1. תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי, ורן גוראון - מנכ"ל פלאפון ויו"ר ועדת החדשנות של האיגוד, אירחו בשני את כנס החדשנות השנתי של איגוד השיווק הישראלי ברידינג 3 בנמל תל אביב. בכנס נכחו אנשי שיווק בכירים, בהם מנכ"ל פרטנר - איציק בנבנישתי. בזמן שמנהלי השיווק התנסו להם במשקפי מציאות, צילם בנבנישתי סלפי מהבמה, כיאה לטרנד החדש ובטייק אוף על תמונה דומה שהעלה מארק צוקרברג.

2. כ-100 לקוחות Society, מועדון ההיי-טק האקסקלוסיבי של לאומיטק, לאומי קארד ואלבייטור, הוזמנו יחד עם בני הזוג, לבלות את הלילה שבין חמישי לשישי בשבוע שעבר, במלון אלמא שבזיכרון יעקב. יפעת אורון, מנכ"לית לאומיטק, הגיעה היישר מכנס ה-ILovation בניו יורק, כדי לקבל את פני האורחים שנהנו  מארוחת ערב רשמית של חברי המועדון.

בחלקו השני של הערב, שמעו הנוכחים הרצאה מרתקת ומלאה בהומור של המרצה המבוקש ד"ר חיים שפירא, שחגג באותו הערב את יום הולדתו. את האירוע חתמה מסיבת ריקודים. התייצבו ונהנו: משקיע הסטארט אפ גיגי לוי, רועי אורון, המשקיע והיזם אדן שוחט (קרן Aleph), שלי הוד-מויאל שהיא יזמית ושותפה מייסדת ב-iangles, אורי גלזר - מנכ"ל ושותף בקרן אלוייטור ועשרות מנהלים של חברות סטארט אפ שבאו להיפגש עם אנשים כמוהם ועוד.

יפעת אורון וד"ר חיים שפירא (צילום: יניב ויינברג)
יפעת אורון וד"ר חיים שפירא (צילום: יניב ויינברג)

 
3. ענת טמיר פגשה את מעצב העל קארים ראשיד ב-exhibition at Carpenters Workshop.
קארים ראשיד וענת טמיר (פייסבוק)
קארים ראשיד וענת טמיר (פייסבוק)

אדל (פייסבוק)
אדל (פייסבוק)

4. אשת העסקים רז'ין גנזי ויועץ התקשורת רון לוין אכלו את הבראנץ' של שבת בבוקר כמה שלוחנות מהזמרת האגדית אדל, על גג מלון Soho House Berlin שעות ספורות לפני הופעתה בעיר.

5. איש העסקים הראל ויזל המנכ"ל ובעל השליטה בקבוצת פוקס, חגג במוצאי שבת, יום הולדת 50. לרגל אירוע היובל, הזמין ויזל את חבריו למועדון הזאפה בתל אביב כדי ליהנות מארוחת ערב שמחה, הרבה אלכוהול והופעה פרטית של הזמר האהוב עליו - שלמה ארצי. המשפחה והחברים הפתיעו  עם קליפ מושקע תחת הכותרת "החיים שלו תותים", ועם מערכון מצחיק בכיכובם של כוכבי ארץ נהדרת אסי כהן בדמותו של שאולי ויובל סמו בדמותו של אשר נהג המונית.

ראם עמינח ורקפת רוסק עמינח (צילום: אביב חופי)
ראם עמינח ורקפת רוסק עמינח (צילום: אביב חופי)


הגיעו לברך את ויזל: ראש העיר ירושלים ניר ברקת ורעייתו בברלי, ראם ורקפת רוסק-עמינח, לילך אשר-טופילסקי, עופרה וישראל רייף, יעל אלמוג ובנצי צילר, גיא ומיכל ברעם, שרון ומודי כידון, נדב גרינשפון, רויטל וארנון תורן, מירב כהן, סיון שטרנבך, דני נווה, הרעיה לימור והילדים, האחים יפתח ואסי ויזל ובני משפחותיהם.

לילך אשר טופילסקי
לילך אשר טופילסקי

ניר ובברלי ברקת
ניר ובברלי ברקת
נדב גרינשפון
נדב גרינשפון


6. ידידי להקת המחול הקיבוצית, בראשות רעיה שטראוס-בן דרור, פטרונית הלהקה, קיימו בראשון את ערב הגאלה השנתי של להקת המחול הקיבוצית בהיכל לאמנויות הבמה בהרצליה. לאחר  קוקטייל חגיגי הוצגה בבכורה יצירתו החדשה של רמי באר, מנהלה האמנותי של הלהקה, "סוסים בשמיים". באו ליהנות ולתרום: פרופ' גבריאלה שלו- יו"ר הוועד המנהל של הלהקה, יאיר המבורגר, יאיר סרוסי ורעייתו ורד, ח"כ איתן ברושי, מאיר ברון וענת לוין, ד"ר ציפי שטראוס, אורלי דנקנר, ורדה וחיים סאמט וציפי רובין.

יאיר וורד סרוסי (צילום: אביב חופי)
יאיר וורד סרוסי (צילום: אביב חופי)
רעיה שטראוס
רעיה שטראוס

ענת לוין ומאיר ברון
ענת לוין ומאיר ברון


7. הרב אלימלך פירר אירח בראשון, בבית פרטי בהרצליה, ערב התרמה להשקת פעילות פורצת הדרך של היחידה לטיפול במחלת הפרקינסון בבית 'עזרא למרפא'. את הקמת היחידה יזם פרופ' ניר גלעדי - מנהל המערך הנוירולוגי במרכז הרפואי ת"א. על ההנחיה וראיון קולח עם הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ הופקד איל קיציס והתורמים נהנו מהופעה של ארקדי דוכין. תרמו וכיבדו בנוכחותם: נועם לניר, ג'וי שוובל,  איש העסקים אורן שבת לורנט ואשתו סיוון, היועץ המשפטי לשעבר יהודה ויינשטין, אורי לוין, מוטי בן משה ורעייתו, צביקה אקרשטיין ונוספים.

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)


> השעה לאסוף את שיבולת השדה עדיין לא הגיע, אבל ענת פרנקל כבר לובשת חג באאוטפיט לבן בוהק - כולל החולצה הכפרית הרקומה שהתנפנפה מעל למכנסי שני שליש מחויטים. שרשרת הטורקיז, מעניקה את תוספת הצבע החיונית כל כך ללוק הבהיר.
 
> מיכל סקאל שילבה את מראה הפליסה הרך, בשמלה בגוון פודרה שנתפרה מבד קשיח, מה שהפך את המראה לשגרתי פחות ומבריק הרבה יותר. שאפו על היעדר אקססוריז מושכי 'צומי' שהיו מכבידים על הלוק.
 
> ליידיז, קחו דוגמה מהגברת ציפי רובין: את הכחול הכהה שנלבש כחולצה, כמכנסיים ואפילו כצבע הנעליים התואמות - העלימה באמצעות ג'קט מרגש בצבע כתום, פריט שגנב את ההצגה אפילו יותר מהחיוך הכובש שלה.