הזמרת ההריונית, עדן בן זקן, שמשתתפת בהפקת הפסטיגל חגגה אתמול (ראשון) יום הולדת 26 ל"חיים שלה", בעלה שוקי ביטון. הזמרת החליטה לארגן לביטון חדר קריוקי בדיוק כמו שהם אוהבים והיישר מהחזרות לפסטיגל, כל החבריה לבמה הגיעו לחגוג איתו, ביניהם: נועה קירל והחבר הצמוד יהונתן מרגי, קווין רובין, איתי לוי, אנה זק ועוד.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אז לאחר ששרו לו שירי יום הולדת והרימו אותו על הכיסא, זכינו לשמוע מכוכבי הפסטיגל כמה ביצועים נוסטלגיים ושיתופי פעולה לא רעים בכלל. בן זקן שהתפרסמה לפני כשמונה שנים בעונתה הראשונה של תכנית הראליטי 'האקס פקטור', כיבדה אותנו בביצוע שלה לשיר הראשון איתו התפרסמה, "HURT" של כריסטינה אגילרה והזכירה לנו כמה היא התפתחה מאז.


מרגי ולוי הפתיעו בדואט כשביצעו יחד את השיר המצליח של האחרון "קירות" ואז כמובן גם את "הזוג הזה" של מרגי, אבל מה שיעיף אתכם מהכיסא זה שיתוף הפעולה של שתי הדיוות הרשמיות של עולם המוזיקה, נועה קירל ועדן בן זקן שביצעו יחד את השיר "פאוץ'", של קירל. הביצוע הנדיר לא הספיק לקירל ששרה גם שיר של בן זקן וגילתה לכולם שהיא מסלסלת לא רע בכלל. תחזיקו אצבעות שהחגיגה לביטון עשתה להן חשק לעוד ושנזכה לראות את שתי הדיוות בדואט משותף.

נועה קירל (צילום: אור גפן)
נועה קירל (צילום: אור גפן)