זה לגמרי ראוי שבחורה כמו קייטי פרי, שמקפידה ללבוש לוקים מפתיעים ויוצאי דופן תקבל טבעת אירוסים כזו מיוחדת ואורלנדו בלום לגמרי עמד במשימה הלא פשוטה! השחקן החתיך שפרץ לחייכם בעיקר בזכות הופעתו בסרט "שר הטבעות" הוכיח שהוא לגמרי ידע לקנות את "הטבעת האחת" ובערב הוולנטיין די הציע נישואים לבת הזוג שלו, הזמרת קייטי פרי.

אחרי שמועות רבות שצצו ברשת אודות האירוסים, השניים נתנו במהלך סוף השבוע האחרון אישור רשמי לבשורה המשמחת, כשהכוכבת העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה על רקע בלונים אדומים בצורת לב, כשמה שתפס את מרבית תשומת הלב זה הטבעת הפרחונית והגדולה במיוחד שקיבלה מבלום ולצד התמונה הכיתוב " Full Bloom".



אם נפשכם חפצה בטבעת דומה ייתכן ותאלצו להיפרד מכמה מיליוני דולרים, שכן על פי ההערכות הטבעת (ההורסת יש לומר) שווה בסביבות 5 מיליון דולרים! במרכז התכשיט היפה, משובץ יהלום אובלי ורוד של כ-4 קרט, כשמסביבו לא פחות משמונה יהלומים לבנים, מה שיוצר מראה של לבלוב, פריחה או אם תרצו באנגלית- bloom. כן, נראה שהשחקן השקיע הרבה מחשבה כדי להפוך את הערב בו השניים יתחילו באופן רשמי את דרכם הממוסדת ומאחורי כל צעד נעשתה מחשבה מרובה.

נזכיר כי השניים, אישרו את הזוגיות שלהם לפני כשלוש שנים ב-2016, במרץ 2017 הודיעו על פרידה אך בתוך זמר קצר השניים הבינו כי זו אהבת אמת, חזרו אחד לזרועות השנייה ומאז היו בלתי נפרדים ונראה שבקרוב הם יבואו בברית הנישואים. הן עבור בלום וגם עבור פרי זו תהיה החתונה השנייה, שכן פרי הייתה נשואה בעבר לקומיקאי הבריטי ראסל ברנד ואילו בלום היה נשוי ואף הביא לעולם ילד (בן 8) עם הדוגמנית מירנדה קר. מקווים שהפעם זה יהיה סופי.

אורלנדו בלום וקייטי פרי (צילום: גטי)
אורלנדו בלום וקייטי פרי (צילום: גטי)

כשהם לא נוצצים הם מטיילים (צילום: splash(
כשהם לא נוצצים הם מטיילים (צילום: splash(