מנפלאות החג: אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, הספיקה טרום החג להגיע לטיפול במרכז לרפואה טבעית של פולה בליק ובאותה הזדמנות בירכה את המטפלת המפורסמת ליום הולדתה. 

> איש העסקים עדי שטראוס, התלווה למיזם המרגש, במסגרתו טסו חיילי צה"ל שנפצעו במהלך מבצע צוק איתן, בחסות אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל, לטיול שחרור במזרח הרחוק. בעקבות הטיול שיצא לדרך עוד לפני החג ונמשך גם בימים אלו, פרסם שטראוס בפייסבוק את הסטטוס הבא: "לכל אחד יציאת מצרים שלו.  המסע לנפאל בחברתם של פצועי צה"ל, היה יציאת מצרים שלי. זה היה מסע מאתגר, קשה פיזית, ועמוס בחוויות רגשיות נדירות".

"שבועיים של מסע יחד עם אשתי, שותפתי, ד"ר ציפי שטראוס, רופאת המשלחת, והמלאך הרשמי, בכל המובנים, וחבורת פצועי צה"ל צעירים, מיטב ילדנו, שאיבדו במהלך שירותם הצבאי חלקים מגופם ונפשם. אין לתאר את תעצומות הנפש והגוף שאלה גילו כשהעפלנו להר הגבוה. רק מי שעמד שם נכח איך רוח האדם יכולה להפיח כוח בגוף הדואב. ברגעים בהם חוויתי קושי פיסי גדול, די היה להתבונן במאמצים שלהם ולקבל עידוד להמשיך ולטפס. לכל אחד יציאת מצרים שלו. והחבורה הזאת נלחמה ונלחמת יום יום להיות בני חורין חרף המומים, הכאבים, הצלקות", כתב.



"אני מבקש להודות לכל אחד ואחת מהחבר'ה הנפלאים האלה, על כל מה שלימדו אותי, ועל התזכורת עד כמה הרקמה האנושית הישראלית היא פסיפס מרהיב ומרחיב לב. זאת הייתה מתנת חג שרישומה ללא ספק עוד יהדהד בתוכי זמן רב".

עדי וציפי שטראוס (צילום: אביב חופי)
עדי וציפי שטראוס (צילום: אביב חופי)

> הבחירות המקדימות לנשיאות ארה"ב שנערכו במדינת ניו יורק בשבוע שעבר, זימנו מפגש מעניין. ג'ורג' אלמר פטאקי שהיה המושל ה-53 של ניו יורק, המיליארדר היהודי- אמריקני רון לאודר, ומיכל גרייבסקי, השתתפו בארוחת ערב שקיימו תומכי הרפובליקנים בתפוח הגדול. מסמר הערב היה לא אחר מאשר המועמד לנשיאות דונלד טראמפ שהתייצב לארוחה.

דונלד טראמפ (צילום: רויטרס)
דונלד טראמפ (צילום: רויטרס)

רון לאודר (צילום: פלאש 90)
רון לאודר (צילום: פלאש 90)

> ממש לפני חג המצות וביוזמת שגרירות ישראל ברומא, ביקר השף שאול בן אדרת, בארץ החמץ האולטימטיבית, מדינת הפיצה והפסטה, למפגש קולינרי מיוחד בין המטבח הישראלי והאיטלקי.

שאול בן אדרת (צילום: ללא קרדיט)
שאול בן אדרת (צילום: ללא קרדיט)

> האנג'ל יואל חשין בעלי השקעות האימפקט 2B-Community ובת זוגו דנה גלזר, התחדשו בבן שקיבל את השם אורי מישאל חשין.

> יעל אלמוג-זכאי התחדשה בגורת כלבים מקסימה בת ארבעה חודשים, שאומצה מעמותת 'אדופט', ובמשך הזמן תתרגל, במהרה בימינו, לשם שניתן לה – 'טופי'.

> עו"ד אהוד סול, שעומד בראש מחלקת חברות וניירות ערך במשרד הרצוג פוקס-נאמן, קיבל בלונדון, בשם המשרד, פרס על עסקת מלאנוקס- איזיצ'יפ, שהוכתרה כעסקת השנה בישראל, ולא שכח לפרגן לצוות של מלאנוקס ולעומד בראשה אייל וולדמן, שאותו הגדיר 'מנהיג וחבר'.