רשימת הפאסון:

ציפי רפאלי
ציפי רפאלי (צילום: סיון פרג')
ציפי רפאלי (צילום: סיון פרג')

אופס, הצליח לך: כנראה זהו באמת סופו של העולם והגיהינום שבחוץ מתחיל לקפוא. שימו לב - ציפי רפאלי ממוצבת בקודקודו של המדור בזכות אאוטפיט קולי שהכי לא מזוהה עם מצעד הקטסטרוף ששוהה בארונה. נו, היה כל כך קשה? פריזורה זוהרת מדגישה מקיאז' עמיד שאליהם צוותו ז'קט קולי ושמלה לא נוראית. חיננית מפויסת. 
הו, האימה: השוז לפח ומיד, שמעת?
חיננית חומדת: ברור שלהיות רזה כמוך. 
שקר כלשהו: ושלא תתחילי לחפף לי מעתה, ראי הוזהרת. 
גלית גוטמן
גלית גוטמן (צילום: אור גפן)
גלית גוטמן (צילום: אור גפן)

אופס, הצליח לך: זה לא סוד שחיננית מקנאה בגלית גוטמן שהשכילה לשדך לאאוטפיט שחור ושמרני תיק מלא הומור שמזכה אותה במיטב הנקודות של ישראכרט וגם באלו של שפחתכם הנאמנה.
הו, האימה: המלתחה הכי מוכנה לפנסיה, מתי את?
חיננית חומדת: הבו לי הכל מהגרדרובה של זאת.
שקר כלשהו: כמה ימים של צום וחוקן כל בוקר ובטח שהכל יעלה עלי.
ניקול ראידמן
ניקול ראידמן (צילום: אור גפן)
ניקול ראידמן (צילום: אור גפן)

אופס, הצליח לך:  
ניקול ראידמן היא בובת מטריושקה קלאסית מן הל, מצד אחד קליפה של סבתא אירופאית מעושרת, מצד שני, כשזאתי נפתחת היא יורקת אש כמו דרקון. בדיוק כמו שהמחומצנת אוהבת אותה: פריזורה מתוקתקת, מקיאז' מתוח, טופ איכותי נטמן בתוך חצאית מרהיבה ואקססוריז שיכולים לסגור לחיננית את עול השכירות השנתית. אוחץ', את הכי עורמה.
הו, האימה: נשמה, ריסים מוגזמים זה הכי אביבית בר זוהר. 
חיננית חומדת: גם פה, לס איז מור.
שקר כלשהו: חולה עלייך.

רשימת האסון:

 
ג'ני צ'רוואני
ג'ני צ'רוואני (צילום: שוקה כהן)
ג'ני צ'רוואני (צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: חיננית מתחילה להבין למה הגברת שרה נתניהו לא מעוניינת יותר בקונקשן עם רוני מאנה ובת זוגו, ג'ני צ'רוואני. רמז: אתם הייתם נותנים לצ'רוואני להתיישב על הסלון שעשוי מהעור השני שבוז'י הרצוג השיל מעצמו, כשהיא עטויה טוטאלוס של זאת שמנקה את השטיחים? 
אופס, הצליח לך: מצד שני, יש מצב כביכול שרעיית ראש הממשלה, ממש כמו חיננית, פשוט מקנאה בך כי יש לך פיגורה הורסת. 
חיננית חומדת: את דרה בדירת פאר, לא הגיע הזמן להשליך את המלחתה שלך יחד עם בלוטות הטעם הפחה? 
שקר כלשהו: התשובה היא כן. 
דודו אהרון 
דודו אהרון (צילום: שוקה כהן)
דודו אהרון (צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: חיננית שמחה לבשר שתהליך האינטגרציה התל אביבי של דודו אהרון הושלם, וכעת הוא היפסטר מן המניין, כולל הפרעושים והפריזורה השמנונית שהוסתרה ללא הצלחה מתחת לכובע מצחייה מטופש. באג'נדה שמקדשת סמרטוטאז' מיד שנייה וכוח קנייה חלש מככבים: עליונית גרושות סינתטית, סמרטוטישרט, מוכנוס בגזרת סקיני חושפי קרסוליים וסניקרס עם לוגו של תאגיד אמריקאי קפיטליסטי. 
אופס, הצליח לך: בניגוד לשאר המפורעשים מהז'אנר, שמסמסים בעזרת חלוק נחל, אהרון לא מוותר על סמארטפון.
חיננית חומדת: יאמר לזכותו שמכשיר ישן זה שייך לתקופה שבה הזמר היה במערכת עם אישה אחרת, עם אמו. 
שקר כלשהו: לולי, המציאות התקשרה למסור שאתה לבוש דיזאסטר, למה אתה לא עונה?  
בן אל תבורי
בן אל תבורי (צילום: סיון פרג')
בן אל תבורי (צילום: סיון פרג')

הו, האימה: גילוי נאות - חיננית מתה על הביצים שבן אל תבורי מציג באיוונט זה, אבל השמלה ממש מכוערת ולא גובתה באקססוריז מדגישי חוש הומור נהדר בפאשן. חמוד, אין כמו לעלות על הנש או לחלוק עם הגירלפרנד היפה את ארון הבגדים, אך בפעם הבאה תדרוש את הפיסים השווים בארונה, אוקיי?
אופס, הצליח לך: ממתי נהיית כזה לארד? 
חיננית חומדת: רוצה שמלות מעצבים שוות? דבר איתי. 
שקר כלשהו: ער?
עדן בן זקן
עדן בן זקן (צילום: אור גפן)
עדן בן זקן (צילום: אור גפן)

הו, האימה: עצרו הכל! עדן בן זקן נראית לגמרי לא רע. אם היא מעוניינת להצטייר כוויז'ה פנסיונרית. חמודה, לא יודעת מה קרה לך ואיך מעלמה בשנות ה־20 הצלחת לקפוץ בזמן כמה עשורים קדימה ולהפוך לאהובה אלפרון, אבל רק שתדעי שעל־פי רוב בתעשייה שמקדשת נעורים ועדכניות עדיף שתלחצי קונטרול אלט דיליט ותתחילי מהתחלה. או שתיפטרי מהסטייליסט שלך וזהו. 
אופס, הצליח לך:  חיננית מתעלפת על הבלונד החדש. שווה!
חיננית חומדת: את הפיגורה המושלמת. 
שקר כלשהו: בהצלחה עם זה. 
צא מזה | אורי חזקיה
אורי חזקיה (צילום: שוקה כהן)
אורי חזקיה (צילום: שוקה כהן)

רק הודיע אורי חזקיה שהוא מצא את בחירת לבו וכבר יישר זה קו עם מוסד הנישואים המשמים כשהגיח לאיוונט זה בפריזורה מטורללת מהרגיל, סמרטוטופ, מוכנוס מחרודות וסניקרס יוזו'רליות. מתוקי, מה אתה מחייך, אתה לבוש דיזאסטר והזנחה היא המתכון המוצלח לגירושים. רק אומרת. 
חיה באילוז' | נלי תגר 
נלי תגר (צילום: אלירן אביטל)
נלי תגר (צילום: אלירן אביטל)

טפשת ההריון כבר פה, ולצערה של חיננית, נלי תגר ההריונית לא הצליחה להדוף את המפגע כשלשמלה מקסימה ומושקוף משעשעים שידכה אקססוריז נטולי הקשר, שגרמו לחיננית לבחילות בוקר, אפילו שהיא עצמה אינה בהריון. מתוקה, לא אכלתי מספיק היום כדי להקיא כמה שאני רוצה, תתאפסי על עצמך, או שלפחות תתני לי את האפידורל, עיניי אינן יכולות לשאת את הכאב.  
דיט ודוט | הילרי קלינטון ודונלד טראמפ 
דונלד טראמפ, הילרי קלינטון (רויטרס)
דונלד טראמפ, הילרי קלינטון (רויטרס)

האומה האמריקאית בחרה, והיא אינה מעוניינת בטלאטאבי מונוכרומטי בצבעוניות עזה לנשיאות, אלא דווקא בפין באולינג עם שערות קדאיף שחוטא במיזוגניה, אך בוחר בחליפות איומים יוקרתיות. עצוב? חיננית לא אוחזת בדרכון אמריקאי ועדיין צפתה בנאום ההפסד של קלינטון, שבו עטתה כהרגלה חליפת מכנסיים שחורה עם דיטיילים אובססיביים לחדר הסגלגל שחמק מהישג ידה, שוב. אל דאגה כפרה, חיננית מכתירה אותך כשמעון פרס של ארצות הברית, בהצלחה.