כמה השראה כוכבת ישראלית יכולה להעניק בשנה אחת! נטע ברזילי, האישה והלופר, זוכת האירווזיון שהציגה לכל העולם שאפשר להיות שונה ועדיין לשמש מודל לחיקוי ומושא הערצה עושה את זה שוב וכובשת את מסלול התצוגה בשבוע האופנה הישראלי, כשהיא צעדה בבגד ים של "בננהוט" לצד המעצבות והבעלים של המותג נטע אלחמיסטר ונועה בני.

השלוש, סגרו את תצוגת האופנה של המותג וצעדו בבגדי ים זהים לצלילי הרמיקס הרשמי של הלהיט החדש של ברזילי "באסה סבבה" שיצא היום, אותו הפיקה הדי ג'יי דלית רצ'סטר. ברזילי, שהציגה בשנה האחרונה אינספור לוקים מרהיבים מיוחדים ומחמיאים גם למידות גדולות התרגשה לצעוד על המסלול בבגדים מינימלים ושוב, לתת השראה לכל הנשים, בכל המידות והגדלים.

מעוררת הערצה. נטע ברזילי עם נטע אלחמיסטר ונועה בני (צילומים: אמיר מאירי)
מעוררת הערצה. נטע ברזילי עם נטע אלחמיסטר ונועה בני (צילומים: אמיר מאירי)



"במשך שנים לא הלכתי לים או לבריכה, וכמוני גם עוד המון נשים. אני מאושרת שנפלה בחלקי הזכות לשבור עוד סדק בחומה המחשבתית שלי ושל עוד הרבה אנשים היום. זה כבוד גדול להפגין עוצמה נשית אמיתית יחד עם חברותי נטע ונועה, ולהוכיח שאנחנו יפות ושוות בכל המידות, ולא צריך לקפח אף אחד. לכולנו מגיע לחגוג את עצמנו ולאהוב את עצמנו כמו שאנחנו. אני מתרגשת שכל זה קורה במקביל להשקת הרמיקס הרשמי ל״Basa sababa “ של האחת והיחידה דלית רצ'סטר. מדובר כאן על כוח נשי שלא מתבייש מכלום" .

"כוח נשי שלא מתבייש מכלום"
"כוח נשי שלא מתבייש מכלום"