אין ספק שהלוק האחרון של קנדל ג'נר סובב לא מעט ראשים על השטיח האדום. הדוגמנית בת ה-23 שנמנית כאחת מבנות המשפחה הכי מדוברת ומתוסבכת בעולם מנסה לגבור על הכותרות של אחיותיה בשבוע האחרון ועושה את זה בשמלה שממש לא משאירה מקום לדמיון.

אחרי השערורייה האחרונה שהתגלתה בבית משפחת קרדשיאן- ג'נר, כשחברתה הטובה ביותר של קיילי נתפסה מנהלת רומן עם טרסיטן תומפסון בן הזוג ואם בתה של קלואי ואחרי שמלת רצועות העור של קים קרדשיאן חשבנו שהסיפורים במשפחה יסתיימו לפחות לשבוע הנוכחי הזה, אבל בזמן שישנתם נערך בהוליווד טקס האוסקר ה-91 ולאחריו, האפטר פארטי המסורתי של מגזין הוונטי פייר.



כולם כמובן דפקו הופעות, לבשו שמלות יפות סידרו את השיער והתאפרו, אך נראה שבין כל הלחץ, קנדל ג'נר שכחה (טוב, היא לא באמת שכחה אבל היינו שמחים להאמין שכן) את החלק התחתון של האווטפיט שלה בבית. התוצאה? אמאלה! אי אפשר להסיט את המבט מחשש שבכל רגע פיסת הבד הקטנטנה שמכסה לה את איבר המין יוסט, והוא יצוץ לעיני כל המצלמות שנכחו על השטיח האדום. סוף טוב הכל טוב, אתם יכולים לסמוך על הטופ מודל המנוסה, שידעה בדיוק איך לנוע ולעשות פוזות לעדשה כך ששום דבר לא יברח. המשימה הושלמה בהצלחה ולנו ירדה מהחיים שנה!

מה נסגר גירל? קנדל ג'נר (צילומים: גטי)
מה נסגר גירל? קנדל ג'נר (צילומים: גטי)

רואים לך את כל ה****
רואים לך את כל ה****

ככה זה נראה מהצד, כשאמבא קייטלין לידה
ככה זה נראה מהצד, כשאמבא קייטלין לידה