קוקו טחור
עומר קינן (צילום: אור גפן)
עומר קינן (צילום: אור גפן)

לא ייסלח: ממש כמו לשטן, גם לטרנד הקוקו־טחור מלא פנים. הוא התחיל אצל עוזרות בית ומשם זלג לביוב, עד שההיפסטרים משו אותו כדי לאסוף את תקרת הפריזורה הלא מגולחת מחשש שהפרעושים הדרים בארון בגדיהם המשומשים יהפכו את ראשם לג'ימבורי פרטי משלהם. משם קצרה הדרך עד להגעת החטא גם לאחת, עומר קינן.
לא יישכח: חיננית מבינה את השתלשלות הטראומה, הלחץ והכאב של קינן ב־2016, שכללה ים של פרידות, כמו אותה בעיטה כואבת מעכוזי הפריים טיים של "האח הגדול" ופרידה משני בני זוג. אבל לולי, עם כל הכאב, מפה את רק יכולה לעלות.
תשובה וכפרה: על משחת הטחוריון כבר שמעת, נכון?
כפכפת
יעל שרוני (צילום: אור גפן)
יעל שרוני (צילום: אור גפן)
שיר מורנו (צילום: ניר פקין)
שיר מורנו (צילום: ניר פקין)

לא ייסלח:
נכון שתל אביב יושבת על חוף הים, אבל לצערם של הסלבס, לא כל איוונט דורש אאוטפיחס של קרב מטקות על החול. הנה, שזפו קרניות בשיר מורנו וביעל שרוני המשחררות את היבלות מול עדשת הפפרצי. חנקן קפוא, מישהו?
לא יישכח: אם חיננית לא הייתה כזאת צ'יקן, היא הייתה שוחטת תרנגול כדי להמחיש כמה הלחמיות שלה מדממות מכזאת חפיפניקיות קרימינלית, אבל עזבו, לא רוצה להתעסק עם טל גלבוע.
תשובה וכפרה: חיננית גוזרת עליכן תענית אירועים עד להודעה חדשה.
קולר דוחה פרעושים
מורן מזור (צילום: רפי דלויה)
מורן מזור (צילום: רפי דלויה)

לא ייסלח: ההיסטוריה הענפה של הקולר לא מעניינת כרגע את חיננית. היא יותר דואגת איך טרנד נורא כזה זוכה לכל כך הרבה גלגולים עד שבשנה החולפת גם קם מקברו ופשה על צווארה של הנון־היפסטרית מורן מזור. מה נהיה? 
לא יישכח: מזור, שחיה בצום ובתענית רוב ימות השנה והשילה מתפריטה פחמימות ריקות, חשפה פיגורה בריאה וקלילה, ולמרבה הצער גם את הנזק שנגרם לבלוטות הטעם המנוונות שלה. בעקבותיו כנראה עטתה טוטאלוס של עוד איזו ג'אפ (נסיכה אמריקאית יהודייה) מפרויקט תגלית. חיננית שוקלת להרים טלפון לאילנה דיין כי לטס וודג' איט, חובה פה תחקיר.
תשובה וכפרה: אם הארנק שלך אינו ממולכד, תפסי את הסטייליסט האישי וצאי איתו לשופינג. או שפשוט תרכשי אמפולה נגד המפגע אצל הווטרינר הקרוב לביתך.
מגבעת בחלל סגור
אלונה טל (צילום: רפי דלויה)
אלונה טל (צילום: רפי דלויה)

לא ייסלח: אומנם גברת אלונה טל מהוליווד נושאת ברחמה את הדור הבא, אבל חיננית קובעת שמוקדם מדי להיכנע לטפשת הריון בשלבים מוקדמים כל כך. אחרת איך תסבירו את העובדה שזאת מהלכת בתוך חלל סגור עם מגבעת?
לא יישכח: לא, אל תגידי לי ששכחת לחפוף.
תשובה וכפרה: נו, אל תתרצי עכשיו לחיננית שפה זה לא אל־איי ושנימוסים ומעשים לחוד, ושבלבנט מותר לעשות מה שרוצים ולהתלבש ולהתאבזר איך שרק מתחשק. הכי צ'חונה.
טוניקות גבריות
יהודה לוי (צילום: רפי דלויה)
יהודה לוי (צילום: רפי דלויה)
רותם כהן (צילום: שוקה כהן)
רותם כהן (צילום: שוקה כהן)

לא ייסלח:
חיננית אוהבת גברים בשמלות, אבל כשאלו משליכים על עצמם שמלה שלא עוברת בתור מטלית לניגוב האבק, ובאורך שמקצר את רגליהם הלא ארוכות מלכתחילה, וכשאלו משפצרים לקטסטרוף מוכנוס בגוון לא הרמוני או אחיד, המחומצנת נכנסת לתמונה וגורמת להם להתחרט.
לא יישכח: למדו מכישלונם של רותם כהן ויהודה לוי, שגם הם נפלו לטרנד באופן לא מושכל, המחבל בגזרתם שיודעת דבר או שניים על ארוחה מפסקת לאורך כל ימות השנה.
תשובה וכפרה: עם כאלו בלוטות טעם, חיננית ממליצה לכם לעבור ולהשתלב בנוף של רפיח.
שק רחצה
אדריאנו חאובל (צילום: אור גפן)
אדריאנו חאובל (צילום: אור גפן)

לא ייסלח: חיננית עדיין חווה ביעותי לילה מימי בית הספר היסודי שבהם העלתה את מפלס המים בבריכת הקייטנה שבה השתתפה בחודשי הקיץ. לצערה, אדריאנו חאובל מזכיר לה אותם מדי שבוע ברציפות ולאור יום.
לא יישכח: לכל איוונט, גם לכזה עם שטיח אדום, מגיח חאובל בטוטאלוס של מציל במתנ"ס עם משכורת מינימום, הכולל שק סינתטי עם שרוכים בתור כתפיות, שבימים נוראיים באייטיז שימש תיק לדברי רחצה. חמוד, מקסים שאתה וכל ההיפסטרים מתרפקים על הנוסטלגיה, אבל אם אתה רוצה חופשה, שוקו בשקית ולחמנייה, חיננית מוכנה לעשות לך קייטנה אישית עם פעילויות שיגרמו לך לוותר על הזוועה.
תשובה וכפרה: לי יכאב יותר.
סניקרס לבנות
מונדה קנצפולסקי (צילום: רפי דלויה)
מונדה קנצפולסקי (צילום: רפי דלויה)
טום קשתי (צילום: אור גפן)
טום קשתי (צילום: אור גפן)

לא ייסלח: אחיות בתי החולים בישראל מעולם לא הרגישו כל כך שאצבען על דופק עולם האופנה, כמו כאשר הציפו היוז'ורלים את מדרכות הכרך בתלבושת אחידה הכוללת סמרטוטריקו, מוכנוס מג'ינס וסניקרס לבנות. אם להיות מיוחד, שונה ואינדיבידואל אומר לעטות את שאר הסמרטוטאז' שפושע בו כל העדר שעושה שופינג בקניון, אז זו בהחלט תחילתו של סוף העולם.
לא יישכח: תנו מבט במונדה קנצפולסקי או בטום קשתי ותבינו את רוע הנגע.
תשובה וכפרה: חיננית לא מוחלת על בינוניות.
זקני היפסטרים
רן דנקר (צילום: ליאור פנקסון)
רן דנקר (צילום: ליאור פנקסון)
משה דץ (צילום: אור גפן)
משה דץ (צילום: אור גפן)

לא ייסלח: מפגע טרור אסתטי זה, שמטפח כל היפסטר על הוודג', הוא בסך הכל עוד בית גידול לקרציות וכינמת. הוא גם מזכיר לחיננית את בן לאדן, ולכן היא ממהרת לתפוס מחסה כשגברים כמו רן דנקר ויהודה לוי עוברים ברחוב.
לא יישכח: אבל אז קרה הדבר הנורא הבא: הזוועה הגיעה גם לוויז'ות כמו משה דץ. חמוד, רוצה להיות קול? חיננית מצטערת לדווח שמאוחר מדי. מעולם לא היית אחד כזה, אז זה בטח לא הזמן להתחיל.
תשובה וכפרה: אבל היי, מי עושה לך יחסי ציבור? תראה איך חיננית תופרת לך קמפיין לגילוח.
תספורת אדג'ית אצל הווטרינר
ארבל קינן (צילום: ניר פקין)
ארבל קינן (צילום: ניר פקין)

לא ייסלח: אין זה סוד שתעשיית האופנה משחררת מפגעים למסלולים באמתלה של חדשנות. מזל שחיננית פה כדי לעצור את החיים באילוז', שמתהדרים בפריזורה שנעשתה בהרדמה מלאה אצל הווטרינר.
לא יישכח: "אבל תראי איזו אדג'ית היא עכשיו וכמה היא הייתה פרחולה פעם עם שיער ארוך וחלק", יאמרו הגרופיות של ארבל קינן כדי להצדיק את זר עלי הסלרי הנוזל מקודקודה.
תשובה וכפרה: חיננית לא מצטערת. כשזה לא עובד, זה לא עובד.
ג'ינס קרעים
דנית גרינברג (צילום: אלירן אביטל)
דנית גרינברג (צילום: אלירן אביטל)
נטלי עטיה (צילום: אלירן אביטל)
נטלי עטיה (צילום: אלירן אביטל)

לא ייסלח: לחיננית קשה להודות, אבל אין שום עוולה בקרע או שניים באזור הברכיות במוכנוסים מג'ינס. אבל כשהמקומיים לוקחים את זה צעד אחד רחוק מדי, חיננית מתקשרת לרשויות המקומיות כדי למגר את התחלואה ואת הנזקים התברואיים.
לא יישכח: כוכבות הריאליטי נטלי עטיה ודנית גרינברג מדגימות היטב איך לא לעשות את זה בבית. נא להפנים: אם קרעים וגזזת היו בחירות נבונות בחיים, הומלסים לא היו גומרים על המדרכות של גן העיר.
תשובה וכפרה: הפחה ומיד.