רשימת הפאסון:

בר רפאלי
בר רפאלי (צילום: שוקה כהן)
בר רפאלי (צילום: שוקה כהן)

אופס, הצליח לך: כשאך לא מזמן ילדת את הילדה האניגמטית הכי מדוברת במדינה ואת חפה מסממנים לכך, אין ספק שחיננית היא שתחטוף פה את הדיכאון שאחרי הלידה. ראו זה פלא: הסופר מודל בשמלה שחורה מודרנית, פריזורה מושלמת, מקיאז' זוהר ואטיטיוד שמשאיר את אבק המטרנה מאחור.
הו, האימה: רפאלי לומדת מטעויות, לא מתפתה לשסעים ואינה חושפת פולקע כמו הקולגה מעבר לים, אנג'לינה ג'ולי. יפה לך.
חיננית חומדת: בתור אחת שמקושרת, חיננית שמעה שבראד פיט פנוי, אז יש לך אולי את הפון שלו?
שקר כלשהו: מה אכפת לי לנסות? אחרי רבע העוף עם השפתיים המודלקות אני יכולה להיות התיקון שלו.
אירית רחמים
אירית רחמים (צילום: אסף לב)
אירית רחמים (צילום: אסף לב)

אופס, הצליח לך: עצרו הכל! חיננית מחבבת מאוד את סך השלם בטוטאלוק של אירית רחמים שהצליחה להרכיב מראה נאה בעזרת שמלת קולר שחורה חושפת זרועות נוקשות בשילוב אקססוריז שווים. 
הו, האימה: חיננית מנסה לכפר על כל העוונות שיצרה לעצמה במהלך השנה, ותראו איך רחמים גורמת לה להיות מפויסת. זהו, המצפון שלי נקי. 
חיננית חומדת: אולי נעשה את יום כיפור יחד?
שקר כלשהו: אחרי כל הגפילטע שאתקע בראש השנה, המותניים הסגפניות שלך הן הכתובת הנכונה בשבילי. 

טהוניה רובל וטיטי איינאו
טהוניה רובל וטיטי איינאו (צילום: אלעד גוטמן, קוקו)
טהוניה רובל וטיטי איינאו (צילום: אלעד גוטמן, קוקו)

אופס, הצליח לכן: ראש השנה הקרב גורם גם ללבה הצנום של שפחתכם הנאמנה להתרחב, אבל לא רק - ראו את דיט ודוט פה מדגימות איך אפשר לערוך שלום עולמי גם אם כולם חושבים שטהוניה רובל וטיטי איינאו הן בעצם הצ'ילבות מהגיהינום. חיננית אוהבת הכל - את הפריזורות, את המקיאז', את האוברול של רובל וגם את ההרכב של איינאו. 
הו, האימה: האהבה כה פורחת שאלו התחילו לעשות שופינג יחד ורכשו את אותו זוג של שוז? 
חיננית חומדת: את האפידרמיס הבוהק, כמובן. 
שקר כלשהו: אבל מצד שני, אני יכולה לעשות כמוכם ולסור לרכוש לי תועפות של שימר זוהר. 

רשימת האסון

ציון ברוך
ציון ברוך (צילום: אור גפן)
ציון ברוך (צילום: אור גפן)

הו, האימה: אם בר רפאלי הודיעה אך לא מזמן קבל עם ומדיה כי הבת ליב לא  תכרסם לה את הפטמות בפעולת ההנקה, ציון ברוך פתוח להצעות וזורם עם כל דכפין. אחרת איך תסבירו אתם את הקליבדג' הפסיכי הזה? כפרה, סגור, סגור את הכפתרה, חיננית איבדה את התיאבון.
אופס, הצליח לך: בגיל מתקדם, שרוב הפדחות הגבריות עברו שואת קרטין, ברוך הצליח לגדל ואף לאסוף את פריזורתו לקוקו בלוף.
חיננית חומדת: נשמה, רק מעדכנת ששיער ערווה על הראס דורש טיפול מסור של פן. 
שקר כלשהו: ברור שלא היית יכול לדעת את כל הדברים האלה גם כי רעייתך מהאייטם הבא לא לימדה אותך. 
יאנה יוסף
יאנה יוסף (צילום: קוקו)
יאנה יוסף (צילום: קוקו)

הו, האימה: יש תת־קהילה בזאת של הסלבס הסבורה כי קונסילר וקוד לבוש זה לחלשים; יאנה יוסף היא מהאנשים האלה. כשלאיוונט פאשן נוצץ עלתה על מדי "שאבתם מים בששון" ומאלו היא סבורה שחיננית תתעלף? תוסיפו לזה מוכנוס שפרדי קרוגר כיבס לה ידנית פלאס סנדלת מחרודה, לכה של טיפקס במקום מניקור ותבינו למה רעייתו של ברוך לא מדלגת לצד הנכון של הכפולה הזאת. ז'סטור.
אופס, הצליח לך: הפיגורה מושלמת, חיננית מקנאה. 
חיננית חומדת: כנראה האהבה עדיין בוערת שם בין בני הזוג, ולכן היא מעוורת אותם בכל פעם מחדש כשהם מביטים במראה לפני שהם יוצאים מהבית. איזה מקסים, גם אני רוצה בעל!
שקר כלשהו: אבל בלי הסכם ממון. 
מונדה קנצפולסקי
מונדה קנצפולסקי (צילום: רפי דלויה)
מונדה קנצפולסקי (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: מה עושה מונדה קנצפולסקי באירוע התרמה עם מלא שוגר דדיז למען ילדים רעבים? האם היא חושבת שמישהו שם בין המוזמנים אשכרה ישלשל לה איזו אלפייה לכיס באאוטפיחס המהבולי שלה כדי שהיא תוכל לצאת לשופינג ראוי? חיננית עושה לך ספתח ומעניקה לך מטבע של שנקל. גו פארטי. 
אופס, הצליח לך: בטח שלא הסניקרס של האחות ממחלקת הסיעוד הגריאטרי. 
חיננית חומדת: חמודה, מקווה שעד שרבע שעת התהילה שלך תעבור, תוזמני ליותר פתיחות של בוטיקים בכיכר המדינה ופחות לאירועים שלא נותנים שם בגדים. 
שקר כלשהו: זאת המשימה שלך הפעם, ויש אפילו רמז: טיק־טק, טיק־טק, טיק־טק.
דורין סגול
דורין סגול (צילום: אור גפן)
דורין סגול (צילום: אור גפן)

הו, האימה: איך אפשר בלי דורין סגול, איך? למרות העובדה שאפילו העורך של מגזין זה כבר לא ממש זוכר מהיכן הוודג' הזה מוכר לו, או מה תרומתו לעולם, חיננית מתה ושרופה על אושיה זאת. יודעים למה? כי מיז סגול היא המתלבשת הכי גרועה בשלולית המקומית ולא אכפת לה. לא מאמינים? ראו בעצמכם את מעצבת האופנה עם הפריזורה בהומאז' ל"משתגעים על מרי", המקיאז' בגוון של פרנץ' טוסט והטופ הצ'יפי. 
אופס, הצליח לך: את השומר מסך החדש של חיננית, תודה לך. מעתה אקום כל בוקר עם חיוך. 
חיננית חומדת: בואי נהיה כבר חברות. 
שקר כלשהו: אני אספר לך על ניתוח קיצור הקיבה שלי שכשל ואיך העליתי 20 קילו - ואת, את תהיי את ותגרמי לי להרגיש טוב יותר עם עצמי. דיל?

אייל שני
אייל שני (צילום: אביב חופי)
אייל שני (צילום: אביב חופי)

הו, האימה: אומנם החומרים נראים איכותיים, אבל המיקסוס שערבל פה אייל שני גורם לו לטוטאלוס של כרובית מסולסלת במחיר מופקע - וחבל. את החולצה הלבנה והפריכה והמגוהצת למשעי השליך השף מעל מוכנוס באורך תמוה כאילו סובל זה מעודף משקל או מחוסר הבנה באסתטיקה. חיננית לא ביקרה בשום מסעדה שלך, כי היא תמיד מנסה לרזות (ללא הצלחה, אוף), אבל היא מהמרת על אופציה ב'.
אופס, הצליח לך: רק שתדע שעדיין הכי בא לי לטעום את הפיתה בתנור שלך עם שוקולד השחר בפנים. אבל היי, אני בדיוק צריכה לשלם חשבון חשמל. והמזגן חגג בקיץ. אז אולי בחודש הבא.
חיננית חומדת: פיתה עם שוקולד.
שקר כלשהו: פחמימות הן מהשטן.  

פינת הנעל | אלכס קלינשטיין 
אלכס קליינשטיין (צילום: סיון פרג')
אלכס קליינשטיין (צילום: סיון פרג')

הנוכחות שלה באיוונטים חברתיים או יחצניים היא מעטה מאוד, ובכל זאת מישהו הצליח להביא את אלכס קלינשטיין אל מול עדשתה של חיננית בבוקר זה - והיא לגמרי לא שווה פלאש. מתוקה, מעבר לסמרטוטופ ולבזבוז הבד הזה שאת קוראת לו חצאית, נא השליכי הפחה את הסניקרס עם הרמפה הפנימית הגמורות, שהיו כעורות גם ב־2013. לא, לולי, זה ממש מביך, אולי תתעוררי? 
יאללה, תעמיסי | מאיה ורטהיימר 
מאיה ורטהיימר (צילום: שוקה כהן)
מאיה ורטהיימר (צילום: שוקה כהן)
כסף באמת יכול לקנות סטייל, אבל במקרה של מאיה ורטהיימר המתוקה הוא לא יודע להשתמש בו נכון. אם רק כרטיסני רכבת היו יכולים גם להרשות לעצמם תיק של שאנל מדגם בוי, העולם היה טוב יותר.
על הפנים | משה דץ 
משה דץ (צילום: רפי דלויה)
משה דץ (צילום: רפי דלויה)
מה זה? משה דץ רוצה להחזיר לעצמו את נעוריו בכך שהוא מאמץ את מכת ההיפסטרים האנרכיסטים שכוללת פריזורה שמנונית, זקן מפורעש ואנסמבל שחור? חמוד, כידוע, חיננית תמיד ממליצה על מסע בזמן מסוג אחר - שתי מילים - רונית רפאל. תגיד שחיננית שלחה אותך.