חייהם של היפים והמפורסמים בהוליווד נוצצים, עד לפרטי פרטים, במיוחד ביום הכלולות שלהם? לא תמיד. לעתים, דווקא אצל כוכבי העל שמשלמים מאות אלפי דולרים למארגני חתונות ומפיקים - התכנית ביום החשוב בחייהם משתבשת, יותר נכון נהרסת, יותר נכון משאירה זיכרון מר מיום מתוק במיוחד בחייהם. כי כנראה שכסף לא קונה הכל!  גם בחתונות הכי מפוארות, מחושבות ומתוקתקות, עשויים לקרות אסונות או שלל תקלות מביכות.

לכבוד סיום עונת החתונות המקומית, מערכת TMI מציגה לכם את מה שקרה לאחותה הקטנה של ביונסה ועד לאיוונט של קים קרדשיאן וקניה ווסט - רשימה של מחדלים שאירעו ואף שיבשו כמה מהחתונות הגדולות בתעשיית הבידור האמריקנית.

הילארי דאף נשברה

 

A photo posted by Hilary Duff (@hilaryduff) on


בבוקר חתונתה למייק קומרי, מי שכזכורה כ"ליזי מקגוויר" בילתה את הנשנוש המקדים בתחושת שמחה - מהולה בעצב. דאף, נגסה בבייגל לא מאוד טרי כנראה, כך ששברה את השן שלה רגע לפני האירוע. "בהתחלה צחקתי ממש, אבל אז הצחוק הפך לבכי ודמעות", גילתה. למזלה, מארגנת החתונות שלה הפעילה כמה קשרים והשיגה לה את רופא השיניים הטוב באזור, שהספיק לבנות ולשייף לה את השן לפני שצעדה מחויכת בשביל החופה.

הלקח הלבן של TMI: בפעם הבאה חמודה, פשוט לא אוכלים ביום החתונה. ככה לא מסתכנים בחוסר התאמה של השמלה, או בלסת פצועה.

סולאנג' נואלס התגרדה



לאחותה הקטנה של ביונסה כנראה יש הרבה מזל, כלומר, כמעט. בערב השמח בחייה, אירוע החתונה שלה - היא סבלה מפריחה בולטת, כך שכל הפנים שלה התמלאו פצעים אדומים ובולטים. מזל שזה היה רק כמה שעות אחרי הפגישה עם האורחים, צילום התמונות והמסיבה, כך שסולאנג' "רק" נאלצה לבלות את ליל הכלולות שלה מגרדת, כולל צלם הפפראצי שתיעד תמונות לא מחמיאות שלה בדרך חזרה מהאיוונט. כאמור, פחות נחמד.

הלקח הלבן של TMI: לא להשתמש ביותר מדי איפור, וגם אם כן - רק בחומרים שהכלה בחנה על עצמה בעבר. שלא תתנפח כמו בלון.

ריאן ריינולדס ובלייק לייבלי השחירו


נכון שהיא התחתנה עם ריאן ריינולדס השטותניק, אבל מתברר שגם לבלייק לא חסר. יום החתונה זרם באופן נפלא, התמונות החמיאו לבני הזוג שנראה פוטוגני ומאוהב מתמיד. כיאה לאירוע הוליוודי, במהלך קבלת הפנים הוצתו זיקוקים, כאשר אז, גיץ אחד פגע בשמלה הבוהקת של לייבלי ושרף אותה! השחקנית הייתה מבוהלת (פאניקה!), אבל במבט לאחור היא מספרת שזה אחד הרגעים הכי מצחיק בחתונה, ושהיא לא תשכח לעולם כמה כיף היה. נניח.

הלקח הלבן של TMI: כמו שלא משתכרים מיין אדום תחת החופה, לא מתקרבים לאש חייה. הרי כמויות הספרי בשיער ואורך הריסים, הופכים את העניין לדליק מכדי להסתכן, אהובה.

קים קרדשיאן וקניה ווסט חרטו

 

A photo posted by @wedding_bae on


באמת לא ברור למה מישהו יעז לפספס את ההזדמנות להגיע לחתונה של הזוג הכי מדובר בארצות הברית (כלומר, בעולם כולו) - אבל ככל שמועד החתונה של קרדשיאן את ווסט התקרב, אנשים ביטלו את הגעתם למרות שכבר אישרו שהם יבלו עם החתן והכלה באירוע. רוב הביטולים, היו ממש ברגע האחרון, אחרי שהחתן והכלה כבר חרטו על שולחנות השיש במקום את שמות האורחים, שלמרות שלא היו שם, שמם הונצח כמצבת זיכרון לנצח נצחים.

הלקח הלבן של TMI: בפעם הבאה, נסו להיות יצירתיים אבל בסטייל. כלומר, תשקיעו את הכסף שלכם בצדקה (או מתנות לאורחים) ואל תהרסו שולחנות אבן עם  שמות של אנשים לא שווים.

ג'סיקה סימפסון התבלבלה


מזל שביהדות לא מחליפים נדרים מול האורחים? תשאלו את הזמרת, שחתונתה השנייה הייתה מלאה בהתרגשות. אחרי שצעדה לעבר בחיר לבה (השני), הגיע שלב אמרות האהבה והנדרים. בעוד שאריק ג'ונסון, בעלה של סימפסון, החל לדבר ולא הפסיק להיחנק עד שנאלץ להתחיל מהתחלה, סימפסון הביכרה את עצמה אפילו יותר. היא אולי רגילה לעמוד מול קהל גדול ויש לה ביטחון עצמי גבוה, אך נדמה שהמתח גבר ומול 250 מוזמנים היא פנתה לבעלה, כשבמקום לקרוא לו בשמו, קראה לו בשמה של עצמה. מה? עשתה פאדיחה, צחקקה והתחילה מחדש.

הלקח הלבן של TMI: מזל שסימפסון לא התבלבלה וקראה לבעלה החדש בשמו של האקס ניק לאשי, אבל לפני הפעם הבאה, שנני את השם שלו - או לפחות תעזרי בטלפרומטר.

קמרון דיאז נופלת

 

A photo posted by Us Weekly (@usweekly) on


השחקנית היפהפייה התחתנה עם הרוקיסט המקועקע בנג'י מאדן - בטקס יהודי שנערך בחצר הבית שלה בשכנת בוורלי הילס. בזמן החופה, לאחר שבע הברכות כפי אתם כנראה, הגיע שלב החלפת הטבעות, רק שאז בעלה שיזכה למצוות, הפיל את הטבעת שלו וכל האורחים התחילו לצחוק. המבוכה נעלמה חיש מהר, כשמאדן שבר את הכוס וכולם צעקו להם "מזל טוב!".

הלקח הלבן של TMI: אם בעלך לעתיד לא מחזיק את הטבעת חזק מספיק, לכי תדעי אם יוכל לתפוס אותך כשחלילה תמעדי מהעקבים.