רשימת הפאסון


רותם סלע

רותם סלע (צילום: רפי דלויה)
רותם סלע (צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך: חיננית שמחה לראות שרותם סלע מקשיבה לה. אחרי שבשבוע שעבר מוצבה זאת בצד החשוך של המדור, הביאה איתה ההריונית את התותחים הכבדים והוציאה לשפחתכם הנאמנה את האישונים כשהציגה שמלה מודרנית מגניבה, אקססוריז נאים וגזרה שבעלת המדור הייתה שמחה לחתום עליה חוזה קביעות לכל החיים. הכנסת לי ובגדול, וככה אני אוהבת אותך.


הו, האימה: תישבעי שאת בחודש חמישי.

חיננית חומדת: הכל. כולל חילוף החומרים של זאת.

שקר כלשהו: זה לא שקר, חולה עלייך, ביץ'.

גלית גוטמן

גלית גוטמן (צילום: רפי דלויה)
גלית גוטמן (צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך: עוד אחת שמוציאה את חיננית מדעתה היא גלית גוטמן, שככל שהשנים עוברות, היא בין היחידות שמצליחות להישאר בצד הנכון של עמודה זאת, והפעם אפילו באופן אותנטי עם פינוש קלאסי. הפריזורה מצוינת, ואל אקססוריז שמתכתבים עם יחידת פאשן זאת ציוותה האובייקטית חצאית קיצית ונשית שהציגה חלק עליון חושף גב נטול מפגעי זמן. גם שם את עושה בוטוקס?

הו, האימה: 1:0 לגוטמן.

חיננית חומדת: להיות בגלגול הבא דוגמנית לוהטת ועשירה.

שקר כלשהו: בהצלחה לי עם זה.

נטע גרטי

נטע גרטי (צילום: רפי דלויה)
נטע גרטי (צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך: גרסת המראה הכולל השלם בשחור־לבן ששחררה נטע גרטי מצא חן בעיניה של חיננית עד שהיא החליטה שהיא חייבת לאמץ הכל. הבו לי את הטופ, את המוכנוס ואת האקססוריז שהקפיצו טוטאלוק זה באלפי מונים. יפה לך.

הו, האימה: גרטי המעצבנת מסרבת להתכלות, וכבר שנים שהיא נראית אותו דבר. מה הסוד שלך?

חיננית חומדת: תארזי לי את התיקיטת ואת השוז בבקשה. אלו הפריטים היחידים שתפורים למידותי, לצערי.

שקר כלשהו: אני חייבת לטפל בהפרעות האכילה שלי עם המטפלת שלי, יש מקום גם לשמנמנות בתעשייה הזאת!

רשימת האסון


שירי מימון

שירי מימון (צילום: יח"צ)
שירי מימון (צילום: יח"צ)

הו, האימה: האם מזג האוויר הפח־תיכוני הוציא את שירי מימון המתוקה מדעתה? או שהאוויטה במיל' נוהגת בסילואט הוואזה המושלם שלה בהתאם, כשעליו השליכה מפת אוכל מעלי אקספרס שחלטרה כשמלה? עד שחיננית תקבל מענה, רצוי להגיש לצופה פחמימה בעקבות נפילת מדד הסוכר, ולמימון חזייה עקב עולו של כוח המשיכה.

אופס, הצליח לך: הוודג' והפריזורה מושלמים.

חיננית חומדת: חולה על השוז.

שקר כלשהו: מתי כבר נראה אותך בצד השני של חיננית, הא?

שי מיקה יפרח

שי מיקה יפרח (צילום:אלירן אביטל)
שי מיקה יפרח (צילום:אלירן אביטל)

הו, האימה: והנה שי מיקה יפרח, שהחליטה להכניס את חיננית לחדר המיטות שלה כשעטתה סדין דהוי בתור שמלה, ולצערה של הראשונה, השנייה מקבלת ביעותי לילה ומאבדת שליטה על סוגריה בעקבות הפשע שביצעה פה זוכת “האח הגדול".

אופס, הצליח לך: הגוונים של הבלונד החדש היסטריים. אבל מה נהיה עם השביל הקיצון בצד ששמור לכאלו שעסוקים בהלוואות וחסכונות? תשאירי את הטרחנות הזאת לראש הממשלה בבקשה.

חיננית חומדת: אפשר את שמחת החיים והאופטימיות לוויקנד?

שקר כלשהו: כי לצערי לא באמת ניתן להשיג את אלו במרשם.

זהר ליבה

זוהר ליבה (צילום: רפי דלויה)
זוהר ליבה (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: חיננית מציגה לכם חידה. מה ההבדל בין זהר ליבה לבין טכנאי של חברת כבלים? מנחשים? התשובה היא שלטכנאי כבלים יש קצת יותר בינה כדי להבין שכשצועדים על מחצלת אדומה, משאירים את סמרטטת העבודה מאחור. האחרונה מכילה: סמרטוטריקו יוז'ורלית עם דוגמת חורים שנגרמו ממאנצ'יז של עכברושים, מוכנוס שגזרתם התעלפה מחום על ירכיו של ליבה, ושוז שמציתות יצר פירומניה שכדאי לשמור לאיוונט אחר. לל"ג בעומר, לדוגמה.

אופס, הצליח לך: חיננית מתה על גברים עם כרס קטנטנה. זה כזה חמוד.

חיננית חומדת: עזבו, הטרדות מיניות זה ביג נואו־נואו.

שקר כלשהו: קחו אותו ממני כבר!

אסי ישראלוף 

אסי ישראלוף (צילום: רפי דלויה)
אסי ישראלוף (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: כשהאפידרמיס שלך בצבע מלט טרי, פחות חכם לעטות אאוטפיחס שלם באותו הגוון בדיוק. חבל כפרה, ככה לא בונים מראה שלם מנצח בהשקה זוהרת. אבל היי, יש ליין תעסוקה שלם משגשג שהטוטאלוס הזה של אסי ישראלוף יתאים לו בול! רוצה להיות השיפוצניק של חיננית? הנה, יש לך כבר עננת אבק אפורה על הפריזורה וגם על הזקן שגורמת לכל הדיזאסטר הזה להיראות ממש אמין.

אופס, הצליח לך: גם הפיגורה מושלמת ברמות של שיפוצניק מסוקס.

חיננית חומדת: לבלונדינית יש נזילה בתקרת המקלחת. כמה אתה לוקח לפרויקט כזה?

שקר כלשהו: יאללה, בוא. מרתיחה קפה שחור על הגז. כתובתי במערכת.

עדן בן זקן

עדן בן זקן (צילום:יח"צ)
עדן בן זקן (צילום:יח"צ)

הו, האימה: האם בעקבות השערורייה שבה הפריעה עדן בן זקן לשוטר במילוי תפקידו כל הופעותיה בוטלו, ולכן היא עדיין שרויה בטוטאלוס ביזארי של 30 שקל? בכתב האישום: סמרטוטישירט מחרודה וחצאית ג'ינס יוז'ורלית מן הל. כפרה, חיננית תפתור לך את הבעיות: קודם כל סדנת טיפול בכעסים, אחר כך מסע הופעות ארוך, ואז שופינג שמכבד כוכבת כמוך. דחוף. ברור?

אופס, הצליח לך: השוז נהדרות.

חיננית חומדת: אבל מניסיון עדיף שלא אדע איפה נרכשו.

שקר כלשהו: מאמינה בך. בהצלחה.

די כבר עם זה! | יפתח קליין

יפתח קליין (צילום: אלירן אביטל)
יפתח קליין (צילום: אלירן אביטל)

מיסטר איכות העונה לשם יפתח קליין מתחבר לצד הפרחולי־סחי שלו, וחיננית יודעת שלא מדובר בהכנה לתפקיד אופי. חמוד, אין יותר קשה מלראות גבר שמהלך בקרבנו עם צרור מפתחות צפוף פלאס שלט לאזעקת הרכב ומכשיר סמארטפון שמולחמים לכפות ידיו. על המונח תיקיטת, יקירי, כבר שמעת?


ספאמינג | אילן אוספליק

אילן אוספליק (צילום: יח"צ)
אילן אוספליק (צילום: יח"צ)

חיננית מעוניינת לחשוף את הצד הפראי שלה, לשלוף את טפריה ולנעוץ אותם באילן אוספליק מהריאליטי הזה שנראה כמו “הישרדות", אבל נקרא “אמזונס". במיוחד לנוכח העובדה שאוספליק עוד לא השתזף דקה באור של 15 דקות התהילה, וכבר זכה בקמפיין לחליפות יוקרה שיכולות להתאים לדילרים בקזינו, לערפדים מטרנסילבניה וגם לחתנים קלאסיים. ואומרים שחיננית לא מפרגנת, הנה לכם.

על הפנים | פנינה רוזנבלום

פנינה רוזנבלום (צילום: יח"צ)
פנינה רוזנבלום (צילום: יח"צ)

השנים עברו ומעצמת האיפור של פנינה רוזנבלום כבר מאחורינו, אבל ככל הנראה קשה להיפטר מהרגלים מגונים מן האייטיז המופרעות. כך מוכיחה לפחות רוזנבלום, שבאופן קבוע מקבעת על הוודג' מייק־אפ בגוון של שחקן קבוקי שאינו תואם את צבע עורה הלבנטיני ויוצר אפקט מסכה מיושן, לא מחמיא, מבגר וסליחה מראש - מגה־מטופש. וחוץ מזה, לנסות להיראות כמו פולנייה חיוורת מוורשה בישראל של 2016 זה כבר ממש מטופש. שמישהו יכיר לה כבר את הברונזר. מי מתנדב?