רשימת הפאסון:

מיה דגן 
מיה דגן (צילום: אביב חופי)
מיה דגן (צילום: אביב חופי)

אופס, הצליח לך: פצצת האנרגיה החביבה על חיננית הצליחה שוב להפיל אותה ברשתה והפעם בארבעת אלפים אחוזי לחות ותשע מאות מעלות צלזיוס. ושימו לב בבקשה איך מיה דגן מצליחה להישאר יבשה ונטולת דופי או מאמץ כשלטוטאלוק זה ציוותה פריזורה שסירבה לנבול, מקיאז' מושלם, טופ פריך ומוכנוס נהדרים. 
הו, האימה: אפילו על השוז הקלאסיות לחיננית הפעם אין מילה רעה לומר. נורא.
חיננית חומדת: הייתי מחבקת אותך אבל איכס, חם ודוחה כרגע. 
שקר כלשהו: הרווחת ובגדול.
עדי אשכנזי 
עדי אשכנזי (צילום: אביב חופי)
עדי אשכנזי (צילום: אביב חופי)
אופס, הצליח לך: חיננית שפשפה את הצלליות שלה ממש חזק והרסה לעצמה את כל האפקט המעושן פלאס המסקרה עת פקדה עדי אשכנזי את האיוונט ואוי לולי, המחומצנת ממש התגעגעה לנוכחות שלך. גם הפריזורה, המקיאז' והשוז קסומים. 
הו, האימה: אל תערבבו בקבוק שלם של שמפיין מבעבע במזג אוויר של סאונה. חיננית הקטנה כנראה התייבשה והחלה להזות ולראות חדי־קרן והחליטה לאהוב את כולם.
חיננית חומדת: או שבעצם מישהו שם לי משהו בדרינק?
שקר כלשהו: לאב איט. 
דפנה לוסטיג 
דפנה לוסטיג (צילום: אביב חופי)
דפנה לוסטיג (צילום: אביב חופי)
אופס, הצליח לך: ואז הגיעה דפנה לוסטיג והרתיחה את חיננית כשהציגה יחידת פאשן שלא מסגירה שדיט היא אמא לשניים. מעצבנים: פריזורה בוהקת וחפופה, מקיאז' מעולה, טופ מדליק, מוכנוס קוליים מציגים רג'ולאת היסטריות ושוסור שוות. 
הו, האימה: לא, באמת, מה כבר נכנס לך בתיקיטת הזה? טמפקס?
חיננית חומדת: או שזאת שקית הפתעה לחיננית?
שקר כלשהו: כל מה שאת מוסרת חיננית תאסוף בכיף.

רשימת האסון:

דנה זרמון
דנה זרמון (צילום: אור גפן)
דנה זרמון (צילום: אור גפן)
הו, האימה: אפילו שבמוקדים חשוכים באירופה נשים מוסלמיות נדרשות להסיר את החיג'אב ואת הבורקיני כדי לחשוף קצת קליבדג' כשהן פוקדות את חוף הים, חיננית דורשת מדנה זרמון היפה שאם כבר כפתן בגוון של מדוזה רדיואקטיבית צורבת קרניות, אז בבקשה, או שתתכסי לגמרי לטשטוש מוחלט של הזהות או שתתפסי מחסה. 
אופס, הצליח לך: הפריזורה נטולת הפגמים מעצבנת את חיננית עד מאוד. 
חיננית חומדת: לולי תפנימי, ירוק כמי שפכי הירקון זה לא הצבע שלך.   
שקר כלשהו: גם הפעם חיננית לא ירוקה מקנאה, חבל. 
מורן מזור 
מורן מזור (צילום: רפי דלויה)
מורן מזור (צילום: רפי דלויה)
הו, האימה: חיננית דווקא אוהבת לקחת את החלשות ולמנפן כשהן מראות נכונות של שדרוג פאשן, אך לא כך במקרה דנן. ראו את מורן מזור משליכה את המהפך לפח ובמקום לתקתק פה טוטאלוק מעורר השראה, עטתה זאת טוטאלוס של נסיכה מברוקלין בביקור בלבנט במסגרת פרויקט "תגלית", שעם פריזורה סתורה באפיל וטקסטורה של שיערות קדאיף פגי תוקף, מושקוף א־לה אורן חזן 2015 וכובע מצחייה שלא מסתיר את הזוועות - לא תמצא חתן יהודי לעולם. 
אופס, הצליח לך: תישבעי שאין לך מפלי עור?! גוש, האפידרמיס שלך מכעיס הרבה משרוולות כמו חיננית.
חיננית חומדת: את התיקיטת החמוד אלי ומיד!
שקר כלשהו: עלי הוא יעבוד טוב יותר. 
עומר קינן
עומר קינן (צילום: אור גפן)
עומר קינן (צילום: אור גפן)
הו, האימה: למרות הכאב של הפרידה כביכול מטום קשתי, מנסה עומר קינן לשמור על חיוך מקצועי אבל חיננית רואה את הייסורים. איך, אתם שואלים? הנה, ראו בבקשה את הקוקו טחור שצמח לזאת על הראס ותבינו למה חיננית לא תבוא ללטף את זאת הדואבת. אבל היי, את תמיד יכולה לרכוש טחוריון וחיננית מבטיחה שהכאב יעבור. מניסיון.
אופס, הצליח לך: יש אולי עוד איזה טרנד מקיץ 2016 שלא סימנת עליו וי? סמרטוטופ עם אפקט של שפריצר, הנה. סניקרס לבנות, בבקשה. קולר נגד פשפשים, יש ויש. 
חיננית חומדת: כל מה שאני רואה לפני הוא נפגעת שופינג בקניון. לאן נעלמה מיז קינן הכריזמטית?
שקר כלשהו: אתן לך זמן החלמה מהפציעות ואשוב לדרוש לשלומך בקרוב, ראי הוזהרת.  
אדריאנו חאובל
אדריאנו חאובל (צילום: אור גפן)
אדריאנו חאובל (צילום: אור גפן)
הו, האימה: הימצאותם של זבובים רבים באיוונט הובילו את חיננית לחשוב שאפילו שהניח כובע להסתרת הפריזורה הלא חפופה, גם ג'וליה לוי בוקן נדבקה אל אדריאנו חאובל, ושפחתכן הנאמנה לא מרוצה מהשידוך הזה ומהסמרטוטריקו, מהמוכנוס, מתיק הגב ואפילו מהסניקרס האורתופדיות שלא בולמות את הזעזועים של סך הטוטאלוס ההיפסטרי. 
אופס, הצליח לך: למרות מה שאתה מטפח על הוודג', חיננית מתרשמת מנתוניך הטבעיים שאותם באופן קבוע אתה בוחר לשנמך. 
חיננית חומדת: זה מצניעות או מקלולסיות?
שקר כלשהו: כדי למדר את הקטסטרוף, למי אתה מעדיף שחיננית תחייג - לאגף התברואה או לאחד מהסטייליסטים ברשימת החירום שלה?
אוריאל יקותיאל
אוריאל יקותיאל (צילום: אור גפן)
אוריאל יקותיאל (צילום: אור גפן)
הו, האימה: ממש כמו שהשכנה החסכנית של חיננית סופרת את המונה כשהיא מפעילה את המזגן, כך סופרת חיננית את הימים לסיום הקיץ, שאולי אז יפסיק אוריאל יקותיאל הלארד להלך בקרבנו כמו עוד נופש ישראלי מותש בבורגוס. לולי, עם כל החופשות מעוררות הקנאה שלך ברחבי הגלובוס, זה השלל שהצלחת להעביר בדיוטי פרי? לראייה: ג'יפייה חסרת גזרה, סקיני ג'ינס בנאליים וכפכפי אילת. חבל. 
אופס, הצליח לך: השיזוף מעורר קנאה.
חיננית חומדת: הפעם? כלום, אל תיעלב. 
שקר כלשהו: געגועי לאוסף ההמוני של הסניקרס הלבנות שלך.
פינת הליטוף | אורנה בנאי 
אורנה בנאי (צילום: אביב חופי)
אורנה בנאי (צילום: אביב חופי)

הבלונדינית לא יודעת איך לעכל את זה אבל הרווקות עושה טוב לאורנה בנאי שהצליחה לגרום לרפלקס התעניינות שחוקר מאיפה האאוטפיט של זאת. מעניין. חיננית לא יודעת מה עשית עם אורנה בנאי הישנה אבל זאת הנוכחית שיודעת למקסס בין טי שירט לא יוזו'רלית ומוכנוס חורפיים ובאקלים של מרק חרירה מהביל יכולה להראות את וודג'ה פה בשמחה שוב. 
חי באילוז' | איציק כהן 
איציק כהן (צילום: אביב חופי)
איציק כהן (צילום: אביב חופי)
אפילו שחיננית תומכת מאוד בקהילה הלהטב"קית, אחד מנזקיה הלא כתובים הוא הצורך לשמר את הנעורים בכל מחיר. איציק כהן המוכשר עשה זאת בזול כשעף כביכול על דוכן מציאון ברשת פוראבר חצ'קונים בקניון הקרוב לביתו והציג מראה שלם מאכזב. כפרה, השעון אף פעם לא משקר וגם לא חיננית שממליצה בחום על דרך כיפית יותר לחזור בזמן - על רונית רפאל, כבר שמעת?
צאי מזה | סופי טייב 
הידד, כתבו עליי! סופי טייב (יח"צ)
הידד, כתבו עליי! סופי טייב (יח"צ)
אחרי שבשבוע שעבר החליטה חיננית לסקר את סופי טייב המסתורית, השנייה הוכיחה לראשונה שככל הנראה היא צריכה להחליף מספר במשקפי הראייה שלה. חמודה, מה מהשורות שמסרתי לך בשבוע שעבר לא היה מובן? לקרוא את בטוח יודעת, הרי דרשתי להראות לנו מה מיז טייב המחליפה מסוגלת להוציא מתוכה ומארונה, וכך את תולשת לנו את העיניים, ולא מקנאה? דברי עם חיננית דחוף, באמתחתה גם קונקשן לאופטימטריסט לוהט וגם לרשימת המלבישים השווים בתעשייה. אני מחכה. את רשאית לשחד אותי במטבוחה. אין, אני הכי מאמא תרזה, רק בלי השפם. ואנשים אומרים שאני רעה. פוי.