נטע ברזילי ומשלחת האירוויזיון הגיעו לליסבון

בזמן שהעברתם את סוף השבוע בבילויים כאלו ואחרים, אנחנו שמחים לדווח לכם כי נטע ברזילי הנציגה של ישראל לאירוויזיון ארזה את המשלחת שלה, המונה כ-13 חברי צוות והם טסו לליסבון שבפורטוגל כדי לסיים את ההכנות לתחרות החשובה. חצי הגמר ייערך בעוד כשבוע, ב-8 במאי והגמר הגדול בו אנחנו מקווים לזכות ייערך ב-12 למאי. תחזיקו אצבעות

# הגענו (צילום: אינסטגרם)
# הגענו (צילום: אינסטגרם)


מסיבת הרווקות של עדן בן זקן יצאה לדרך

רגע לפני שתינשא לבחיר ליבה שוקי ביטון, זמרת השנה עדן בן זקן מסמנת וי על עוד סיבה למסיבה ויוצאת למסיבת רווקות מחוץ לגבולות ישראל. אחרי שעברה טעימות עם ארוסה והשף אסף גרניט עלתה בן זקן על טיסה למלטה לחגוג עם חבריה הטובים. להבדיל ממסיבות רווקות רוויות בנשים נחשקות ורווקות בחרה בן זקן לחגוג את הפרידה מהרווקות עם חבריה הקרובים ביותר גברים ונשים כאחד.

החבורה שטסה עם חברת קשרי תעופה תתאכסן במלון אינטרקונטיננטל אותה רשת מלונות בה תערוך את החתונה שלה. בתוכניות: סיור באיים המרהיבים של מלטה, בילויים במסיבות בברים, הרבה בטן גב ורוגע בבריכה ובים אלכוהול ואוכל טוב.

עם הכי הכי קרובים. עדן בן זקן (צילום: פרטי)
עם הכי הכי קרובים. עדן בן זקן (צילום: פרטי)


אקי אבני חוגג 51

סוף השבוע היה עמוס בחגיגות ומי שנאלצה לפזז בין אירוע אחד לשני ולרשום לא מעט צ'קים היא מיכל הקטנה שהתחילה את הסופ"ש בבר המצווה של הבן של טילטיל וקינחה אותו כשבילתה בשני אירועים בערב אחד. האירוע הראשון היה של אחייניתו של בעלה ניר, רומי ויצמן שחגגה בת מצווה עטורת כוכבים ועומר אדם על הבמה ולאחר מכן הגיעה לחגוג לאקי אבני יום הולדת 51 בבר חדש, UNDER 25. עוד הגיעו להגיד מזל טוב, דין מרשניקוב והחברה החדשה יהלי לוזובר שהסתתרה מאחורי התיק שלה, אושרי כהן, חיים צינוביץ' השרוף ועוד.

מזל טוב! ניקול מילר, אקי אבני, ניר ומיכל ויצמן (צילום: אור גפן)
מזל טוב! ניקול מילר, אקי אבני, ניר ומיכל ויצמן (צילום: אור גפן)

בשוק. דין מירושניקוב והחברה
בשוק. דין מירושניקוב והחברה


נפרדים מנובריש דוג בדיזינגוף

מעצב האופנה מעוז דהאן, מי שאחראי ללוקים של מיטב הסלבס, סוגר בקרוב את החנות המיתולוגית של המותג "נובוריש דוג" ברח' דיזינגוף בתל אביב ומשיק אתר אינטרנט חדש שיצטרף לחנות הדגל בקניון האופנה גינדי TLV. לרגל האירוע המיוחד, התקבצו מספר חברים מפורסמים לחלוק כבוד אחרון לחנות הותיקה. אז נכון שהמעריצים סטטיק ובן אל לא יכלו להגיע בגלל הטור שלהם בארה"ב אבל בין החברים שכן הגיעו להפתיע את המעצב ניתן היה לראות את גלעד כהנא, ושי גבסו, גל גברעם, ברק אדרי, ורד ספיבק ועוד.

מעוז דהאן וורד ספיבק (צילום: ענת מוסברג)
מעוז דהאן וורד ספיבק (צילום: ענת מוסברג)

שי גבסו
שי גבסו

דנית גרינברג ואליאב אוזן עוברים דירה
הזוג המנצח שהכיר ב"אח הגדול" החליט שהגיע הזמן להתרחב ולמרות שלא הרחיקו יותר מדי עברו סופ"ש ארוך ומייגע שהיה מלא באריזות ופריקות כשעברו דירה באותה השכונה בה גרו. בין הדברים שהחליטו לזרוק או למסור לגולשי הפייסבוק ניתנה ההזדמנות לרכוש את ספת השזלונג של השניים שהוצעה למכירה במחיר סמלי של כמעט  3000 ש"ח. מי מעוניין?

מותשים. דנית גרינברג ואליאב אוזן (צילום: אינסטגרם)
מותשים. דנית גרינברג ואליאב אוזן (צילום: אינסטגרם)
מעוניינים?
מעוניינים?