רשימת הפאסון
יעל פוליאקוב
יעל פוליאקוב עם בעלה (צילום: אור גפן)
יעל פוליאקוב עם בעלה (צילום: אור גפן)
אופס, הצליח לך: כשאת בגובה של מטר ומיניון, הכי נכון למנף את נתונייך ביחידה מונוכרומטית כמו שיעל פוליאקוב עוטה פה, והפעם בגוון של טכניקולור קיצי זה. לחיננית אין מילה רעה לרשום בפנקסה על הפריזורה המודרנית, המקיאז' המחמיא וגם לא על האקססוריז. הורסת. 
הו, האימה: חיננית התחברה ל־HOT רק כדי לצפות בסדרה החדשה על עלילות המשפחה.
חיננית חומדת: ברור שאת האאוטפיט, אבל איתו בטוח איראה כמו מתדלקת בפז YELLOW. 
שקר כלשהו: זה לא שקר, יצאתי גרופית.  
עמוס תמם
עמוס תמם (צילום: אור גפן)
עמוס תמם (צילום: אור גפן)
אופס, הצליח לך: איפה עוד ניתן למצוא גבר לוהט שיודע למקסס בין חולצה גברית פריכה, מוכנוס מחויטים באורך טרנדי וסניקרס שחיננית כה שונאת, שבאאוטפיט זה מצליחות להעלות לה חיוך? גבירותי וגייזאי, קבלו את עמוס תמם במחיאות כפיים. 
הו, האימה: אפילו שאתה לא גייז, רוצה להיות ה־BFFית הכוסית של חיננית?
חיננית חומדת: זה יהיה לגמרי אפלטוני; נצא יחד לשופינג, לסשן מני־פדי, ביקור אצל הקוסמטיקאית וגם אצל הגניקולוג. 
שקר כלשהו: פליז, תגיד כן, מה אכפת לך?
רונה לי שמעון
רונה לי שמעון (צילום: שוקה כהן)
רונה לי שמעון (צילום: שוקה כהן)
אופס, הצליח לך: חיננית שולפת מהבוידעם את רל"ש אך בגלל בחירה מדויקת שמחמיאה לגזרתה המושחזת. גם השיזוף הבוהק, הפריזורה של ונוס והמקיאז' המינימליסטי פלאס השוסור השוות גרמו לשפחתכם הנאמנה להיות ירוקה מקנאה. 
הו, האימה: חיננית התאהבה בתלתלים. 
חיננית חומדת: באיזה שמפו את משתמשת?
שקר כלשהו: חיננית כבר קבעה תור אצל מיקי בוגנים ומבקשת בדיוק כזה.
רשימת האסון
אביבית בר זוהר 
אביבית בר זוהר (צילום: אור גפן)
אביבית בר זוהר (צילום: אור גפן)
הו, האימה: לאיוונט על חוף הים, שכולל לחות, חול ועננת מלחים, הגיחה אביבית בר זוהר בטוטאלוק מוגזם משל פקדה פרמיירה לטלנובלה טרגית בכיכובה. את מכלול מראה זה בסימן בובת בראץ מכילים: מקסימום תוספות לפריזורה, רבע טון מקיאז', שמלת ערב לחגיגה אחרת לגמרי וזירו צוואר כדי להביט ימינה או שמאלה על מנת לאתר את זכר האלפא הבא. מתנזרת.
אופס, הצליח לך: יאחת, להיות בובת פלסטיק זה פאן אבל אם תמשיכי כך, הגבר הבא שירצה להשתעשע איתך יהיה רק גייז שירצה לסרק אותך. 
חיננית חומדת: היזהרי מגייז מרושעים שאוהבים להשחית בובות פלסטיק סינתטיות. יש כאלה.
שקר כלשהו: את הכי יפה כשאת טבעית. 
נינט טייב
נינט טייב (צילום: שוקה כהן)
נינט טייב (צילום: שוקה כהן)
הו, האימה: אולי בגלל שהיא באמצע אריזות לקראת המעבר לאל.איי, מערבבת נינט טייב בין כל הפיסים שהיא רוצה להשליך הפחה ומגישה לחיננית את אלו בשקשוקה קלולסית שכוללת פריזורה בטקסטורה של פרוות חמוס עם גוני מטבוחה, שיחד עם מושקוף אלו מעניקות לה הילה של אוזי אוסבורן לעניים, טופ אגבי, וחצאית פלאס אקססוריז לאאוטפיט אחר לגמרי. אם ככה את מתכוונת לכבוש את התעשייה האמריקאית, חיננית ממליצה לך מראש: האני, דחוף סטייליסט. 
אופס, הצליח לך: את כה יפה. 
חיננית חומדת: במקרה שלך לולי, אל תארזי לבד. כאמור, קחי עזרה מקצועית. 
שקר כלשהו: יש לך עדיין את הפון של הסטייליסט לשעבר גדי אלימלך או שלהביא לך?
ציון ברוך ויאנה יוסף
יאנה יוסף וציון ברוך (צילום: אור גפן)
יאנה יוסף וציון ברוך (צילום: אור גפן)

הו, האימה:
חיננית יודעת שציון ברוך ויאנה יוסף הצטרפו לכת ההורות, והנה, יוסף כבר איבדה את הידיים, ולפי המראה הכחוש של הרג'ולאת, עוד מעט גם את הרגליים. לא, אחרת איך תסבירו אתם את טוטאלוס מטורלל זה של זוגתו של ברוך באנסמבל של וילמה פלינגסטון 2016 ללא זרועות, והוא באסופה א־לה גואל רצון הגותי? ספוקי. 
אופס, הצליח לכם: חמודים, אתם נראים נורא עייפים, אולי תחזרו הביתה לישון קצת? תראו מה חוסר שינה עושה לבלוטות טעמכם - אפילו להניח קונסילר אין לכם זמן.
חיננית חומדת: אם היה לבלונדינית רצון להזריע את הביציות שהקפיאה, לאחר מבט באלו והיא כבר קבעה תור לכריתת הרחם. 
שקר כלשהו: אבל היי, ילדים זה שמחה. כמה חבל שקשה לראות זאת כשהוודג' יכול להיות פרזנטור לפרוזק.
אסתי לי פז
אסתי לי פז (צילום: ניר פקין)
אסתי לי פז (צילום: ניר פקין)
הו, האימה: הגיע הזמן שמישהו יוציא כבר את אסתי לי פז מהגסט ליסט של האיוונטים לסלבס ויגזור על זאת תענית אירועים, אחרי שבעקביות פוצעת יוצאת האח הגדול את הרשתיות של כולנו עם סטיילינג מן הל. חמודה, את בהשקה הלא נכונה ובזמן הלא נכון, בפעם הבאה פקדי רק כאלו שמעניקות לך בונוסים של בגדים נחוצים, עקב מבחר של סמרטוטאז' יוז'ורלים כמו סמרטוטופ זה בגון חומוס קוליפורמים, מוכנוס לקוסמים מתחילים שנכשלים מלהעלים את השוז המחרודות מהנוף איתך ביחד.
אופס, הצליח לך: חיננית מתנדבת לרכוש לך מברשת לשיער, ורק כדי להתיר את אפקט זנבות העכברושים שאת מטפחת על ראשך. 
שקר כלשהו: אל תשאלי, חיננית השתגעה. היא מוסיפה לשי גם מארז של קונסילר וקצת פודרה. אין בעד מה. ואחר כך אנשים אומרים שאני כלבה. 
ניר פרידמן
ניר פרידמן (צילום: אור גפן)
ניר פרידמן (צילום: אור גפן)

הו, האימה:
האם ניר פרדימן הגיע לכרך מחד־נס שבצפון בטרמפים? חיננית לא יודעת איך אחרת ניתן לתרץ את נוכחותו של זה על השטיח האדום בטוטאלוס בלוי ודהוי שמכיל במקום פריזורה, מקבץ של תלתלי אבק, סמרטוטישרט מהוהה, חולצה גברית מסמורטטת אף היא, מוכנוס מהימים שלפיתה היה שוונג,  ושוז שלא מצליחות להוביל את הדיזאסטר הזה היישר לפח. 
אופס, הצליח לך: אשתך הנאה תמשיך לקבל אותך בזרועות פתוחות כשתחזור הביתה לרבוץ על הספה או להתחרדן במרפסת. הלם.
חיננית חומדת: אם אתה רוצה לגמור כמו צביקה פיק של ז'אנר הרוקנרול, אז אתה בדרך הנכונה. 
שקר כלשהו: נשיקות. 
צא מזה! | אורן ברזילי 
אורן ברזילי #1 (צילום: אור גפן)
אורן ברזילי #1 (צילום: אור גפן)
אורן ברזילי #2 (צילום: אור גפן)
אורן ברזילי #2 (צילום: אור גפן)

אחרי שכיבה אורן ברזילי את מצלמת מחוברים, הנה הוא מחפף יותר מלכתחילה, כשהפעם הילך זה בקרבנו שוב באותו האאוטפיחס כבר שבועיים שלמים ברציפות. ולמרות שחיננית פקדה עליו להיפטר מכל הג'אנק של הגרושות מרשפון, ממשיך ברזילי לכבס מראה עגום זה בציבור, וכל מה שנותר לשאול: מקווה שלפחות החלפת תחתונים?
פינת נעל | יוסי מרשק 
יוסי מרשק (צילום: אור גפן)
יוסי מרשק (צילום: אור גפן)
אף פעם לא היה פאשניסטה, אבל להגיע להקרנה חגיגית עם שטיח אדום במוזיאון כשהוא בסנדלת חושפת בקטריות וציפורן חודרנית - זה הכי דיזאסטר ומבזה. חיננית יודעת שקשה להתפרנס ממשחק, אבל לולי, אם אתה צריך קצת פאלס כדי לרכוש נעליים רק תגיד.

ספאמינג | אליאב אוזן
אליאב אוזן אצל דורין סגול (צילום: אור גפן)
אליאב אוזן אצל דורין סגול (צילום: אור גפן)

לקראת חתונתו הקרובה לדנית גרינברג, החליט אליאב אוזן לערוך מסע שופינג לחליפות אצל ליאור ודורין סגול בסטודיו המעצבים שבראשל"צ, שם בחר שלושה אאוטפיטים שונים לערב אחד. כפרה, חיננית לגמרי בעד שגם גברים יהפכו לכוסיות ויחליפו בגדים בקצב של  מגישת אירוויזיון, אבל היי, אל תצפה מאנסמבל פרחולי זה לדוז פואה, אוקיי?