יש גם מי שבחרו לפנק במהלך יום העצמאות דווקא את העובדים: כ-1,400 עובדי קבוצת שלמה מכל רחבי הארץ, הוזמנו להגיע יחד עם בני משפחותיהם להיכל קבוצת שלמה בתל אביב, שם נערך יום פעילות גדוש כל טוב. את ההפקה יזמה נשיאת הקבוצה, עתליה שמלצר, ממשיכת דרכו וחזונו של בעלה שלמה שמלצר ז"ל, מייסד החברה, שהתחיל במסורת הזו לפני מספר שנים. 


האירוע נערך תחת הכותרת "הכי ישראלי, הכי שלמה" והחוגגים הרבים זכו ליהנות ממתקנים רבים לילדים ולמבוגרים, ובכלל זה קיר טיפוס, סנפלינג, אומגה, מתחם פיינטבול, ג'ימבורי, הופעות חיות של כוכבי ילדים, דוכני מזון מגוונים כיד המלך, דוכני ממתקים, ועוד אטרקציות. עתליה שמלצר מלווה בילדיה, אסי - יו"ר הקבוצה, עופרה ובעלה ישראל רייף, וכן טובי, העניקה במהלך האירוע את מלגת הלימודים הראשונה על שם שלמה שמלצר, לבתו של עובד החברה. את האירוע חתמה הופעה של שלישיית מה קשור.

שלטים ונהנים
משה והניה נור, בעלי חברת השילוט, חגגו בערב החג במסיבת ענק בחוות רונית - שבמסגרתה גם ציינו 40 שנות פעילות של חברה. האורחים נהנו מבר יין מפנק, קוקטיילים ואלכוהול, מאפיית גורמה ועמדה לשזירת פרחים. באומנותי: להקת ה'קאברים' המצליחה מועדון הקצב, והדי ג'יי דלית רצ'סטר. חגגו: רוני קוברובסקי, איציק תמיר, אבי סופר, רן בראון, רונן גולדשמיט, אלון שטרן, אורן מאור, איתי זמיר, גיא גיאור, רועי הולנדר, שירה פרבר ולני רקנאטי, רוני גת, שמוליק עטיה, סולי סקאל, משה ממרוד ועוד. 

רוני קוברובסקי ומשה נור (צילום: אלירן אביטל)
רוני קוברובסקי ומשה נור (צילום: אלירן אביטל)
שירה פרבר ולני רקנאטי
שירה פרבר ולני רקנאטי


מנפלאות החג
> בביתם של דנה ועו"ד שרון אמיר, שותף במשרד עורכי הדין נשיץ-ברנדס ברשפון, נערכה ערב החג מסיבת עצמאות. נכחו: שירה וישי דוידי, נטלי וצביקה בארינבוים, יהודית ורוני קצין ושרון וגיל ברנדס.
> את בוקר חג העצמאות פתחה אשת העסקים ירדנה עובדיה, במסיבת בריכה בביתה בסביון. החברים ובני המשפחה נתבקשו להתייצב בבגדי ים. 
> מסיבת העצמאות המסורתית של בני משפחת אנג'ל, נערכה בחצר ביתם של ענת ואודי אנג'ל. להקת 'לייב' היתה על המוזיקה ובין הנוכחים נצפו: רון צוקרמן ומיכאלה ברקו, שירה מרגלית ואילן שילוח, אבי צבי, זוהר ואבי סינגולדה רונן פלד, חיים סלוצקי, שירי ואנדי רם ונוספים.
ירדנה עובדיה (צילום: אביב חופי)
ירדנה עובדיה (צילום: אביב חופי)