כחודש עבר מאז תקוה גדעון יצאה מבית "האח הגדול" כזוכה הגדולה של העונה והיא לא ממש הספיקה לחוות את דקות התהילה בהשקות ואירועי VIP, אך היא קפצה ישר מתואר "פליטת ריאליטי" לתואר שחקנית. גדעון הצטלמה אמש (רביעי) לדרמה קצרה של מאור זגורי שתשודר בHOT במסגרת פרויקט חדש ובו אוסף של דרמות שיצרו טובי היוצרים בנושא הקורונה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בדרמה שכתב וביים זגורי עם זוכת "האח הגדול 2020" תקוה גדעון, הזוכה יוצאת מבית האח הגדול אל העולם החיצון כדי לחגוג את זכייתה, הכסף, הפרסום אבל מסתבר שזה לא אותו עולם שהיא הכירה - בחוץ אין קהל, אף אחד לא מחבק, נהג המונית (שולי רנד) לא לוחץ לה את היד, לא מוכן לסגור חלון, ומסביר לה למה עכשיו כשהעולם תחת מגיפה, הדבר האחרון שמעניין אותם זה תקוה.

לצפייה בליאור דואק ותקוה גדעון נפרדו - לחצו כאן.

תקוה גדעון על סט הצילומים (צילום: יח''צ)
תקוה גדעון על סט הצילומים (צילום: יח''צ)

תזמון הצילומים הגיע בזמן מדויק, לאחר שבתחילת השבוע התבשרתם כי גדעון ובן זוגה בחודש האחרון, ליאור דואק, אותו הכירה בבית "האח הגדול" נפרדו. לזוכת העונה לא היה יותר מדיי זמן להתאבל על הפרידה כיוון שהתכוננה בקדחתנות לצילומים ושיננה טקסטים. כזכור, גדעון סיפרה באינסטגרם על ההכנות לסדרה והתייחסה לפרידה בעקיפין כשכתבה: "לילות ללא שינה, מסנה לשים את רעשי הרקע בצד, שעות רבות של חזרות וקריאת טקסטים, קיבלתי הזדמנות. מתרכזת במהות".

לצפייה בתקוה גדעון מתייחסת לראשונה על הפרידה - לחצו כאן.

תקוה גדעון (צילום: יח''צ)
תקוה גדעון (צילום: יח''צ)

תקוה גדעון עם המזוודה (צילום: יח''צ)
תקוה גדעון עם המזוודה (צילום: יח''צ)