לא היה שום סיכוי לציץ מציץ בטיול האחרון של ג'נט ג'קסון ההריונית ברחבי לונדון, שטיילה עם בעלה בעיר כשהיא מוסתרת כל כולה - כולל בטן ההריון המרגשת שלה בסוג-של-שמלה אסלמית מסורתית. זוכרים לה את תקרית הסופרבול משנת 2004, כשג'סטין טימברלייק חשף "בטעות" את שדה הימני של כוכבת הפופ ממשפחת ג'קסון במהלך הופעה. כיום, לא מעט שנים אחרי, ג'נט הספיקה להתחתן עם מיליונר מקטר ואפילו להרות לו בגיל 50 - כך שהיא לא לוקחת סיכונים.

בשבוע שעבר, ג'קסון אישרה בפעם הראשונה אופן רשמי שהיא בהריון - אבל נראה שהיא עדיין לא מוכנה לחשוף את עצמה לגמרי, כי השבוע, כשצעדה ברחוב עם בעלה וויסאם אל מאנה בן ה-40, מיס ג'קסון עטפה את עצמה מכף רגל ועד ראש, בסוג של חיג'אב שחור, מעל למכנסי טייטס פלוס חצאית. כדי להשלים את המראה, נעלה מגפיים שחורים הולמים. יא, אללה.





העובדה שהמשפחה של בעלה העשיר עומדת בראשם של כמה ממותגי אופנת על גדולים כדוגמת "הרמס", לא עזרה לשיק של מלכת הפופ מהאייטיז - כך שבמקום להבליט את הבטן שהיא מטפחת בבגדי יוקרה, היא החליטה ללבוש בגדים גדולים וממש אבל ממש לא מחמיאים. לא ראית את בנות "סקס והעיר הגדולה" עושות את דובאי בשיק?

מאז שהזוג נישא ב-2012, שמועות על התאסלמות ריחפו מעל כל צעד שעשתה ג'קסון - כעת, לאור הסטייל החדש, כנראה שהעולם קיבל אישור ממשי. אבל מה כל זה באמת משנה, כאשר בני הזוג המעושר יזכו בקרוב לקבל לעולם ילד משותף, אחרי ארבע שנים של ניסיונות ארוכים. מברוק, ג'נט.