רשימת האסון

סופיה מצ'טנר 

צילום: ראובן שניידר)
צילום: ראובן שניידר)

הו, האימה: מישהו מוכן להסביר לחיננית למה סופיה מצ'טנר היפה ממשיכה להלך בקרבנו בטוטאלוס יוזו'ר של אסופית נזקקת בשעה שעולם האופנה כבר אימץ אותה מזמן אל חיקיו והרעיף עליה בנדיבות מעשר? האם מדובר בעוד מקרה של אפשר להוציא את הנערה ממדיה של עוזרת הבית אבל אי אפשר להוציא את עוזרת הבית מהנערה? ראו אתם, קוראים יקרים, את הקולר נגד הפשפשים שעל צווארה, הסמרטוטישרט האגבית, הסקיני ג'ינס המעייפים, הז'קט המחרוד שנקשר על המותן והסניקרס שאין עליהם מחילה. ז'סטור!


אופס, הצליח לך: מצ'טנר המלאכית תמשיך להיות ראויה בכל אאוטפיט, אבל לא כל אאוטפיט ימצא כראוי לכל השקה.

חיננית חומדת: מה את עושה עם כל השלל משאנל ודיור? את לא משתמשת בהם? תני לחיננית.

שקר כלשהו: אני בטוחה שישנם תופרות מוכשרות שיוכלו להרחיב לי בחצי מידה או מקסימום מידה אחת את הפיסים שאת לא לובשת. הבי לי אותם ומיד.

מיכל אמדורסקי  

צילום: אור גפן)
צילום: אור גפן)

הו, האימה: מיכל אמדורסקי האהובה ממשיכה להיות תיירת זרה בנעוריה, בתקופה שלעולם לא תחזור, ותכלס, לחיננית נמאס ולכן היא משילה את כפפות המשי ונאלצת לעשות פה התערבות קבל עם ומגזין ולהזכיר שישנם עוד פתרונות לבישים לסילואט קוקטי מלבד זה שאת טוחנת, מכבסת ואז מייבשת כבר שני עשורים והוא כולל: מוכנוסים קצרים וגופיות. ולא, ההכלאה של אלו יחד לפריט אחד של אוברול לא עושה עלי שום רושם, ברור?

אופס, הצליח לך: מבחינה מיקרוסקופית חיננית שמחה לבשר שהוודג' של הכוכבת כן עבר תהליך מוצלח של הקפאה בניינטיז ומאז סירב להיכנע לפגעי הזמן. מה סודך, ביץ'? מיד לספר.

חיננית חומדת: מיד לעשות קאמבק, התגעגעתי.

שקר כלשהו: זה לא שקר, שמעת?

עמרי בן נתן 

צילום: ראובן שניידר
צילום: ראובן שניידר

הו, האימה: אם ישנם רגעים בהם מצטערת החתומה מעלה שהחיים לא עובדים כמו באפליקציית טינדר, הוא הרגע הזה בו עומרי בן נתן שפך על עצמו את כל סל הכביסה שלו ויצא להציג רווקות ללא מגע נשי נחוץ וללא האופציה לדפדפף אותו שמאלה מהנוף. חמוד, אם תמשיך את חיי הסינגל-מן שלך בסמרטוטריקו מחרודה, מוכנוס שמעול הג'נטריפיקציה - ודקה לפני שרכשת אותם במחיר מופקע - פונתה מהם משפחת חולדות מוכת כלבת, ז'קט תואם וסניקרס לא קשורות אזי תמשיך לישון לבד בלילות.

אופס, הצליח לך: חיננית יושנת באלכסון כבר עשורים, ופייר? זה הכי פאן.

חיננית חומדת: תהייה כנה, עכשיו שהאקסית, קסניה טרנטול, לא בסביבה התחלת ממש לחפף, נכון? רואים שכן.

שקר כלשהו: זה ממש לא הזמן להזניח את עצמך, בדיוק ההפך.

דין מרישניקוב 

צילום: ראובן שניידר
צילום: ראובן שניידר

הו, האימה: למרות שזה עושה רושם כזה, הוריקן מריה לא הכה בארונו של דין מרישניקוב והוא המסכן נאלץ עתה להבליח בציבור בסמרטוטאז' חלופיים. ממש לא. הוא תמיד אחז בבלוטות טעם פריפריאליות והפעם קבלו אותו בחולצה סינטטית דליקה שמציתה מחדש את יצר הפירומניה של חיננית, מוכנוס שאפילו בפראיימרק כבר לא מוכרים ואותם סניקרס מוכרות וטחונות גרזנו לחיננית את האישונים.

אופס, הצליח לך: טוב, די נמאס לי להקליד כל פעם שאתה לארד מארץ הלארדים.

חיננית חומדת: תתפלאו, אבל כלום כלום כלום. אני פתאום אוהבת את הגברים שלי אסתטיים, בניגוד לגירלפרנד היפה שירן סנדל.

שקר כלשהו: וזה לא מקינאה.

דניאל מורשת 

צילום: רפי דלויה
צילום: רפי דלויה

הו, האימה: לפניכם האקזמפלר דניאל מורשת, שיצא מהארון בשיא הקיץ וקבע כי את חייו יחלוק עם גבר. ובמקום להיות קלישאת גריינדר מלוקקת מוחה הוא כאן על השטיח האדום בטוטאלוס היפסטרי ממלכד פרעושים, שיביא לו זוגיות רק עם הכינה נחמה. חולצה מכופתרת חשפה טו מאץ' אינפורמיישן, מוכנוס בגון וטקסטורת קרטון עשו עוול לרג'ולאת וסניקרס כמדגרה בקטריאלית שוברים שוב את המיתוס המטופש הטוען שכל הגייז הינם טובי טעם.

אופס, הצליח לך: השרשרת והתליון הורסים.

חיננית חומדת: נו, ברור שאת התכשיט.

שקר כלשהו: כל חבריי גייז, רק תגיד ואני מסדרת לך אחד שידליק, ובכן, את הארון.




רשימת הפאסון

ינאי פרישר גוטמן

צילום: אור גפן
צילום: אור גפן

אופס, הצליח לך: ככה חיננית אוהבת את הגברים שלה; יפים מבחוץ ועוד יותר מבפנים, מתוקתקים וכאלו שלא ינסו לפנצ'ר לה את הרחם הרפה כי יש להם כבר אחד או כמה צאצאים.

הו, האימה: לצערה של המחומצנת גם ינאי גוטמן פרישר הוא לא מושא להשגתה. ממש כמו כל השאר.

 




חן אמסלם 

צילום: רפי דלויה
צילום: רפי דלויה

אופס, הצליח לך: חיננית נמסה לרגע קל ולא מהחום בחוץ, אלא מחן אמסלם היפה שדקה לפני חתונתה כבשה את האיוונט עם אאוטפיט נוטף אלגנס, מודרני, רומנטי ומדיף ניחוחות של יוקרה. ככה אני אוהבת אותך, חכמה.

הו, האימה: יש את השוזט הללו ביותר בורינג?

חיננית חומדת: אוף, אני רוצה חזה כזה כמו שלך במקום שני הדדיים האפילפטים שלי.

שקר כלשהו: למרות שאני אוהבת את הבוד שלי עד מאוד.

רינת גבאי 

צילום: אור גפן
צילום: אור גפן

אופס, הצליח לך: מלבד פריזורה מאוסה ומכבידה, חיננית נעצה עיניה בחצי תדהמה ואז החווירה כשסלב זו חצתה את השטיח האדום. לאחר התעטשות סיכמה הבלונדה עם עצמה שהפרופרוציות באאוטפיט לא רעות, הטקסטורות נעימות לצופה והצבע מחמיא לאובייקטית.

הו,האימה: רגע, מה עכשיו קרה כאן? רינת גבאי תכנס לצד הימני של המדור?

חיננית חומדת: שמישהו יתקשר דחוף לאנה ארונוב שתגיע לפה מיד במיטב מחלצותיה ותחייך לעדשתה של חיננית, אין מצב שמיז גבאי נכנסת לרשימה החיובית שלי.

שקר כלשהו: ארונוב הזאתי לא עונה אף פעם לוואטסטאפים שלי. אוף.





שו הדא?| תומר ירוחם

צילום: אור גפן
צילום: אור גפן
 

זכרונה המעורער מלכתחילה של חיננית השיכורה שוב היטל בה באירוע, כשהפעם נתקלה בגבר זה וישר פלטה "ג'רמי מיקס, תישבע שאתה עדיין באיזראל? הכי התנחלת". אבל אז היחצנית של ההשקה חילצה אותה מהתאונה החזיתית וצווחה עליה שמדובר בתומר ירוחם שהשתתף פעם במחוברים, ואיך היא בכלל כותבת על סלבס אם היא לא מזהה אותם? "אולי אם ישכיל ירוחם לא להדס כפושע אופנה במנוסה אשקול את מצבו מחדש, עד אז, ביי."




דיט ודוט| אליאנה תדהר ולי בירן

צילום: רפי דלויה
צילום: רפי דלויה

אליאנה תדהר האנינה לא שכרה לשירותיה שומר ראש לארד שחטף דלקת שרירים וגם כזאת בבלוטות הטעם, זהו לי בירן הבויפרנד, שמאז שתרם את בודו לחדר הכושר והתרחב לסילואט של שייק חלבונים אין לו מה ללבוש וכעת הוא עוטה את מיטב הסיילים של 2016 שאפילו סטטיק לא יסכים לחפון והם כוללים: סמרטוטוניקה בגון לירן חולצה אפורה, מוכנוס עם דוגמת שפשפת וסניקרס מגושמות בלבן. הדגל ירד לחצי התורן.

XOXO| גיא עמיר

צילום: רפי דלויה
צילום: רפי דלויה

התוצאה שלפניכם רחוקה מלהיות מושלמת ואפשר היה עוד לערוך תיקונים ושינויים קטנים למיקסום מדד החיבה של חיננית, אבל כשגיא עמיר עטה על עצמו חליפה אקלקטית מגוהצת, חולצה לבנה פריכה ולא ויתר ושידך עניבת פרפר מלאת הומור, חיננית סולחת לך על חגורה מחרודה ושוז מז'אנר אחר לגמרי, על אף התאמת הגון הנכונה. לולי, תמשיך כך ובסוף אולי אהיה מעט גאה בך.




חידון הדאע"ש השבועי -

המאניה דיפרסיה האופנתית של הדוגמן סלאש שחקן השבוע הוציאה את חיננית משלוותה כשזה הגיח להשקה של משחק כדורגל פיפא 18 בפלייסטיישן 4 במכלול שצווח גול עצמי. מזהים למי חיננית העצבנית הוציאה כרטיס אדום?

1.יהודה לוי
2.מייקל לואיס
3.עומר דרור
4.עוז זהבי




צילום: ראובן שניידר
צילום: ראובן שניידר

תשובה: עומר דרור

מילון חיננית

בוד-גוף

וודג'-פנים

ז'סטור-מזעזע

לארד/ים-חתיכ/ים

מוכנוס/ים-מכנסיים

מחרוד-מחריד

רג'ולאת-רגליים

שוז/שוזט-נעליים