1. בשלישי בערב חגגה קבוצת לובינסקי 80 שנות פעילות, במתחם הקבוצה במרכז העסקים שורק. אירחו: יצחק מנור - נשיא הקבוצה ורעייתו רות מנור, דורי מנור - יו"ר לובינסקי, אבי צור - מנכ"ל לובינסקי וקרן שיף שהיא מנהלת השיווק. בין המברכים נצפו: סגן נשיא PSA (פג'ו וסיטרואן העולמית) ז'אן כריסטוף קומר, ראש עיריית ראשון לציון דב צור, איש העסקים פיני כהן, אלדד פרשר מנכ"ל בנק מזרחי, עו"ד אמיר הלוי, עו"ד אלי זהר והקולגות מתחום הרכב: יקי אנוך נשיא איגוד יבואני הרכב, יהודה רודד מנכ"ל איגוד יבואני הרכב , לוי יצחק, צבי נטע יו"ר הדירקטוריון ומבעליה של מכשירי תנועה, רן דנאי מנכ"ל יוניון מוטורס ורבים אחרים.

2. לידיעת אלה שהעבירו את הפסח סביב הכנרת, בפקקים בכביש החוף או במנגלים, גם השנה היו אנשי עסקים ישראלים רבים שנמנעו מכל אלה - ועשו את חול המועד שלהם בגולה הדוויה. להלן מקבץ לא מייצג: מיכל ודוד פורר בילו עם הילדים והנכדים בתאילנד, ליאור רביב, מנכ"ל 'ישרוטל' בילה עם בנותיו ברומא. שאול אולמרט טס עם משפחתו לטיול ספארי בטנזניה, ושם בילו גם רותי ואברהם 'לולו' אסף.

אייל וולדמן נהנה מטיול חמורים באי הידרה ביוון, בעוד שצחי חג'ג' שחה עם דולפינים באיי הבהאמה ושוני רבנאי שט בוייאטנם. שרה ולייזי אורן נהנו עם הבנות והנכדים ביורודיסני, ארי מלמוד בילה בחופים המרהיבים של קו פאנגן, כאשר נעמי וחיים הורביץ בילו גם הם בחופי תאילנד. אילון זרמון נפש בסטייל בסנט בארטס שבאיים הקאריביים, אבנר ומיכל סטפק בילו במוסקבה וישראלה שטיר נהנתה בקוסטה בראווה. נטלי וגיל סבן בילו עם התינוק בדיסנילנד קליפורניה ומנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד - בילה בסיציליה.



ליאור רביב (צילום: ללא קרדיט)
ליאור רביב (צילום: ללא קרדיט)

3. אורלי ונוחי דנקנר התחדשו בנכד שני, מבנם עומר ורעייתו מעצבת שמלות הכלה, לי גרבנאו.

4. ג'רמי לוין, לשעבר נשיא ומנכ"ל חברת טבע ורעייתו מרג'רי, סעדו בניו יורק עם מוריס ואריאלה קאהן ושלווה ויורם הסל.

5. כמדי שנה פתחו איש תעשיית הקולנוע לאון אדרי ורעייתו סולנג', את ביתם שבקיסריה, לחגיגת מימונה מסורתית ושמחה. כרגיל, החבר הקרוב - ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, הגיעו לחגיגה היישר ממימונה אחרת, עממית ומתוקשרת, בכדי לחגוג גם במעוז האלפיון. הסתובבו בין שלחנות המתוקים והמופלטות: מיכאל שטראוס, האח משה אדרי ורעייתו פנינה, לימור לבנת, משה דדש, אילן וורד גרינבוים, אורלי ורונן אשכנזי, שמואל וענת פרנקל, חזי בצלאל, רבקה ויונה יהב, אתי וגבי רוטר, יוסי בכר, דורי קלגסבלד, פרופ' אבי ורינה דגני, קלוד ברייטמן וכן ילדיהם של המארחים .

לאון וסולנג' אדרי (צילום: רפי דלויה)
לאון וסולנג' אדרי (צילום: רפי דלויה)




משה אדרי, יוסי בכר ודורי קלגסבלד (צילום: רפי דלויה)
משה אדרי, יוסי בכר ודורי קלגסבלד (צילום: רפי דלויה)

6. בבית משפחת פרץ בסביון נערכה חגיגת מימונה מסורתית שאליה הגיעו רבים בהם: עתליה שמלצר, יגאל וציפי לנדאו, בועז ואיילה מולדבסקי, דני וצילי נווה, יעל ועמית ברגר, רנדי ורונן פלד, זוהר ובועז סינגולדה, רוני שטאן, אבי בניהו, אירמה ואבי מיכאלי, אבי לוי, עופר נמרודי שהגיע בגפו, רפי סוויד, הרצל ארביב, תמיר גילת וקרן נהרי, הראל ולימור ויזל ורבים נוספים.

קרן נהרי ותמיר גילת ( צילום: אביב חופי)
קרן נהרי ותמיר גילת ( צילום: אביב חופי)

7. שני הפרודים הנחשקים אילן בן דב וצחי ארבוב, בילו במימונה של תומס שקד, בעלי תומס נדל"ן, שנערכה במתחם ארקה בנמל תל אביב.

אילן בן דב (צילום: אביב חופי)
אילן בן דב (צילום: אביב חופי)

גד פרופר, משה כחלון ואיציק צאיג (צילום: דפנה גזית)
גד פרופר, משה כחלון ואיציק צאיג (צילום: דפנה גזית)

8. בטקס הנחת אבן הפינה למפעל "במבה" החדש שבקריית גת, השתתפו שר האוצר משה כחלון, יו"ר קבוצת אסם דן פרופר, גד פרופר, מנכ"ל קבוצת אסם - איציק צאיג וראש עיריית קרית גת, אבירם דהרי. צאיג שיתף בחזונו, כי בעוד כשנתיים מפעל הבמבה החדיש והמודרני, שיכלול גם מרכז מבקרים, ימשוך אליו משפחות וילדים מרחבי הארץ - שחלקם יבקרו בפעם הראשונה בעיר.

(צילום: רויטרס, גטי אימג'בנק Dimitrios Kambouris )
(צילום: רויטרס, גטי אימג'בנק Dimitrios Kambouris )



> קצת יותר מחודש אחרי שילדה בן, איוונקה טראמפ בוהקת על השטיח האדום באוברול אדום של ראלף לורן. הגזרה הרחבה של הבגד ותוספת הגלימה מאחור, לא הופכים אותה לגיבורת על אלא מטשטשים את הקימורים בצורה אלגנטית, בסיוע הבלינג הזהוב ומושך העין.
> עורכת המגזין ווג, אנה וינטור, אירחה את אירוע הגאלה של מוזיאון המטרופוליטן בשמלה בהירה של שאנל הוט קוטור. פריט האופנה עוטר בחרוזים זהובים וכסופים, ועל קצותיו פרנזים ארוכים - שהפכו את השמלה ליצירת אמנות טכנולוגית ולבישה. לא המונית, לא שגרתית, פשוט מרהיבה.
> ראניה מלכת ירדן, הדהימה בשמלה מונוכרומטית מעוטרת בנוצות בצבע שנהב של בית האופנה ולנטינו. אל שכבות בד הטול הכהה שכיסה את גופה, הוצמדו אבנים יקרות, שהדגישו את העובדה שבמקום מבלה בת אצולה מזרח תיכונית, בנעלי עקב בצבע תואם. רק הכתר חסר.