רשימת הפאסון

שירי מימון

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)


אופס, הצליח לך: הוא מוגזם, הוא מטורלל והוא נועז דיו בים של פוריטנים - או במילים אחרות: חיננית עפה על הטוטאלוק של שירי מימון היפה שקוראת תיגר על קוד לבוש מסיבתי בלבנט היבשושי שפונש במקיאז' ניטרלי מושלם.

הו, האימה: למרות שהמסר גובל בחוסר עידון, חיננית ממשיכה לחבק את הנועזות של מיס מימון.

חיננית חומדת: ביץ', מי עושה לך את הפריזורה ואיך משיגים את מספר השפופרת של שטיפת הבלונד המעט ורדרדה?

שקר כלשהו: דברי איתי.

יהודה לוי ושלומית מלכה

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

אופס, הצליח לכם: נו, היה כל כך קשה לשלומית מלכה לעלות על הנש וליהודה לוי להתקלח? קוראים יקרים, ראו איך חיננית מתמוגגת מהזוג המלכותי של השלולית המקומית כשהוא בחליפה בצבע עז וגזרה מושלמת, והיא בשמלה פשוטה אך לא יוז'ורלית, שהדגישה וודג' מלאכי שנמשח במעט מקיאז' זוהר.

הו, האימה: באמת, יהודה? שוז שחורות בגימור לקה?

חיננית חומדת: שתיהנו להגנדר כך לכל איוונט.

שקר כלשהו: ואל תגידו לי "ואם נצליח לנצוץ בכל פעם על מי תכתבי?" יש מספיק סרי טעם חוץ מכם, ברור?

רוסלנה רודינה 

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

אופס, הצליח לך: רודינה שלפה את התותחים הכבדים וחיננית לגמרי מובסת מיחידת פאשן מושלמת שמעניקה לאקסית של אייל גולן את מלוא החנופה בשבוע זה. הפריזורה ללא רבב, המקיאז' מדהוד והשמלה שהולמת ערב נוצץ זה בשילוב שוזט טובות, סתמו פה לבלונדה את הפה.

הו, האימה: 1:0 לרודינה.

חיננית חומדת: גזרי ושמרי את האייטם לולי, אני בטוחה שזה לא יקרה שוב.

שקר כלשהו: זה תלוי כמובן רק בך.

רשימת האסון

עדן בן זקן

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

הו, האימה:
חיננית לא יודעת מי הסטייליסט שאחראי לחאפלת הטעויות הזאת של עדן בן זקן, שמשנמכת את העלמה הזוהרת שפעם התאפיינה בחספוס טראשי אך חינני והיום בווייב הדודה של אהובה אלפרון? בזירת הפשע: טופ טורף גזרה מפוראבר וויז'ה צוות למוכנוס שהעניקו לרג'ולאת אפקט של עלי גפן ממלואים. ואם זה לא העלה בכם קבס, הפריזורה נשטפה בגון בלונד מפרום והמקיאז' הודגש על יד ליפסטיק בגון קובה סלק. בקיצור, דברי איתי ואשלח אליך מיד בעל מקצוע עם טעם זהב.

אופס, הצליח לך: אם ניסית להקנות רושם של קלפטע מהפרובינציה אז הצלחת ובגדול.

חיננית חומדת: נו, באמת.

שקר כלשהו: כבר הייתי מעדיפה אותך באוברול המנומר ב-30 שקלאת. באמת.

לוסי אהריש

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

הו, האימה: זהו לא סוד שחיננית מחבבת את לוסי אהריש, אבל כשהשנייה מגישה לראשונה סילואט של סיר צ'ולנט פולני לשבת, חיננית מוותרת על התענוג וגם על הגזים. במתכון של אהריש כיכבו קישקע שנמחצו בתוך חצאית מגושמת ולא מחמיאה ובאורך אווילי, סריג איזוטרי שהפך טורסו נאה לקילו תפוחי אדמה, וז'קט שאפילו ציפי רפאלי כבר לא היתה לובשת שסגר את הטוטאלוס הזה בטכניקת וקום לבישול מהיר.

אופס, הצליח לך: הפעם, כפרה, כלום.

חיננית חומדת: אוף, אני שוב נהיית רעבה.

שקר כלשהו: אולי יש לך איזה קיגל בשלוף בתיקיטת המחרוד שלך?

רון שחר

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

הו, האימה: "אולי גם אונותיו של רון שחר עברו פיצול"? שאלה את עצמה חיננית כשצפתה בטאלנט מגיח למסיבת הפיצול של ערוץ 2 בטוטאלוס של פליט ריאליטי נואש מ"המירוץ למיליון". חיננית לא למדה רפואה אבל לא צריך להעביר את שחר בדיקת MRI כדי להבין שסמרטוטופ סופג נוזלי גוף, מוכנוס מג'וייפים וסניקרס אגביות לא יעבירו אותו במשימת הגלאם על השטיח אדום, ושככל הנראה מדובר בבעיה שורשית בבלוטות הטעם.

אופס, הצליח לך: אתה כזה לארד.

חיננית חומדת: להבין איך האישה הסטייליסטית, מאיה קרמר, מתמודדת עם העוולה?

שקר כלשהו: אני באמת מחכה פה לתשובה.

משה פרץ

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

הו, האימה: למרות שעברה יותר משנה אחרי טרגדיית העלמת המס של משה פרץ, בוחר הזמר לפטרל בינינו בסמרטוטאז' של משכורת מינימום. אולי זה מחשש שעודף בבלינג בלינג יסנוור את עיניהם של מס הכנסה, אולי, אבל מה שבטוח הוא שעיני הנץ של חיננית יודעות שאתה יכול לרכוש את כיכר המדינה. יא, יצא לי חרוז. בוא נלחין את זה, נמכור ואז נרכוש לך מלתחה. עלי.

אופס, הצליח לך: אמא של חיננית מעריצה שרופה שלך. לא קשור, אבל סתם שתדע.

חיננית חומדת: הוודג' נראה מותש, אולי כדאי להזמין לך מונית הביתה?

שקר כלשהו: אם אתה לא מקבל החזר מרשות המיסים על כך אז גם הפעם ההוצאה עלי. ואנשים עוד אומרים אחר כך שאני לא מספיק לארג'ית.

אבישג נגר

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: מסתמן כי הסלבס שהוזמנו לתערוכה בגנות לשון הרע התבלבלו מעט ופירשו אהבת חינם באפס יצירתיות, נאדא אסתטיקה וזילץ' במודרניות. קחו לדוגמה את אבישג נגר בעלת אלף העוויתות וזירו האאוטפיטים הקוהורנטיים, שהפעם הפחידה את חיננית עד מאוד, וזאת למרות שהלאווין כבר מזמן עבר. כפרה, את צריכה לראות גם אורטופד וגם סטייליסט כדי לטפל בעצמך, אוקיי?

אופס, הצליח לך: חיננית מקנאה בכל מי שלא צריכה לרכוש חזיה.

חיננית חומדת: נו, מה לא ברור? להיות קרש גיהוץ.

שקר כלשהו: לא צריך חזה גדול כדי להיות נשית. תראו את טום באום ותבינו.

חיה באילוז' | דנה זרמון

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

חיננית תמיד בעד סלבס משני המינים שחוגגים את הפיגורה שלהן ומציגים לכל האומה את מאזן איבוד הקילוגרמים או עלייתם. באמת שכן. אבל למה דנה זרמון חייבת להציג לנו את כל האיטליז הזה פה בפיסים שאפילו קים קארדשיאן לא תלבש, למה?

XOXO  | יעל בר זוהר

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

חיננית מורידה את דגל הרשע לחצי התורן - ראו את נסיכת תוכניות הבוקר סוף-סוף סותמת למחומצנת את צנרת הביוב כשהציגה פריזורה נוצצת ומשכרת מאדי מי חמצן וספריי מקבע, מקיאז' מקצועי ומושלם, שמלה שמדגישה את חוזקותיה של הטאלנטית ושוז שכבר קיבלו פה שבחים בעבר וגם הפעם מקבלות חיבוק חם. מקווה שבחצות לא תהפכי שוב ליב"ז עם בלונד דלעת וסמרטוטאז'.




שתי ציפורים, מכה אחת | שלומית מלכה וטום באום

ממש כמו חיננית, עושה רושם שגם טום באום היה רוצה להיכנס לנעליה של שלומית מלכה, אבל בניגוד לכותבת שורות אלו, באום חולם על מהלך שכזה באלו היוז'ורליות של הדוגמנית. מתוקי, לא נראה לחיננית שעם כזה וודג' חמוץ יהודה יפרק בשבילך את המשפחה. אבל זכותך להיות עצוב, לחיננית אין צפיות פאשן מאשתו של לוי, אבל ממך דווקא כן.