בשנה שעברה קיילי ג'נר כבר לא יכלה לחכות עד שימלאו לה 18, בעיקר בגלל הרמות הגבה של הצהובונים בקשר למערכת היחסים שלה עם הראפר טייגה בן ה- 25. אך לאחרונה, נראה שהיא מאוד משתוקקת להפוך לבת 19, כי נסיכת הריאליטי-טראש חגגה את יום הולדת עשרה ימים שלמים לפני התאריך שבו היא נולדה. לא שמעת שמדובר במזל רע, קיילי?! 


אמש (שני) קריס וקנדל ג'נר, קים, קורטני קלואי קרדשיאן וכל שאר חברי ובני המשפחה המגה מפורסמת, עזבו את הילדים הקטנים, הצרות והעיסוקים שלהם בבית והגיעו לשמח את ג'נר הקטנה - כשחגגה במועדון מפורסם בלוס אנג'לס. כשהיא צמודה לבן הזוג המזמר שלה, קיילי דאגה לסובב לכל האורחים את הראש, לבושה באוברול עשוי בד תחרה שקוף של בית האופנה החביב על הפמיליה, בלמיין, ונראתה כמו מיליון דולר.

רק בכאילו, לא באמת רואים. קיילי ג'נר (צילום: splashnews(
רק בכאילו, לא באמת רואים. קיילי ג'נר (צילום: splashnews(



הפציעה בתספורת חדשה. קים קרדשיאן
הפציעה בתספורת חדשה. קים קרדשיאן

גם הקשוחים הגיעו לחגוג. כריס בראון וסקוט דיסיק
גם הקשוחים הגיעו לחגוג. כריס בראון וסקוט דיסיק





אם כבר מדברים על מליוני דולרים, איך ג'נר יכולה לעבור יום הולדת מבלי לקבל מתנות שוות? אחרי שבשנה שעברה קיבלה מהבויפרנד מכונית פרארי לבנה בשווי של בערך מיליון שקלים וחצי, ביום הולדתה ה-19 היא זקוקה לעוד מכונית, החמישית שלה בסך הכל , כשהפעם היא פינקה את עצמה בג'יפ בייצור אישי, אחד מסוגו, שמרופד בעור בשני צבעים. פלוס מסכים שטוחים ומגשי אוכל ושתייה, אי אפשר בלי.



מלבד אהבתה למכוניות, מתברר שקיילי מאוד אוהבת כלבים, לכן אחת החברות הכי טובות שלה הפתיעה אותה במתנת יום הולדת מוקדמת: גור קטנטן וחמוד שיצטרף לשלושת הכלבים שלה ארני, נורמן ובמבי. קונגרג'וליישנז, ילדה.

 

A photo posted by King Kylie (@kyliejenner) on