רשימת האסון

נטלי דדון

נטלי דדון (צילום: רפי דלויה)
נטלי דדון (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: הסופר־הירו מן האינסטגרם יוצאת אל הקרב מול שפחתכם הנאמנה, והפעם אין לה אמצעי מגן יעילים בידיה שיפלטרו את האאוטפויה או יהדפו את קליעיה של חיננית. כשנטלי דדון מערבבת בין פיסים מעולמן של פמיניסטיות מיתיות כמו זינה הנסיכה הלוחמת, אשת חיל והולי הובי, התוצאה המתקבלת עומדת בסימן גיבורת על של ויצו עודפים.


אופס, הצליח לך: הקארה של דורה החוקרת דווקא מחמיא לך.

חיננית חומדת: שתיתני פייט הולם. ככה זה קל מדי.

שקר כלשהו: את בהחלט מסוגלת.

אנסטסיה מיכאלי

אנסטסיה טל (צילום: אור גפן)
אנסטסיה טל (צילום: אור גפן)

הו, האימה: ערימות כאלה של טראש בשטח ציבורי חיננית לא ראתה כבר המון זמן, ולכן מיהרה לשלוף את הנייד ולהתקשר למוקד החירום של העירייה. אבל אז אמרו לה: "עצרי, יא בלונדינית, זוהי אנסטסיה מיכאלי, שככל הנראה עושה את השופינג שלה בגמ"ח הקרוב לביתה". אם תהיתם, המראה המדאיג כלל: סמרטוטישירט, חוסם שחלות בתור וסט, עליונית נטולת קוהרנטיות, חצאית בלהות ושוז מן הל.

אופס, הצליח לך: סירייסלי?!

חיננית חומדת: תנו לי לחשוב על זה כמה דקות.

שקר כלשהו: חשבתי מספיק; כלום, זירו, נאדה וגורנישט.


נועה קירל

נועה קירל (צילום: רפי דלויה)
נועה קירל (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: אין מה לעשות, אפשר להוציא את הנערה ממכון השיזוף, אבל הנערה תחזור לשם יום אחד ותצא ממנו כולה בגוון מלחיץ של כווייה דרגה א', כשכפות רגליה מסגירות את גונה הטבעי. תוסיפו לכל העסקה אוברול שמקצר את הרג'ולאת בשנקל תשעים, פתרון הנעלה לא עדכני ושאר פיסים מאכזבים, ותבינו למה חיננית לא מתרבה.

אופס, הצליח לך: למזלה של נועה קירל, היא העלמה הכי מהממת באיוונט, והחיוך המושלם שלה המיס את חיננית המרשעת והפך אותה לשלולית של זיעה ליד הבופה.

חיננית חומדת: מי שחשב שהתשובה "נעורים" תירשם פה מתבקש להביט שוב באאוטפיחס של הכוכבת הנוצצת הזאת.

שקר כלשהו: מי שרוצה לגעת שוב בנעוריו - שפשוט ירים את השפופרת ויתקשר למכון הבוטוקס הקרוב.

עדי ביטי 

עדי ביטי (צילום: אור גפן)
עדי ביטי (צילום: אור גפן)

הו, האימה:
לפעמים חיננית מתבאסת שהשריפה ההיא במחסניה של אסוס ודומותיה לא פורצת יום־יום או לפחות מתלקחת אחת לרבעון בארונה של עדי ביטי היפה, ורק כדי למנוע את הקטסטרוף הזה שהרכיבה הסטארית: טופ יוז'ור, מוכנוס מחרודים מן הל ושוסור ברמה של ז'סטור.

אופס, הצליח לך: מפה את יכולה רק להשתפר.

חיננית חומדת: לחבק אותך חזק־חזק כי את כזאת מהממת ויש לך המון פוטנציאל.

שקר כלשהו: בהצלחה.

רוית אסף

רווית אסף (צילום: רפי דלויה)
רווית אסף (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: מוזר, האם רוית אסף כה קשישה עד שהיא צריכה חיתולים סופגים? ואם היא כזאת ענתיקה, אז איך זה שהוודג' עדיין קפוא בניינטיז הרחוקות? כל כך הרבה שאלות, ויותר מדי מוכנוס מחרודים הגורמים לאובייקטית להתנאות בסילואט שאפילו סבתה הסנילית של חיננית לא הייתה מוכנה ללבוש לארוחת שישי עם החבר'ה באחוזת ראשונים.

אופס, הצליח לך: כבר אמרתי שהוודג' נראה מדהוד.

חיננית חומדת: הטופ גם חביב.

שקר כלשהו: אם את זוכרת איפה את גרה, זה הזמן ללכת ולהחליף בגדים.

רשימת הפאסון

דנה פרידר ודין שטרן 

דנה פרידר ודין שטרן
דנה פרידר ודין שטרן

אופס, הצליח לכם: למרות שההזמנה של חיננית לחתונתם של דנה פרידר ודין שטרן בוודאי אבדה בדואר, החליטה חיננית לפרגן לכלה ולחתן על מראה שלם שעליו היה אמון צי של אנשי מקצוע, ועדיין התוצאה שהתקבלה נראתה טבעית, נטולת מאמץ ואוורירית. הפריזורה בקונטרול, המקיאז' מעולה, ושמלה לא מוגזמת השלימה עם אאוטפיטו של שטרן סיפור פאשן מוקפד, נוסטלגי ורומנטי.

הו, האימה: כאמור, אף שלא פקדה את המאורע, שחיננית תשלח את הח"י שקלים שכתבה על ההמחאה המיועדת לכם?

חיננית חומדת: למי יש את הכתובת של פרידר?

שקר כלשהו: נשבעת שהצ'ק לא יחזור.


עפר שכטר 

עפר שכטר
עפר שכטר

אופס, הצליח לך:
הנה לכם גבר קוקטי שיודע לעשות את העבודה, ואף נהנה ממנה. תנו מבט בעפר שכטר הלארד, וראו איך פרפראזה על חליפת שלושה חלקים שמרנית קיבלה צביון מחודש כשמקסס בין קז'ואל לאלגנס. במרכיבים: ז'קט מחויט, חולצה מכופתרת, וסט תואם וג'ינס פשוט אך לא יוז'ור.

הו, האימה: כפרה, הסניקרס האלו ממש לא קשורות, אבל לך חיננית סולחת.

חיננית חומדת: חיננית מעדיפה לא להיעצר על הטרדה מינית, אז בואו פשוט נעבור הלאה.

שקר כלשהו: דבר איתי.

סוראיה טורנס

מייקל לואיס וסוראיה טורנס
מייקל לואיס וסוראיה טורנס

אופס, הצליח לך: בלוטות טעמה של הגירלפרנד של מייקל לואיס מפותחות כמו הטורסו של בן זוגה, וחיננית שמחה לפרגן לסוראיה טורנס על שמלה קיצית נהדרת המחמיאה לנתוניה המושלמים. יחד עם הסנדלת החושפת פדיקור נוצץ ושאר אקססוריז טובי טעם מתקבלת תמונת מצב של מעושרת מוקפדת עם נער הבריכה המסוקס שלה.

הו, האימה: בנות, לואיס תפוס מדי.

חיננית חומדת: ברור שלהיות טורנס.

שקר כלשהו: ואילו רק לערב אחד.




שני ציפורים, מכה אחת | יוליה פלוטקין ויובל שרף 

יוליה פלוטקין ויובל שרף (צילום: רפי דלויה)
יוליה פלוטקין ויובל שרף (צילום: רפי דלויה)

בדו־קרב בין יוליה פלוטקין ליובל שרף, שנאבקו בטמפרטורות הקיץ בעזרת שוז מטאליות, מנצחת בנוקאאוט פלוטקין ההריונית, שציוותה שמלה מעולה, פריזורה כיפית ואקססוריז שווים. שרף, לעומתה, עטתה אנסמבל מותש, וויז'אי ובעל אפס אפיל מודרני. ברכות לזוכה. באסה ללוזרית.

יאללה תעמיס | טל מוסרי

טל מוסרי (צילום: שוקה כהן)
טל מוסרי (צילום: שוקה כהן)

רק בשבוע שעבר סלחה חיננית לטל מוסרי על בחירות הפאשן שלו על השטיח האדום - סמרטוטישירט ומוכנוס מעולם הספורט - והנה החליט זה למחזר את אותו הסמרטוטופ וללבוש אותו שוב למסיבת חתונה נוצצת. הפעם החיוך שלך לא יעזור.


צאי מזה | דנית גרינברג 

דנית גרינברג ודנה זרמון (צילום: יח"צ)
דנית גרינברג ודנה זרמון (צילום: יח"צ)

לט'ס וודג' איט: דנית גרינברג אף פעם לא הייתה ממש פאשניסטה או אנינת טעם, אבל חיננית כבר לא יכולה לסלוח לה על כך שהשתחלה למוכנוס מן האשפתות וכנראה גזלה את ביתה של חמולת חרקים.