רשימת האסון

ניקול קידמן

ניקול קידמן (צילום: רויטרס)
ניקול קידמן (צילום: רויטרס)


הו, האימה: אך ראתה חיננית את ניקול קידמן בסילואט וגון של בקבוק רוטב אלף האיים, והתחשק לה לקחת ראנץ' כפול כולל רוטב ספרדי ולדחוס אותו אל תוך הלוע של השנייה. בזכות שמלה בגון ממרח לקס פג תוקף התקבל לקידמן מראה חיוור, חולני ודהוי.

אופס, הצליח לך: חיננית דורשת את כתובת מזריק הבוטוקס של הכוכבת. מדהים שהוודג' לא השתנה הרבה מאז 2010, וכמו מיטה במלון שרתון, הסדינים הצחורים אומנם ישנים, אך מתוחים ללא רבב.

חיננית חומדת: ביץ', בקצב הזה אפילו מלאך המוות לא יזהה אותך. הבי לי כבר את שם הרופא שלך!

שקר כלשהו: נו, די. אני לא באמת צריכה או עושה בוטוקס. זה רק בשביל הצחוקים במדור.

ריאן גוסלינג

ריאן גוסלינג (צילום: גטי)
ריאן גוסלינג (צילום: גטי)

הו, האימה: פשעו היחיד של ריאן גוסלינג המגה לארד הוא עטיית חולצת טוקסידו עם וולאנים, שככל הנראה לחיננית, הושכרה מחנות ל"חולצות פרום מכוערות במיוחד" ויצרה את אאוטפיט הביעותים שלפניכם. כמו בנשף הסיום, התמונה הזו תרדוף את השחקן האהוב על חיננית עוד שנים רבות. אבל היי, סחתיין על הביצים.

אופס, הצליח לך: ב־2017, שעדיין עומדת בסימן חברה מאצ'ואיסטית ופטריארכלית, להיות גבר שמפקשש מול המראה זה לא קטסטרוף. "למזלו" של גוסלינג, הוא אינו אישה, והחיוך האגבי הוא עדות לכך שלא אכפת לו מאיך שהוא מתלבש.

חיננית חומדת: רוצה לבוא למלון של חיננית ונחליף לך את המכופתרת?

שקר כלשהו: נשבעת שהכוונות שלי טהורות.

מישל וויליאמס

מישל ויליאמס (צילום: גטי)
מישל ויליאמס (צילום: גטי)

"מי זה הילד המתוק הזה שהתחיל לקחת הורמונים, והוא בתהליך של להיות אישה טרנסית אמיצה ויפה?" שאלה חיננית את היחצנית של האיוונט. "איזה חמוד הוא. זאת השמלה הישנה של אמא שלו? תראי, המתוקי לא ממלא את אזור החזה עדיין, אז הוא הדביק את הרצועות לעור שלו עם איזולירבנד. מה הוא פחד שיזלוג לו שם בצד?" והדיזאסטר עוד ממשיך, חכו. "דונלד טראמפ והחוקים שלו יכולים לקפוץ לי, אני אקח אותו איתי לשירותי הנשים אם הוא יצטרך להתרוקן", הכריזה שפחתכם הנאמנה. אבל אז הודיעו לה שזאת מישל וויליאמס, ואילו חיננית הינה בהמה גסה. לצערנו, זה נכון.

סקרלט ג'והנסון

סקרלט ג'והנסון (צילום: גטי)
סקרלט ג'והנסון (צילום: גטי)

הו, האימה: לא מספיק שסקרלט ג'והנסון עוטה על עצמה טוטאלוס שהותקן, ככל הנראה, מרצועות פרושוטו לא כשר, היא גם חשפה בוולגריות את סודות הקצבייה כשהציגה לעולם תמונת צד לחזה הפרגית שלה.

אופס, הצליח לך: בעקבות טוטאלוס זה חיננית שוקלת להפוך לטבעונית.

חיננית חומדת: כדי להעביר את הטעם הרע שג'והנסון השאירה, שמישהו יגיש לי כבר סלט בורגול. תודה.

שקר כלשהו: אבל היי, הפריזורה הלסבוש מהממת.

מריל סטריפ

מריל סטריפ (צילום: גטי)
מריל סטריפ (צילום: גטי)

הו, האימה: החזית שנפתחה בין מעצבת העל של שאנל, קרלה לגרפלד, ובין השחקנית זוכת הפרסים מריל סטריפ הייתה יכולה לפרנס היטב עוד תחקיר על "התעללות בקשישים חסרי ישע". כזכור, הוויז'ה הראשונה טענה שהשנייה סירבה ללבוש את שמלת המותג הצרפתי רק מפני סירובם לשלם לה עבור התענוג, ולכן סטריפ בחרה במעצב אחר, שכן היה מוכן לפתוח את הלב והארנק. לבסוף, כפי שאתן רואות קוראות יקרות, השמיים וגם הדובה הגדולה התרסקו על זוכת האוסקרים, שבחרה בדגם מיושן, כבד למראה ולא מכבד כוכבת בסדר גודל כמו שלה. סטריפ אף כינתה את לגרפלד בסיום הפרק הזה של בנות הזהב כ"שקרנית". באמת עצוב.

אופס, הצליח לך: את עדיין המלכה של הוליווד.

חיננית חומדת: אל תשליכי את מדאם לגפרלד לעת זקנה.

שקר כלשהו: מצד שני, בדיוק התפנה מקום ב"נאות כיפת הזהב" בחיפה. לעשות לה בוקינג? דברי איתי.

אנדרו גארפילד

אנדרו גארפילד (צילום: רויטרס)
אנדרו גארפילד (צילום: רויטרס)

הו, האימה: נמאס לחיננית שגברים סובלים מיצירתיות מוגבלת גם כשזה מגיע לטקסים מרהיבים, שבהם הם דרך קבע חנוטים בטוקסידו סטנדרטי. גם אנדרו גארפילד, בהיעדר אקססוריז או דיטיילים עדכניים, מציג פה אפיל של רואה חשבון, אבל לוהט וטחון בפאלס.

אופס, הצליח לך: חיננית הפרילנסרית בדיוק מחפשת עכשיו מישהו שיטפל לה בכל ענייני המסים. אל תקרע אותי במחיר בבקשה. תודה.

חיננית חומדת: אם תמצא דרך להקלה במס, מבטיחה ללמד אותך איך ליהנות משופינג ולא להשפריץ מראה כולל של סחי מוריד.

שקר כלשהו: לי זה יכאב יותר.

רשימת הפאסון

אמה סטון

אמה סטון (צילום: גטי)
אמה סטון (צילום: גטי)

אופס, הצליח לך: בחירתה של אמה סטון לערוך הומאז' לפסלון הטקס, כשעטתה שמלה מוזהבת עם ניחוחות וינטג', יהלומות מנקרות עיניים, פריזורת גלאם ומקיאז' לוהט, מוכיחה שכנראה היא קראה את "הסוד" והצליחה לשדר ליקום זכייה באוסקר.

הו, האימה: חיננית חיפשה טוב־טוב, אבל עלמה זאת נמצאה כמושלמת.

חיננית חומדת: למה לא כל יום אוסקר?

שקר כלשהו: בואי נהיה חברות בוודג'בוק, טוב?

ג'סיקה ביל

ג'סיקה ביל (צילום: רויטרס)
ג'סיקה ביל (צילום: רויטרס)

אופס, הצליח לך: ג'סיקה ביל המעצבנת זכתה בכל הקופה: היא גם נשואה לאליל נעוריה של חיננית, ג'סטין טימברלייק, וגם הגיחה לשטיח בשמלת גולדן שאוור שחושפת כל עיקול וזווית בגזרתה. אף אחת מלבדה לא הייתה יכולה לשאת כזו שמלה בכבוד ולצאת ממנה כשהיא לא מובכת או מתוסבכת עוד יותר מלכתחילה.

הו, האימה: דרלינג, תבטיחי לחיננית שתחזרי לאכול בסיום הטקס, טוב?

חיננית חומדת: אני משחילה לך לתיקיטת המקסים שלך ביסקוויט של פתי בר שהבאתי איתי. בבקשה תיתני בו ביס.

שקר כלשהו: תבטיחי, כן?

אוקטביה ספנסר

אוקטביה ספנסר (צילום: גטי)
אוקטביה ספנסר (צילום: גטי)

אופס, הצליח לך: רואים, קוראים יקרים? לא צריך לאחוז בקווי מתאר של מקל סנוקר כדי להיות זוהרים ומכובדים. קחו דוגמה מאוקטביה ספנסר, שהתלבשה על שמיכת פוך ומוך אווזים ותקתקה פה שמלה שמחמיאה לאובייקטית. בשילוב פריזורה קטיפתית ומקיאז' חושף וודג' בוהק, מתקבל מראה אצילי ונשי.

הו, האימה: תבטיחי לחיננית שבסיום הטקס תשחררי את עונשו של המחטב, טוב? את מתחילה להיראות קצת כחולה.

חיננית חומדת: את האפידרמיס הזוהר לוויקאנד.

שקר כלשהו: לעזאזל, אני לא מצליחה להפסיק לעשן. אוף.

פארל וויליאמס

פארל וויליאמס (צילום: גטי)
פארל וויליאמס (צילום: גטי)

אופס, הצליח לך: אם כבר טוקסידו מוכר ושמרני, אז לפחות חכם ושל שאנל. חיננית התאהבה לרגע בפארל וויליאמס, שהשתחל לתוך אאוטפיט של לורד מכובד מהמאה ה־18, בצבעוניות של שחור־לבן, כשהוא מאובזר בקסם רב וחן השמור רק לו.

הו, האימה: זהירות, ספוילר להמשך המדור! חיננית לא רוצה להגיד למריל סטריפ "אמרתי לך", אבל תודי שהיית צריכה גם את לבחור באותו מוסד פאשן. נכון?

חיננית חומדת: 1:0 לקרלה לגרפלד.

שקר כלשהו: היא עוד תקבור את כולנו.