רשימת האסון:


גילי מוסינזון

גילי מוסינזון (צילום: אלירן אביטל)
גילי מוסינזון (צילום: אלירן אביטל)


הו, האימה: אם ככה גילי מוסינזון מתכוון לצאת מהארון, והכוונה בסמרטוטאז' שמעוררים אצל חיננית את יצר הפירומניה, יהיה מוטב לו ולבריאותו לחזור לשם במהרה. חמוד, מה שעובד על סטרייטיות, לצערה של הבלונדינית יעבוד גם על קוקיצות קלאב, אבל לא על חיננית: את הטופ חסר הגזרה - מיד הפחה יחד עם המוכנוס המחרודים. 
אופס, הצליח לך: מה הכינוי שלך בגריינדר?
חיננית חומדת: לא בשבילי. חבר שואל. 
שקר כלשהו: ער?

שי חי

שי חי (צילום: אלירן אביטל)
שי חי (צילום: אלירן אביטל)

הו, האימה: יש מצב ששי חי עיוור צבעים? אחרת איך ניתן יהיה להסביר את העובדה שגנרל צבא האמת בחר בחליפה בגון שיני הזהב של בעלת בסטה לפטרוזיליה בשוק הכרמל ששוטפת לו את הצבע החיוני מהוודג'? מצד שני, אפיל זה יכול לסגור לו מיידית קמפיין פלאס מעמד של פרזנטור ראשי לנזקי העישון. זה אחלה פאלס, מתאים לך?

אופס, הצליח לך: יצר הגנדרנות והנרקיסיזם מדליקים את חיננית. על אף התאמת הצבעים המחרודה.

חיננית חומדת: שתיצמד לגוני טכניקולור קרירים, כאלו שלא מבליטים את טון הכמון באפידרמיס שלך.

שקר כלשהו: אבל אתה כזה נאה שחיננית סולחת לך.

תניה גרבר

תניה גרבר (צילום: אלירן אביטל)
תניה גרבר (צילום: אלירן אביטל)


הו, האימה: עם צ'וקר של ילדת אימו על צווארה, חצי נדוניית התכשטת, שמלת פרום של לילי הפיה על מותניה הצרים, צמידים של היפסטרית שכן מרוויחה כסף ושוסור של וויז'ה שמרנית - הגיע הזמן שתניה גרבר תתחיל לכוון את בלוטות הטעם שלה. אחרת היא תמיד תיראה כמו בסטה נודדת של תכשיטים, והתוצאה נורא צורמת. 
אופס, הצליח לך: יא לולי, איזו גזרה ורג'ולאת היסטריות יש לך, למות. 
חיננית חומדת: מה את אוכלת כל היום, סיגריות?
שקר כלשהו: אל תתייחסי, חיננית סתם מקנאה.  

מיה דגן 

מיה דגן (צילום:אלירן אביטל)
מיה דגן (צילום:אלירן אביטל)


הו, האימה: כמו כל עסיסית לשעבר (חיננית ממש בדרך, רק עוד עשרה קילו למנאייק), גם למיה דגן היה נורא דחוף להוכיח שהיא יכולה להיכנס לתוך אוברול והיי, תראו! אין בטן שנשפכת מקדימה, הכפתרה נסגרת ואפילו יש מקום לקשר פרפר. האני, ביג מיסטייק, היוג': פיס זה נועד רק לכאלו שעדיין נאבקים בחצ'קונים ובשערות החדשות שצומחות להם בבית השחי. או לחלופין, אם את סופר מודל ארוכה־ארוכה. ועם כל האהבה של חיננית לבלונדינית שכמוך, את לא. אז בואי, תרדי מזה.
אופס, הצליח לך: העובדה שאת שוקלת כמו ה־BFFית רותם סלע לא אומר שאת יכולה להרשות לעצמך להשאיל ממנה בגדים.
חיננית חומדת: אבל הייתי רוצה לנסות להשתחל ולראות אם גם עלי הפיס הזה ייסגר. רק לנסות. 
שקר כלשהו: עם קצת וזלין ושמן פרפין זה יעבוד.

תומר ירוחם והילה קרוגמן

תומר ירוחם והילה קרוגמן (צילום: אלירן אביטל)
תומר ירוחם והילה קרוגמן (צילום: אלירן אביטל)


הו, האימה: עד שסוף־סוף הם יוצאים לספוג קצת קולטורה קפיטליסטית, מסתובבים תומר ירוחם והילה קרוגמן בטוטאלוס של שני אמנים רעבים - בלי קמפיין, בלי תקווה, בלי חלום - וזאת למרות הקבלה השמנה שהשאירו בשקית השופינג שהכילה את מקבץ משמים זה. הוא בסמרטוטישירט, סקיני ג'ינס וסניקרס מעוצבים, והיא בעליונית מטופשת, ג'יפייה תואמת לשלו וזירו תקציב למכנסיים או לחצאית נחוצים.
אופס, הצליח לכם: מאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה. רק חבל שבמקרה דנן היא עם טעם רע. 
חיננית חומדת: השוז של קרוגמן חביבות.
שקר כלשהו: עדיף להיות ראש להיפסטרים מפורעשים מאשר זנב לפאשניסטיות. 

רשימת הפאסון

בר רפאלי

בר רפאלי (צילום: אביב חופי, אלירן אביטל)
בר רפאלי (צילום: אביב חופי, אלירן אביטל)


אופס, הצליח לך: לא ייאמן שבחודש השביעי להריונה בר רפאלי אוחזת בגזרה והילה מעוררת קנאה מזאת של חיננית. ראו את הפריזורה הזוהרת, הוודג' המלאכי, שמלה שלא מתביישת להציג את הרמפה שיצרה היורשת הנחה על דופנות קוביות הבטן והטחול של הסופר־מודל, ענק היסטרי ושוז המציגות רג'ולאת חסינות בפני בצקת. מגה ביץ'. 
הו, האימה: חיננית העגלגלה ניסתה גם את הלוק הנ"ל, ובדרכה לעבודה מיד קם אזרח חביב ופינה לה מקום ישיבה באוטובוס. ואני בכלל לא בהריון, סתם שמנה.
חיננית חומדת: ברור שאת השרשרת שוות המיליונים.
שקר כלשהו: "יהלומים הם חבריה הטובים של האישה". מ. מונרו.

גלית גוטמן 

גלית גוטמן (צילום: אביב חופי, אלירן אביטל)
גלית גוטמן (צילום: אביב חופי, אלירן אביטל)


אופס, הצליח לך: אחרי רפאלי, שגילתה לתקשורת שהיא לא ישנה טוב בלילות עקב כרסה התופחת, חיננית מצ'פרת את מי שוויתרה בכלל על שינה בלילות כשהחליטה לחתום על חוזה הגשת תוכנית טרום בוקר, איי קיי איי, גלית גוטמן. הפריזורה קלאסית כמו גם השמלה והשוז, ובגילה המכובד של זאת, חיננית מתרשמת. 
הו, האימה: האם כרגע הקלדתי "בגילה המכובד של זאת"? חיננית צעירה מגוטמן בדקה וחצי, והסנטר שלה כבר גולש לדקולטה, ושום מילה על החזה שכבר מסתיר את הטבור.
חיננית חומדת: להיות גלית גוטמן. 
שקר כלשהו: את יגאל אהובי הוויז'ה את יכולה לשמור לעצמך. כשאיראה כך, הזוגיות היחידה שאחפוץ בה היא עם הראי.

שיר אלמליח 

שיר אלמליח (צילום: אביב חופי ואלירן אביטל)
שיר אלמליח (צילום: אביב חופי ואלירן אביטל)


אופס, הצליח לך: שיר אלמליח רכשה לעצמה סטייליסטית שתבלום את הצגת הזוועות בחייה (פרידה מבן הזוג, צרות עם הסוכן, אל תשאלו) ותעניק לה כסות נוצצת ואף מכובדת, ועלתה על אאוטפיט בשחור־לבן נשי ומחמיא לגזרתה המושלמת. 
הו, האימה: אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל לולי, יש מצב שהגזמת קצת עם המקיאז'? 
חיננית חומדת: מצד שני, אין כמו שכבת שפכטל הגונה בטכניקת קונטורינג ושפתי דם כדי להוציא לאקס את העיניים. שיתפוצץ. 
שקר כלשהו: על מי אני עובדת? ממתי גברים מתעניינים במספר הליפסטיק ולא בזה של היקף החזייה?

חיה באילוז' | מירי רגב

מירי רגב בפסטיבל קאן (צילום: פייסבוק)
מירי רגב בפסטיבל קאן (צילום: פייסבוק)

לחיננית אין מילה רעה להגיד על השמלה השמרנית הזאת שיכולה להיטמע היטב בארון דודתה של קייט מידלטון. אבל כשפיס זה יושב על שרת התרבות הרועשת מירי רגב? פחות. כמי שלא פעם יצאה נגד אמנים, מעקמים לחיננית את האף ניחוחות המאמץ שהפיצה כבוד השרה כשמיהרה להתייצב לצדם של אותם אלו באותו פסיטבל קאן מדובר. אבל מצד שני, אם רק תגידי שרצית סוף-סוף ופעם אחת לברוח מעננת הדי-ליסט שעופפת אותך ולהיות ואך ליום אחד סלב איי-ליסט אליטיסטית שצועדת על שטיח אדום בקאן, חיננית תבין ואף תסלח. הרי כל אחד חייב להגשים את חלומו, גם אם זה בכרטיס טיסה על חשבון משלם המסים.


שתי ציפורים, מכה אחת | האחיות מלול

האחיות מלול (צילום: אור גפן)
האחיות מלול (צילום: אור גפן)

לא להאמין שהאחיות מלול הצליחו סוף־סוף לקחת את כל הפיסים בסטנד הסייל מהמציאון הקרוב לביתן, לערבב הכל עם מי חמצן באחוזים לא שפויים, לשים מקיאז' בכמות מסחרית ולהגיע לתוצאה שמיישרת קו עם תכולת ארונן של זמרות טראש הוליוודיות. חיננית מחבבת את המהפך של אלו, כשבאו לכבד בנוכחותן את פתיחת הקליניקה של ד"ר לורה מוצ'ניק, ואף יקבלו במתנה הליך כירורגי. אבל חיננית עדיין ממליצה על השתלת אונה. לכל אחת - אחת. לא לחלוק. בהצלחה, מתוקות.

פינת הליטוף | לירז צ'רכי

לירז צ'רכי (צילום: אביב חופי ואלירן אביטל)
לירז צ'רכי (צילום: אביב חופי ואלירן אביטל)

חיננית משתאה מהתווים הבאים שיוצאים ממקלדתה עקב המהפך המרענן שמובילה פה לירז צ'רכי. שימו לב איך מחננת בזארים בשנקל השכילה צ'רכי להשפריץ קצת אדג'יות בטוטאלוק הנוכחי, כשלשמלה שחורה נאה ושוז נוטפות אלגנס הלחימה צ'רכי ספטום אדג'י לאפה, מקיאז' מעושן ועגילים תואמים. יו גו גירל!