יושיע, 23 | מאורסת לאריאל הרוש (הפועל ת״א)
לי מאי יושיע (צילום:מאיר כהן)
לי מאי יושיע (צילום:מאיר כהן)

(צילום: sea&soul)
(צילום: sea&soul)

הדוגמנית הכובשת שאוטוטו מתחתנת עם השוער של האדומים, משתפת אתכם בטיפ האידיאלי שלה לקראת עונת הרחצה: "בשביל לשמור על גזרה מושלמת לקראת הקיץ, ההמלצה שלי היא להפחית כמה שיותר בגזרת המתוקים ולהשקיע באימונים, בייחוד אחרי תקופת המבחנים, שבה הדבר היחיד שהרשיתי לעצמי לעשות, חוץ מללמוד הוא לאכול. לקראת החג, הטיפ שלי הוא להימנע עד כמה שאפשר ממצות וממתוקים ולהתחיל לפקוד את חדר הכושר שלוש פעמים בשבוע לפחות. למזלי, התברכתי בגנים שאפשרו לי לעשות הפסקה בתקופת החורף, אבל עכשיו אני מבטיחה לחזור לעניינים בכל הכוח".

שלי רגב, 28 | נשואה לאופיר מרציאנו (היברניאן הסקוטית)
שלי רגב (צילום: סוכנות אלינור שחר ניהול אישי)
שלי רגב (צילום: סוכנות אלינור שחר ניהול אישי)

הטיפ של הדוגמנית מהסוכנות של אלינור שחר לשמירה על גזרה לוהטת: ״אישית, אני
אוהבת מאוד לשתות מים על פני כל משקה אחר, לפעמים אפשר גם לגוון עם חתיכות פרי למי שרוצה טעם נוסף".

הדר דיזהב, 21 | בת הזוג של מיכאל אוחנה (הפועל ב״ש)

הדר דיזהב
הדר דיזהב

הרקדנית הירושלמית היפהפייה אוכלת הכל. היא אוהבת פסטות, פיצות ושוקולדים ומשתדלת לשלב בתזונה שלה גם מאכלים בריאים ומזינים. "הטיפ שלי לגזרה האידיאלית לקראת עונת הרחצה הוא לאכול הכל מהכל בצורה מבוקרת, בשילוב פעילות ספורטיבית - בין אם זה לכיף ובין אם זה בגדר אימון. וכמובן, להקפיד על שתייה מרובה של מים ואיך לא, לרקוד, שזו דרך מצוינת להשיל קלוריות מיותרות".

ספיר יולי, 23 | בת הזוג של אריק ינקו (הפועל רעננה)
ספיר יולי (צילום: אריק ינקו)
ספיר יולי (צילום: אריק ינקו)


יולי מספרת שאומנם גנטיקה הרבה פעמים קובעת, אבל "שילוב של משמעת עצמית, אוכל נכון ומאמנת צמודה יכולים לשדרג את הגוף פלאים. גיליתי שלאכול בריא יכול להיות גם טעים. המאמנת שלי מבקשת שאצלם לה את כל מה שאני אוכלת, ככה שאני מפחדת ממנה".

קורל סימנוביץ׳, 24 | בת הזוג של סרג׳י רוברטו (ברצלונה)

 

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on

 

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on


מה יש לומר על השגרירה שלנו בברצלונה? סימנוביץ׳ נמצאת בזוגיות כבר יותר משלוש שנים עם רוברטו, הכוכב העולה של המועדון היוקרתי מספרד, והם חולקים דירה משותפת וכלב מתוק העונה לשם באלו. הדוגמנית הישראלית שומרת על הגזרה בכל יעד שבו היא נמצאת גם באמצעות תזונה נכונה. את האהבה לאימונים קיבלה מליקי, מאמנת הכושר של הסלבס שהיא גם חברתה הקרובה, המגיעה להעביר לסימנוביץ׳ אימונים גם כשהיא בחו"ל.

שרון אייזנברג, 20 | בת הזוג של דוד קלטינס (בית״ר ירושלים)

 

A post shared by @sharon31e on

 

A post shared by @sharon31e on


היפהפייה מבאר שבע שחגגה יום הולדת לפני שבועיים, פלוס זוגיות של חצי שנה עם הבלם/קשר המוכשר שלה, היא קצינה בצה"ל. למרות זאת, היא מוצאת זמן לדגמן פה ושם - וכמובן לשמור על הגזרה כשהיא פוקדת את חדר הכושר גרייט שייפ בעיר מגוריה ומוכיחה שחיילות יכולות להיראות מיליון דולר עוד לפני שיצאו לאזרחות.