אסי שמלצר, יושב ראש קבוצת שלמה החזקות ואילן טל, מנכ"ל אופל ישראל - הציגו את האופל אסטרה החדשה במתחם 'קסטיאל' בתל אביב. שמלצר הציג בגאווה את דגמי האסטרה 2016, אשר נבחרה על ידי 56 עיתונאי רכב מובילים באירופה כמכונית השנה.


הורוביץ מארח את הראש
יואב הורוביץ, מנכ"ל "אוויס ישראל" ומשנה למנכ"ל UMI, ורעייתו גילה, חיתנו בערב יום שני את בנם רועי עם בחירת לבו, דניאל דריקס. שמו של אבי החתן הועלה מספר פעמים כמועמד לתפקיד ראש הסגל במשרד ראש הממשלה, אי לכך ובהתאם לזאת, להשתתף בשמחה שבמלון דיוויד אינטרקונטיננטל, הגיעו גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו ורעייתו שרה. בכדי שלא להעביר את האורחים סאגת אבטחה מתישה - ישבו בני הזוג בחדר צדדי ואכלו ממטעמיו של השף טל חובש.  

יואב וגילה הורוביץ (צילום: רפי דלויה)
יואב וגילה הורוביץ (צילום: רפי דלויה)

רוני בהט והספורטאים (צילום באדיבות הוועד האולימפי בישראל)
רוני בהט והספורטאים (צילום באדיבות הוועד האולימפי בישראל)


עושים שריר
לקראת חג הפסח, קיים הוועד האולימפי בישראל גיבושון ראשון למשלחת ישראל בדרך למשחקים האולימפיים בריו 2016. בגיבושון השתתפו הספורטאים האולימפיים שנמצאים בימים אלה בישורת האחרונה לקראת המשחקיים האולימפיים בריו. 

סמנכ"לית השיווק של חברת "אלטמן", רוני בהט, העניקה לספורטאים מתנת חג שכללה תוספי תזונה ומשחת טראומיל, להפגת הכאבים ושחרור השרירים לאחר האימונים הקשים. נפגשו והתגבשו: יו"ר הועד האולימפי בישראל יגאל כרמון, גיא לוסטיג - מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל, יעל ארד שהיא חברת הנהלת הועד האולימפי, ירדן ג'רבי, חנה מיננקו, נטע ריבקין והג'ודוקאים אורי ששון ושגיא מוקי.
המלצת השף | גיא מלכה, בשרלה

השף גיא מלכה (צילום: ישראל אלפסה)
השף גיא מלכה (צילום: ישראל אלפסה)


שף רשת "בשרלה" ממליץ על מנת ניו יורק סטייק. "אנחנו מתמחים בנתח מסוג סינטה, שעובר אצלנו דרך ארוכה - ממיון הבקר עד ליישון מאוד מוקפד ודרך הכנת הנתח לאורח והגשתו", מסביר גיא מלכה. "נתח זה מוגש עשוי עם חמאת כמהין, פרוס לצד העצם בליווי של סלט עלים, שאני חושב שהוא חובה כתוספת המעצימה את טעמיו העזים של הנתח".

(צילום: ישראל אלפסה)
(צילום: ישראל אלפסה)