איל ההון והפילנתרופ היהודי, פיו זבלדוביץ', בעליה של קבוצת טמר'ס המשקיעה בנדל"ן, טכנולוגיה, מלונאות ומדיה, הגיע ארצה על מנת לחגוג את חג הפסח בארץ הקודש. זבלדוביץ' ורעייתו אניטה, המחזיקים אוסף אמנות מהמרשימים בעולם, ערכו בראשון בערב אירוע לגיוס כספים במלון דניאל שבהרצליה, עבור ארגון "הידידים הבריטים של המוזיאונים לאומנות בישראל" (BFAMI).

מדובר בעמותה וותיקה שהוקמה עוד בשנת 1947, לשם הנגשת האמנות והמוזיאונים בישראל עבור ילדים, נוער וחיילים מרקע סוציו-אקונומי קשה, עולים חדשים, בני מיעוטים, או חולים המתמודדים עם מחלות חשוכות מרפא. הכספים שנאספו באירוע ובאירועים דומים שנערכו בלונדון יועברו על ידי זבלדוביץ', המכהן כיו"ר שותף של חבר הנאמנים של העמותה, לתריסר מוזיאונים בארץ לטובת פעילויות חינוכיות ייחודיות.

אדוארד לי וג'יימס סניידר (צילום: אביב חופי)
אדוארד לי וג'יימס סניידר (צילום: אביב חופי)



הגיעו לתרום ולתמוך במטרה החשובה: דיוויד קוורי, שגריר בריטניה בישראל ובן הזוג, אלדו הנריקז, ג'ימס סניידר, מנכ"ל מוזיאון ישראל בירושלים, פמלה קריסטל סגנית יו"ר BFAMI, איש העסקים עודד גרא, ניסים טל - מנכ"ל מוזיאוני חיפה, רוני גילת-בהרב, מנכ"לית כריסטי'ס ישראל ואספן האמנות - אדוארד לי.

אניטה זבלודוביץ ופמלה קריסטל
אניטה זבלודוביץ ופמלה קריסטל

עודד גרא ופיו זבלדוביץ'
עודד גרא ופיו זבלדוביץ'

אבישר משיק, רושפלד מפנק

אסף אבישר, סמנכ"ל יבואנית סובארו לישראל, ולי רום-אוקנין שהיא מנהלת שיווק והמכירות של החברה, אירחו לאחרונה לקוחות וחברים באירוע לרגל השקתו בארץ של דגם הסובארו "LEVORG". במסגרת הערב, אשר התקיים במתחם Ray שבתל אביב, נהנו הלקוחות מקבלת פנים בניצוחו של השף יונתן רושפלד עם עמדות אוכל מגוונות, לצד קוקטיילים מיוחדים של אלכוהול ולצלילי מוזיקת ג'אז של להקת בום בום בוייז. שמעון ברזילי, בעלי סוכנות סובארו בירושלים, הגיע גם הוא להשקה.

אסף אבישר ושמעון ברזילי (צילום: רונן טופלברג)
אסף אבישר ושמעון ברזילי (צילום: רונן טופלברג)

חדד וחזן בקראוון

אריק חדד, מנכ"ל חברת V&V,  בחר דרך מקורית להשיק את פעילות החברה החדשה שבראשותו, המייבאת לארץ קראוונים ואוטו-וואנים. שלושה כוכבי עבר של התוכנית "האח הגדול", הרגילים בחיים תחת אור הזרקורים - הוזמנו לגור במשך ארבעה ימים בקראוון מאובזר ומפנק של החברה שהוצג בתערוכת אוטומוטור בגני התערוכה. המטרה: להראות למתעניינים שאפשר לבלות ולחיות בקראוון ממש כמו בבית מלון, כך שגם חבר הכנסת אורן חזן הגיע להתרשם מקרוב. המבקרים בביתן הוזמנו להשתתף בהגרלה ולזכות בקראוון בשווי של כ-100 אלף שקלים.

אריק חדד ואורן חזן (צילום: יח"צ)
אריק חדד ואורן חזן (צילום: יח"צ)


פרלמן בפארק

במסגרת תכנית פרלמן למוסיקה - אשר נוסדה לפני 21 שנים על ידי טובי פרלמן - הגיעו באחרונה לישראל ממקומות שונים ברחבי הגלובוס, נגני כלי קשת בעלי כישרון יוצא דופן. במסגרת הביקור, הגיעו המוזיקאים לפארק נאות קדומים, שם התלווה אליהם הכנר הבינלאומי, חתן פרס הגראמי - יצחק פרלמן. פרלמן יצא לסיור עם נתן איתן מנכ"ל הפארק ונחשף לסיפורים ההיסטוריים, לנוף המרהיב ולתנובה החקלאית במקום. בסוף הסיור העניק איתן לפרלמן, בקבוקי שמן תוצרת נאות קדומים.

יצחק פרלמן ונתן איתן (צילום: נאות קדומים)
יצחק פרלמן ונתן איתן (צילום: נאות קדומים)

הרלינגר ויודס משלבות כוחות

ג'ין יודס, מנכ"לית בית איזי שפירא, ושרה הרלינגר, מנהלת מדיניות ההנגשה של חברת 'אפל', השתתפו בשבוע שעבר באירוע שנערך באו"ם בנושא שילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה. האירוע התמקד בשילוב אנשים עם מוגבלויות באמצעות חדשנות ויזמות טכנולוגית, ונערך במקביל לדיוני ועדת האו"ם בדבר זכויות אנשים עם מוגבלויות. מלבד יודס והרלינגר, השתתפו בו נציגים מ-43 מדינות, וכמובן שגריר ישראל לארגונים הבינלאומיים של האו"ם בז'נבה, אביתר מנור.

שרה הרלינגר וג'ין יודס (צילום: משלחת ישראל בז'נבה)
שרה הרלינגר וג'ין יודס (צילום: משלחת ישראל בז'נבה)