לא צריך לטוס ללוס אנג'לס ולראיין את היידי קלום, כדי לדעת מהו האירוע שלו היא מחכה כל השנה. במקביל ולמיטב כוכבי הוליווד אין צורך לחשוב מה הם יעשו בערב ליל כל הקדושים - כי בשנים האחרונות ובאופן קבוע, ב-31 לאוקטובר, קלום מארגנת את מסיבת התחפושות הכי שווה בעיר, סליחה, בארצות הברית. כיאה למארחת ולזו שעומדת מאחורי ההפקה השנתית המשוגעת, היא דואגת להיות זו עם התחפושת הכי יפה והכי מקורית... אם בכלל תצליחו לזהות אותה!

2016 | מאדי זיגלר, הרקדנית של סיה

 

A photo posted by SIA (@siamexico) on


יממה לפני המסיבה שלה השנה, קלום עשתה "ספתח" לתחפושת האלווין בתוכנית של אלן דג'נרס. היא אמנם מבוגרת בכמה שנים טובות מהרקדנית המפורסמת של סיה, מאדי זיגלר (בת ה-14 שכובשת את העולם), אבל קלום בהחלט נתנה פייט רציני כשהופיעה אתמול (ראשון) אצל אלן - והפגינה כישורי ריקוד מרשימים. אגב, "סיה" שהיא רוקדת לצליליה, היא דג'נרס בכבודה ובעצמה.




2013 | קלום בת 95
(צילום: גטי)
(צילום: גטי)

הדוגמנית הייתה צריכה מבט לעתיד? כי היא החליטה להתחפש לגרסה העתידית שלה, שתגיע לגיל 95 המופלג. "כשהייתי הגרסה המבוגרת של עצמי, ביליתי שעות בדאגה לכל פרט וקמט - ואפילו ירדתי לרמה של ורידים", מספרת קלום, "אף אחד לא זיהה אותי וכמעט שלא הכניסו אותי למסיבה של עצמי".

2005 | ערפדה

(צילום: גטי)
(צילום: גטי)

עם תחפושת קצת יותר נוחה, הטופ מודל נכנסה לתפקיד הערפדית, שימוש נהדר למגפי הסטילטו מעור. שוב, כמובן הכל בגדול בין אם הפאה המוגזמת וכנפי העטלף העצומות.

2015 | ג'סיקה ראביט
(צילום: גטי)
(צילום: גטי)

כדי להגיע לתוצאה הסופית של הדמות המצוירת האייקונית ג'סיקה ראביט, קלום נאלצה לבלות יותר מעשר שעות באיפור ועיצוב הגוף, וימים לפני המסיבה בהכנות ומדידות - כשאמנים הגדילו את גופה בדיוק במקומות הנכונים.

2014 | פרפר
(צילום: גטי)
(צילום: גטי)

אם תגידו למישהו שהשנה תתחפשו בפורים לפרפר, סביר להניח שיחשבו שאתם לא מקוריים... אלא אם אתם היידי קלום - ופרפר זה לא סתם פרפר. אחרי ישיבה של ארבע שעות על כיסא המאפרים ואחרי שהתלבשה בתחפושת הצבעונית שכללה כנפיים ועיניים ענקיות, דוגמנית העל הפכה לפרפר הכי יפה בשדה הפרחים.

2001 | ליידי גודייבה
(צילום: splashnews(
(צילום: splashnews(

אז קלום אמנם לא הייתה ערומה, אבל כן הגיעה רכובה על סוס בבגד גוף צמוד במיוחד - כשהיא פצועה או אפילו מתה ודם נוזל מפניה. כשהיא חובשת פאה בלונדינית באורך הרצפה, קלום בהחלט הצליחה לדפוק הופעה.

2009 | עורב
(צילום: גטי)
(צילום: גטי)

קבלו המלצה ממלכת התחפושות: היידי ובעלה לשעבר, הזמר סיל, התחפשו לצמד עורבים בתלבושות שממש - אבל ממש - לא היו נוחות להם. קלום מספרת שבקושי היה אפשר לראות משהו עם המקור, ובטח שלא לשתות דרינק. וותרו על הרעיון מראש.

2008 | אלה הודית
(צילום: גטי)
(צילום: גטי)

לתחפושת הזאת, קלום לא הייתה צריכה להיערך ולהתלבט יותר מדי, כיוון שהעוזרת שלה הייתה עם בעלה בטיול בהודו קצת לפני החג והציעה לבוסית שלה להתחפש לאלה הודית מפחידה. כמובן שקלום - הסכימה והרי התוצאה!

2012 | קלאופטרה
(צילום: splashnews)
(צילום: splashnews)

אחרי שנים שהיו לה תחפושות שכיערו אותה, החליטה היידי שבא לה משהו יפה ונוצץ לשם שינוי -כך שבחרה להתחפש למכת מצרים המיתולוגית קלאופטרה. התוצאה לא מאכזבת, כך שלשמלה הנוצצת ארוכה הוצמדו מאות קריסטלים, אחד אחרי השני.

2007 | חתולת אשפתות?
(צילום: גטי)
(צילום: גטי)

אחרי שהפציצה עם תחפושת מורכבות, הדוגמנית הגרמנית החליטה ללכת על משהו יותר "סולידי" והתחפשה לחתולה. הניו יורקרים לעומת זאת, זיהו את התחפושת שלה כחולדה ענקית מהרכבת התחתית.

2006 | הפרי האסור
(צילום: גטי)
(צילום: גטי)

בטן הריון לרוב נראית כמו אבטיח או מלון, אבל קלום החליטה להיות יצירתית ולהסתיר את הבטן הגדלה שלה בתחפושת תפוח עץ ענקי, כשנחש מתפתל סביבו, ממש כמו סיפור אדם וחווה. במחשבה שנייה, לא תחפושת כל כך פרקטית לאישה בהריון, שכן מרוב שהייתה כל כך גדולה, היידי לא הצליחה לשבת או להרים את הידיים כדי לשתות כוס מים.

2004 | מכשפה בסטייל
(צילום: גטי)
(צילום: גטי)

כפי שכבר הבנתם, היידי לא סתם מתחפשת - היא עושה את זה בענק. כך ש"מכשפה" היא לא סתם מכשפה, אלא כזו אדומה, עם תלבושת מטריפה, פאה ארוכה ועצמות שמעטרות את גופה. בהחלט לא הייתם רוצים לפגוש אותה בסמטה חשוכה.

2003 | חייזרית מזהב
(צילום: גטי)
(צילום: גטי)

התחפושת של היידי בשנה זו לא הייתה כל כך ברורה, אפשר לשער שהיא ניסתה להתחפש ליצור חללי מוזהב, עם צמות מזהב ואפילו שיניים מבריקות!

2010 | סוג-של-גיבורת על
(צילום: גטי)
(צילום: גטי)

לא תראו גיבורת על כזו בחיים, כי קלום המציאה אותה לגמרי כששילבה את מלכת הכוחות עם איש הברזל! התחפושת "הגדולה מהחיים" כפי שתיארה, הייתה משולבת פלסטיק קשיח ובד שנתן תוצאה מדהימה... שימו לב לנעליים!

2002 | בטי בופ
(צילום: גטי)
(צילום: גטי)

השנה תואמת לדמות, והקאמבק של בטי בופ היה בשיאו - כך שקלום בחרה להתחפש לדמות האהובה. רואים שמדובר בשנים הראשונות של אהבתה להאלווין, כי לא היה משהו מיוחד ומקורי בתחפושת השנתית.

2011 | מייצג "גוף האדם" + קופי אדם
(צילום: splashnews)
(צילום: splashnews)

זוכרים את התערוכה שנערכה בארץ ובעולם לפני כמה שנים שנקראה "גופות"? אז את התחפושת הראשונה לשנה זו קלום שאבה מאותו רעיון והתחפשה לגוף האדם.
(צילום: גטי)
(צילום: גטי)

למסיבה השנייה שלה, החליטה קלום להפוך לקופיפה והצליחה לגרור את בעלה דאז סיל אחריה. גם בתחפושת הזו לא היה סיכוי לזהות את הדוגמנית, שכן היא הייתה מכוסה בפרוות קופים כהה. האיפור המדויק לקח כמעט שש שעות, וכלל חזה מזויף. הזוג אמנם נראה מאוד מאוהב, חבל שכמה חודשים אחרי זה הם הודיעו על פרידה.

2000 | היידי מעור
(צילום: splashnews)
(צילום: splashnews)

למסיבת התחפושות הראשונה שלה, החליטה קלום להיות הגרסא הקינקית של היידי בת ההרים. היא לבשה חליפת עור שחורה, שתי צמות שחורות, ניטים ויצאה לדרך בתור מלכת סאדו-מאזו. או משהו כזה.