רשימת האסון

דוד דביר 

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

הו, האימה:
לא, קייטלין ג'נר לא החליטה להשאיר מאחוריה בארצות הברית את תוספות השיער ותוספי ההורמונים, לעשות עלייה ולהתחבר לצד הגברי והמדכא שלה; זהו דוד דביר בכל תפארתו כשהוא פוקד פרמיירה בקולקציית ריזורט הכל כלול בטעם רע ודהוי של רשת פוראבר יוז'ור. חמוד, אתה באמת צריך חופשה, חיננית רואה את זה.


אופס, הצליח לך: רק תגיד כן, ואני נותנת לך את שמה של סוכנת הנסיעות הכי קולית, שחוץ מלהביא אותך לשדה התעופה, עושה בשבילך הכל.

חיננית חומדת: תן לי את שם החנות שבה מכרו לך את הכפכפת המחרודה הזאת בבקשה, ונעשה סוף לטרנד המטורלל הזה.

שקר כלשהו: אבל המושקוף מקסימים.

סוראיה טורנס 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: לגירלפרנד של מייקל לואיס, סוראיה טורנס, אין מושג איזה טריגר מטורף הפעיל האוברול המרושל שלה על מוחה הפוסט־טראומטי של חיננית, שעברה לפני הרבה שנים ניתוח לקיצור קיבה. עם הקילוגרמים שנשרו (ושחזרו במהרה) זלגו להם גם עודפי העור על הפיגורה ועיוותו את הסילואט של הבלונדינית. זה בדיוק מה שעושה גזרת דגם זה לנתוניה המושלמים של האובייקטית.

אופס, הצליח לך: לשמחתך, בעיה זאת יכולה להיפתר אצל התופרת, ולא על מיטת הניתוחים הפלסטיים.

חיננית חומדת: בטח שלא את השוזט והתיקיטת האזוטריים.

שקר כלשהו: זהו, עברת אינטגרציה בהצלחה, וכבר נדבקה בך החפיפניקיות הישראלית?

מעיין אשכנזי

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: אף שעמוק־עמוק בתוך תוכה חיננית מחבבת את מעיין אשכנזי, היא לא תומכת בבחירות הפאשן המקולקלות שלה, שהפעם הציגו פריזורה המדמה מצב של סוטול פסיכוטי. חיננית הדואגת קוראת לך לצאת לגמילה דחופה במכון לשיקום הפריזורה הקרוב לביתך. שמעת?

אופס, הצליח לך: האם האוהל של חברת קדישא שמשמש כשמלה הוקם עקב מותן בטרם עת של בלוטות הטעם שלך? אם כן, חיננית תבוא לשבעה. מבטיחה.

חיננית חומדת: יודעת מה? את מדריכת כושר, אני דבה אנינת טעם. בואי נעשה שרה ג'סיקה ברטר: אני אשדרג לך את המלתחה, ואת תהיי אמונה על צמצום היקפי.

שקר כלשהו: דיל?

דניאל אביסריס

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: כוכבת הריאליטי "הישרדות", דניאל אביסריס, לא השכילה לבחור שמלה שמחמיאה לנתוניה הנשיים, ועל כן היא מהלכת בקרבנו באיוונט זה בסילואט של לאפת סושי או קונוס סושי הדוק מדי, הדחוס בתוך אצה שחורה.

אופס, הצליח לך: איך בא לי לאפה. אבל אסור לי.

חיננית חומדת: אל תפסיקי לחייך. הרי מחר יגלגלו עם דפי המדור של חיננית דגים בשוק.

שקר כלשהו: אבל שיהיה רק בהצלחה.

אלון ששון 

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: עוד כוכב מ"הישרדות" לא קיבל חסינות מחיננית, והפעם זהו אלון ששון הלארד, שלמסיבת יום הולדתו הגיע ביחידת פאשן יומיומית חסרת אלגנס או ייחוד. הבלונדינית ממתינה בקוצר רוח שרבע שעת התהילה שלו תחלוף, ואיתה גם הבינוניות שכוללת טי־שירט וג'ינס מהוה, שלכל כבשה שחורה בעדר יש.

אופס, הצליח לך: סחתיין על הניסיון לייצר מונוכרומטיות על ידי שילוב של שוז בגוון נאה, למרות האפיל החורפי.

חיננית חומדת: לכבוד יום ההולדת, שולחת לך החתומה מעלה גיפט קארד מאסוס. צור קשר ואבחר לך מוכנוס מחויטים ומודרניים.

שקר כלשהו: אין צורך להודות לי ואין צורך להתפשט, אני עושה את זה לטובתי בלבד.

רשימת הפאסון

אנה ארונוב 

אנה ארונוב
אנה ארונוב

אופס, הצליח לך:
ככה חיננית אוהבת את אנה ארונוב: רכה, אוורירית וכזאת שלא נותנת לקטסטרוף הלחות להשפיע על הופעתה השלמה, שהפעם כוללת פריזורה חיונית, מקיאז' מעודן, שמלה קיצית פשוטה, אך לא יוז'ורלית, המאופיינת בדיטיילים נשיים ואקססוריז טובים.

הו, האימה: חיננית לגמרי מרוצה ולא מצאה דופי. שאפו.

חיננית חומדת: ברור שאת הגזרה המושלמת והרג'ולאת השריריות.

שקר כלשהו: וגם את התיקיטת של גוצ'י בבקשה. מבטיחה להחזיר בקרוב.

שיינה היידי 

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

אופס, הצליח לך: את אהבת הפאשן של שיינה היידי מהריאליטי "רק רוצים לרקוד" אפשר לזהות מקילומטרים, בין היתר בזכות גון הפריזורה הזרחני, שיחד עם חליפה קולית בהדפס גרפי ושאר אקססוריז - מציגים טוטאלוק מודרני, עדכני וכיפי שהחזיר לחיננית את הברק לעיניים.

הו, האימה: לאור העובדה שהיידי נועלת סניקרס המוניים, וחיננית החליקה על כך, הגיעה החתומה מעלה למסקנה: מי צריך פרוזק כשיש אותך בשטח?

חיננית חומדת: שתישארי ושלא תפסיקי.

שקר כלשהו: אצל חיננית את כבר ניצחת.

מייקל לואיס 

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך: חיננית שפשפה היטב את עיניה כשראתה את מייקל לואיס במראה שלם, בוגר וחכם שעדיין סוחב מעט קלולסיות מתבקשת. כפרה, גזור ושמור: אחרי עשור של חצים חלודים, חיננית מפרגנת לך על חולצה מכופתרת בעלת דוגמה מקסימה, מוכנוס בגזרה טובה ובגוון נהדר ופיגורה לוהטת.

הו, האימה: שוז בשחור, סירייסלי? כל צבע פסטלי בהיר אחר היה עובד פה.

חיננית חומדת: למדר את המשפט מימי הצנע הקובע שנעליים שחורות מתאימות לכל בגד.

שקר כלשהו: חיננית מקימה עמוד וודג'בוק הקורא למחאת שוסור. קוראים יקרים, אתם איתי?





מה נסגר איתך? | מיה דגן 

(צילום: עופר חן)
(צילום: עופר חן)

קוראות וקוראים גייז יקרים, ראו את מיה דגן והמיני מי המשודרגת שלה, אמליה, מציגות למה אמא מיה כן חייבת סטייליסט צמוד. השתיים נצפו בסשן יום צילום לקמפיין אופנה. הגייז שידע להגיד מה התמונה של "אחרי" ומה זו של "לפני" - יזכה מחיננית בביצית וברחם עם גנים טובים של פאשן. מבטיחה.

XOXO | בר רפאלי  

(צילום: אסף לב)
(צילום: אסף לב)

בנות ובנים, כך נראית ומתלבשת בר רפאלי בהריון מתקדם. שימו לב. וכך נראים ולבושים אנשים רגילים באוכלוסייה המקומית. להלן, אתם וחיננית. באמת שאין צורך לטנף על זאתי בטוקבקים. עשו כמו חיננית, הפסיקו עם זה ומיד. אתם לא רוצים שידעו שאתם קנאים, נכון?

צאי מזה - ניקולה וורד

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

כנראה שאפשר להוציא את הנערה מהלול והרפת, אבל אי אפשר להוציא את ערכי הפאשן המיושנים של הקיבוץ מכוכבת "הישרדות" ניקולה וורד, שהגיחה בטוטאלוס מרושל ומטופש לאיוונט בכרך. המראה כלל מחשוף וחצאית דמוית ג'ינס מקרטון, שמכפלתה נוסרה על ידי חולדות במאנצ'יז. אבל הכי חבל שאין לך בתיקיטת המשונה גם איזו מברשת להצלת הפריזורה. באמת חבל.

*המדור הינו סאטירי ואין בכוונתו לפגוע באף אדם המוזכר בכתבה