רשימת הפאסון:

עמוס תמם
עמוס תמם (צילום: לירון בר און)
עמוס תמם (צילום: לירון בר און)

אופס, הצליח לך:
למרות האפיל של דילר לאחר משמרת בקזינו בדובאי, חיננית תמיד מהמרת על עמוס תמם שיכבוש את לבה באאוטפיט ראוי, וגם הפעם היא גורפת את מרבית הקופה. הפריזורה בוהקת, שיער הוודג' בקונטרול, ז'קט בניחוח סתווי חובר למראה שלם שחור, ובסך הכל אין לשפחתכם הנאמנה יותר מדי תלונות. 
הו, האימה: עצרו הכל! מה זה־זה שם? תישבע שפישקת את צווארון החולצה השחורה על דש הז'קט? ממתי נהיית ערס?
חיננית חומדת: שתתאפס על עצמך.
שקר כלשהו: מהשבוע הבא לא יהיו לך עוד הנחות כי אתה כזה לארד.

ליאת הר לב
ליאת הר לב (צילום: רפי דלויה)
ליאת הר לב (צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך: ראו איך התהפכה קיבתה של חיננית, ושום פודרה בעולם לא הצליחה להסתיר את החרדה ואת מצחה הלח, כשהבינה שליאת הר לב הצליחה לחדור למתחם ה־VIP של המדור עקב אאוטפיט לא רע בכלל שכלל טופ מחמיא, חצאית נהדרת ואקססוריז שווים.
הו, האימה: חמודה, תורידי את החיוך. את ככל הנראה פה רק מפני שכל הפאשניסטיות עדיין ספונות בביתן עם חוקן בניסיון להוריד את בולמוס הנפיחות של החגים.
חיננית חומדת: המקיאז' מהמם. אם לא הייתי מפחדת שפריזורת השיצו החדשה שלך תנשוך אותי, הייתי מתקרבת ושואלת איזה פריימר הנחת.
שקר כלשהו: אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל על ארבל קינן הפריזורה הזאת עובדת טוב יותר. 

נלי תגר
נלי תגר (צילום: גלית רוזן)
נלי תגר (צילום: גלית רוזן)

אופס, הצליח לך: חיננית נבהלה כשראתה את הבמאי אבי נשר מחבק את הקטינה הננסית בשחור, אבל אז הסבירו לה שזוהי נלי תגר המתוקה עם פריזורה בוהקת בעוד שמלה שחורה טובה שמטשטשת את העובדה שתגר היא מזמן אישה בשלה עם בלוטות טעם לא רעות. כשהיא רוצה.
הו, האימה: אחרי שנים של לגימות אלכוהול באיוונטים, חיננית מתחילה להבין שיש לה בעיית שתייה. או שפשוט ראיית המרחק שלה נפגמה.
חיננית חומדת: אבל רגע, איך זה שהשחקנית המוכשרת מצליחה להיראות כמו תיכוניסטית?
שקר כלשהו: הייתי חוקרת את העניין לעומק, אבל בדיוק נשמעה עוד חליצת בקבוק שמפיין בבר, אז ביוש.

רשימת האסון:


עירית לינור
עירית לינור עם רן שריג (צילום: סיון פרג')
עירית לינור עם רן שריג (צילום: סיון פרג')

הו, האימה: הלב, הנשמה והאאוטפיט בשטייטל השמרני בוורשה, ואילו הפריזורה בדמשק, כתבה חיננית בפנקסה עת ראתה את עירית לינור בחלל. אסור לשכוח שחיננית הכי נרתעת משיממון בורגני ומהתקן תוך-רחמי שחלטר כאקססורי על הצוואר הלא נכון.
אופס, הצליח לך: הצלחת מערכת הטקסטיל מעוררת הפיהוק של לינור בערב זה היא הקפצת קולקציית הצעיפים המפורעשת של רן שריג לכזו שמצטלמת כקולית ולא מעושה.
חיננית חומדת: נראה לכם?!
שקר כלשהו: ושלא תעזי לחסום את חיננית בוודג'בוק, שמעת?

עומר אדם
עומר אדם (צילום: שוקה כהן)
עומר אדם (צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: אף על פי ששימש שילוט חוצות לאאוטלט מעצבים בערב זה - כשעטה מכף רגל ועד ראש מותגי יוקרה - חיננית לא מתרגשת מעומר אדם הכריזמטי כשהוא בסמרטוטריקו ובמוכנוס יוז'ורליים מג'ינס.
אופס, הצליח לך: יודע מה? העובדה שידך שבורה לא אומרת שאתה לא יכול לשלוף את הארנק ולצאת לשופינג איכותי עם בלונדינית שאוהבת לבזבז ערימות כסף של אחרים.
חיננית חומדת: מה לא ברור בהצעה?
שקר כלשהו: דבר איתי.

צופית גרנט
צופית גרנט (צילום: רפי דלויה)
צופית גרנט (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: השנים אולי מחמיאות לארון הבגדים של צופית גרנט, אך לצערה של חיננית, באגף ההלבשה התחתונה זאת עדיין שבויה בבינוניות רעועה. בשמלת המשי הבוהקת שלבשה גרנט נחשפים פגעי הזמן. במילים אחרות - חזייה עם רצועות תומכות זה מאסט.
אופס, הצליח לך: את לא לבד/ רק הבוקר חיננית עלתה טופלס על המשקל בחדר האמבטיה (ואף לא קילוגרם אחד ירד), וכשהביטה מטה שאלה את עצמה: "למה יש לי שלושה טבורים?"
חיננית חומדת: השוז מקסימות.
שקר כלשהו: בפעם הבאה נלך לעשות שופינג יחד, וחיננית תלמד אותך הכל על לנז'רי, הולך?

נועה קולר
נועה קולר (צילום: רפי דלויה)
נועה קולר (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: השחקנית נועה קולר, שהגיחה להקרנת סרט כחול־לבן, נראתה כאילו נלקחה מאחד מסיוטי המיטה של טים ברטון, כשעטתה "נמנמת" שקופה שעשתה הכל חוץ מלהחמיא לאובייקטית. מתוקה, חיננית מבינה שאת חדשה פה, אבל בגילך החיוני אין צורך בשפכטל של רוח רפאים כולל אאוטפיחס תואם. סמכי על חיננית, עוד כמה עשורים טובים ואת שם. בואי נתרכז בלהיראות חיים, אוקיי?
אופס, הצליח לך: את השוז אל תשליכי הפחה.
חיננית חומדת: הצחקתם אותי.
שקר כלשהו: אבל המון בהצלחה בעתיד.

עוז זהבי
עוז זהבי (צילום: רפי דלויה)
עוז זהבי (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: עוז זהבי עוד לא התחתן, וכבר נרשמה הזנחה פושעת עוד יותר מקודמתה, שהייתה עוד יכולה להתאפיין כחביבה כשאתה סמל מין, אבל סורי, מתוקי, אם תמשיך להיות פרזנטור של שואת קרטין, סמרטוטישירט מהוהה, סריג מכונם, מוכנוס שנוזלים על הירכיים ושוז מאאוטפיחס אחר לגמרי - חיננית מבטיחה לך חיי פרישות עוד לפני יום הולדתך ה־34, ביוני הקרוב.
אופס, הצליח לך: עם כזה מכלול, רק חסרה לך כרס מפותחת ואתה מוכן להביא צאצאים ולהיות אב ישראלי טיפוסי.
חיננית חומדת: אם כבר מדברים על כרס דשנה - אנשים, תפסיקו לפנות לי מקום לישיבה באוטובוס! אני לא בהריון, סתם שמנה.
שקר כלשהו: זה מעליב.

צא מזה | יוסי מרשק
יוסי מרשק (צילום: רפי דלויה)
יוסי מרשק (צילום: רפי דלויה)

שמישהו יסביר לחיננית: למה יוסי מרשק עוטה כדרך קבע סמרטוטאז' של יתום? האם לא מאוחר מדי בשביל שלאה שנירר תאמץ אותך? חיננית מבינה את הקונספט, זה הרי החלום שלה גם. אבל עד שזה יקרה, לא צריך לרדת כל כך נמוך ולהלך עם כרבולית כתומה מפליז בשלוף. אף אחד לא באמת יתקשר לשירותי הרווחה, למרות שכדאי. אוקיי? 

דיטו ודוט | דודו אהרון ושיר רוזנבלום
דודו אהרון ושיר רוזנבלום (צילום: שוקה כהן)
דודו אהרון ושיר רוזנבלום (צילום: שוקה כהן)

חיננית לא צריכה לקרוא לשום מכשף, ושום קוראת בקפה לא נחוצה פה כדי להבין שהמהלך הושלם ושדודו אהרון ושיר רוזנבלום הפכו להיות ישות אחת שאפילו מתלבשת ומתנהלת באותה צורה. הנה לכם הוכחה, ראו את הזוג באותה חולצה לבנה עם אותו מחשוף ואותו זוג מושקוף שנעוצים בדקולטה. זאת כנראה באמת אהבה, וכפי שאתן יודעות קוראות יקרות, היא עיוורת, אבל חיננית לא.
 
פינת הליטוף | גילת אנקורי
גילת אנקורי (צילום: גלית רוזן)
גילת אנקורי (צילום: גלית רוזן)

שימו לב איך הופכים את גיל 60 למעורר השראה, נטול סממנים לימים אפורים, וכזה שמעלה צורך חזק בחיננית לחבק את גילת אנקורי המקסימה. בסך הכל פריזורה באחוזי חמצן מרשימים, מקיאז' מחמיא, שמלה בגזרת מותן גבוהה, בהדפס צבעוני ובאורך נכון, ושוז שייקחו אתכם לקנזס סיטי של שימור תווי הפנים. בקיצור, גילתוש, עשית בוטוקס?