1. עברו בלאונג' שבנתב"ג ועושים חיים בחו"ל: הפרסומאי ויו"ר מנהלת ליגת העל בכדורגל בדימוס, יורם באומן, ממשיך במסורת ועושה את החג בתאילנד ב'באן מיקה' יחד עם המשפחה וחברים. גם סיון ורוני שטרנבך, מירב כהן, שחר אלרואי וגלעד קינן עושים את קוסמוי, ואילו אלדד תמיר בילה באי קו-פנגן.

נועם לניר מבלה עם המשפחה בדרום אפריקה. ניר וגלית שרצקי פלוס הילדים, הגיעו לעיר קייפטאון לאחר טיולים בג'ונגל ובמפלים. חנה ובני פריזן עם הילדים והנכדים בדיסנילנד פריז שבצרפת. איתן גלאי ממייסדי 'אאוטבריין' בילה בטוקיו והשקיף על הר פוג'י מהמטוס, שרון ומודי כידון טסו לטוקיו אף הם עם הבנות, התנסו בלבוש המסורתי וערכו את ליל הסדר במסעדת נובו המפורסמת. ח"כ איילת נחמיאס-ורבין, בעלה עברי, והילדים עשו את החג בפוזיטנו איטליה. 


שרון ומודי כידון (פייסבוק)
שרון ומודי כידון (פייסבוק)
שמואל וענת פרנקל עשו את החג בלוס אנג'לס והמשיכו לווגאס. שי לי ורפי ליפא טסו לטיול בר מצווה של הבן ועשו את הוואי וניו יורק. שי אגסי ותמי חוטובלי חוגגים את שבוע יום הולדתו בפרובנס. דני רוטשילד עשה צ'ק אין בשדה התעופה באתיופיה. מירי ואסי טוכמאייר והילדים מבלים באיים המלדיביים וסמדר רינות-נמרודי מבלה באיי סיישל. 

שי אגסי ותמי חוטובלי (פייסבוק)
שי אגסי ותמי חוטובלי (פייסבוק)

מירי טוכמאייר (פייסבוק)
מירי טוכמאייר (פייסבוק)

 
2. הבחירות המקדימות לנשיאות ארה"ב שנערכו במדינת ניו יורק בשבוע שעבר, זימנו מפגש מעניין. ג'ורג' פטאקי, שהיה המושל ה-53 של ניו יורק, המיליארדר היהודי-אמריקני רון לאודר ומיכל גרייבסקי, השתתפו בארוחת ערב שקיימו תומכי הרפובליקנים בתפוח הגדול. מסמר הערב היה לא אחר מאשר המועמד לנשיאות דונלד טראמפ שהתייצב לארוחה.
רון לאודר (צילום: פלאש90)
רון לאודר (צילום: פלאש90)

3. רגע לפני כניסת החג, ביום חמישי שעבר, השיאו שרה ומשה אלאלוף, את בנם אריאל עם בחירת לבו - גל. הרב גרוסמן ערך את החופה ובין המברכים שהגיעו לחגוג בחוות רונית נצפו: בני שטינמץ, רמי כספי, אלפרד אקירוב, עופרה ורפי אלול, ציפי ואפרים קונדה, רמי אונגר, רותי ומאיר שטרית, אבי בניהו, רוני פוקס ודרורית ורטהיים, אורית ודוד אפרתי, חנה גרטלר וגבי לסט.
אלפרד אקירוב (צילום: אסף קליגר)
אלפרד אקירוב (צילום: אסף קליגר)

4. איש העסקים עדי שטראוס התלווה למיזם המרגש, שבמסגרתו טסו חיילי צה"ל שנפצעו במהלך מבצע צוק איתן, בחסות אגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל, לטיול שחרור במזרח הרחוק. בעקבות הטיול שיצא לדרך עוד לפני החג, פרסם שטראוס בפייסבוק את הסטטוס הבא: "לכל אחד יציאת מצרים שלו. המסע לנפאל בחברתם של פצועי צה"ל, היה יציאת מצרים שלי. זה היה מסע מאתגר, קשה פיסית, ועמוס בחוויות רגשיות נדירות. שבועיים של מסע יחד עם אשתי, שותפתי, ד"ר ציפי שטראוס, רופאת המשלחת, והמלאך הרשמי, בכל המובנים, וחבורת פצועי צה"ל  צעירים, מיטב ילדנו, שאיבדו במהלך שירותם הצבאי חלקים מגופם ונפשם".

"אין לתאר את תעצומות הנפש והגוף שאלה גילו כשהעפלנו להר הגבוה. רק מי שעמד שם נכח איך רוח האדם יכולה להפיח כוח בגוף הדואב. ברגעים בהם חוויתי קושי פיסי גדול, די היה להתבונן במאמצים שלהם ולקבל עידוד להמשיך ולטפס. לכל אחד יציאת מצרים שלו. והחבורה הזאת נלחמה ונלחמת יום יום להיות בני חורין חרף המומים, הכאבים, הצלקות. אני מבקש להודות לכל אחד ואחת מהחבר'ה הנפלאים האלה, על כל מה שלימדו אותי, ועל התזכורת עד כמה הרקמה האנושית הישראלית היא פסיפס מרהיב ומרחיב לב. זאת הייתה מתנת חג שרישומה ללא ספק עוד יהדהד בתוכי זמן רב".  
ציפי ועדי שטראוס (צילום: אביב חופי)
ציפי ועדי שטראוס (צילום: אביב חופי)

5. עו"ד אהוד סול, שעומד בראש מחלקת חברות וניירות ערך במשרד הרצוג פוקס-נאמן, קיבל בלונדון, בשם המשרד - פרס על עסקת מלאנוקס-איזיצ'יפ, שהוכתרה כעסקת השנה בישראל. סול לא שכח לפרגן לצוות של מלאנוקס ולעומד בראשה אייל וולדמן, שאותו הגדיר 'מנהיג וחבר'.

עודד גרא ופויו זבלדוביץ' (צילום: אביב חופי)
עודד גרא ופויו זבלדוביץ' (צילום: אביב חופי)


אניטה ופויו זבלדוביץ' (צילום: אביב חופי)
אניטה ופויו זבלדוביץ' (צילום: אביב חופי)

 
6. איל ההון והפילנתרופ היהודי, פויו זבלודוביץ', בעליה של קבוצת טמר'ס המשקיעה בנדל"ן, טכנולוגיה, מלונאות ומדיה, הגיע ארצה על מנת לחגוג את חג הפסח בארץ הקודש. זבלודוביץ' ורעייתו אניטה, המחזיקים אוסף אמנות מהמרשימים בעולם, ערכו בראשון בערב אירוע לגיוס כספים במלון דניאל שבהרצליה, עבור ארגון 'הידידים הבריטים של המוזיאונים לאומנות בישראל' (BFAMI) – שהיא עמותה וותיקה שהוקמה עוד בשנת 1947, לשם הנגשת האמנות והמוזיאונים בישראל עבור ילדים, נוער וחיילים מרקע סוציו אקונומי קשה, עולים חדשים, בני מיעוטים, או חולים המתמודדים עם מחלות חשוכות מרפא. 
הגיעו לתרום ולתמוך במטרה החשובה: דיוויד קוורי, שגריר בריטניה בישראל ובן זוגו, אלדו הנריקז, ג'ימס סניידר, מנכ"ל מוזיאון ישראל בירושלים, פמלה קריסטל סגנית יו"ר BFAMI, איש העסקים עודד גרא, ניסים טל - מנכ"ל מוזיאוני חיפה, רוני גילת-בהרב, מנכ"לית כריסטי'ס ישראל ואספן האמנות -אדוארד לי.
 
(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)


> לימור בלדב יכלה לשעמם עם הצבע הקר, אבל אפקט הסריגה השובב שחוזר על עצמו בקו הצווארון, בשרוולים ובתחתית השמלה הקצרה - בעוד שהאבנים הנוצצות במותניים מתכתבות עם הבלינג על נעלי העקב - הופכים את ה'אאוטפיט' למשובב עיניים.

> כמו דיווה אמיתית, נוני מלכא לא חששה לצעוד על השטיח האדום בשמלה בוהקת וחובקת גוף, באותו הצבע ממש. לא רק שהיא נראית כמו מלכת האירוע, אלא שתוספת האקססוריז הבומבסטיים מזהב משלימה את הגלאם ההוליוודי. 
> לי מנחם-ליבוביץ' אמנם בחרה ללבוש שמלה שחורה פשוטה - אך ידעה בדיוק איך לשדרג אותה כדי להפוך את המראה למרגש יותר: נעלים בסגנון מחוך קשירה סקסי, תיק צד נחשי ותכשיטים עדינים שמאירים אותה.