באוניברסיטת תל אביב נערך ביום חמישי טקס הענקת תארי כבוד, במסגרת אירועי חבר הנאמנים. התארים הוענקו על ידי פרופ׳ יעקב פרנקל - יו״ר חבר הנאמנים של אוניברסיטת תל אביב, פרופ׳ יוסף קלפטר נשיא האוניברסיטה, ד"ר גיורא ירון שהוא יו"ר הוועד המנהל ופרופ' ירון עוז, רקטור האוניברסיטה. בין מקבלי התואר: סטיב טיש, איש עסקים ומפיק סרטים אמריקאי זוכה פרס האוסקר, על סרטו הנודע "פורסט גאמפ". 


טיש שהגיע לכבוד הטקס ארצה יחד עם בת הזוג קטיה, הוא גם דמות מובילה בעולם הספורט ומכהן כיו"ר וכסגן הנשיא של קבוצת הפוטבול הניו יורק ג'איינטס. בשנה שעברה תרם עשרה מיליון דולר לבית הספר לקולנוע באוניברסיטת תל אביב, שנושא כיום את שמו. תואר נוסף הוענק למיכל רובנר, אמנית מולטימדיה ישראלית בעלת שם עולמי, לרב יהונתן זקס, שכיהן כראש הקהילה היהודית בבריטניה וזכה לתואר אבירות מידי מלכת אנגליה בשנת 2005 ולבועז דותן - מראשוני אנשי התוכנה בישראל. 

מיכל רובנר ויוסף קלפטר (צילום: ישראל הדרי)
מיכל רובנר ויוסף קלפטר (צילום: ישראל הדרי)
יעקב פרנקל וד"ר אלי פישר
יעקב פרנקל וד"ר אלי פישר


ביום שישי, הצטרף ד"ר אלי פישר, מייסד ונשיא תשלובת ד"ר פישר, אל רשימה מכובדת של אישים שקיבלו מאוניברסיטת תל אביב את פרס רמניסיאנו - על החותם  שהטביעו על הכלכלה והתעשייה הישראלית. מעבר לאות ההוקרה, קיבל פישר גם המחאה על סך 10,000 דולר שאותה תרם  לשתי סטודנטיות מבית הספר לרפואה של אוניברסיטת תל אביב. ד"ר מוניק בראל-רמניסיאנו, בתו של הוגו רמניסיאנו, העניקה את הפרס ובין אלה שהגיעו לכבד נצפו סמי סגול, גבי דוד, אשתו של דן דוד ז"ל ובנו אריאל דוד, ד"ר רחל אדטו ונכבדים נוספים.
 
פדרמן קולינרי
במסגרת "שבוע הקולינריה ההודית" - יוזמה משותפת של שגרירות הודו בישראל ורשת מלונות דן - נערך ברביעי האחרון קוקטייל חגיגי לכבודו של השף ההודי המוערך סאנג'יב קאפור. האורחים הוזמנו לטעום ממעשה ידיו של השף המתארח בישראל, ולהתחבר לטעמים האופייניים של המטבח ההודי. ברכו על היוזמה המוצלחת וטעמו: מיקי פדרמן, יו"ר ובעל השליטה ברשת מלונות דן ורעייתו ליאורה, פאבאן קפור שגריר הודו בישראל ורעייתו ראדנה, עמי פדרמן - סגן יו"ר מלונות דן ומבעלי השליטה במלונות דן, רפי שדה מנכ"ל הרשת, אמיר הלוי מנכ"ל משרד התיירות, עמי אראל יו"ר סלקום, גידי פדרמן, שהוא מבעלי חברת מלונות דן, השפית רינה פושקרנה, דניאל פדרמן, אירית פדרמן ונוספים.

מיקי פדרמן וסאנג'יב קאפור (צילום: סיון פרג')
מיקי פדרמן וסאנג'יב קאפור (צילום: סיון פרג')

גיל נויהאוס ומירי רגב
גיל נויהאוס ומירי רגב

 
העדי של רגב
מירי רגב, שהתגלתה כאושיית אופנה על השטיח האדום בפסטיבל קאן, נפגשה במסגרת ביקור העבודה  הנוצץ  עם מעצב התכשיטים הנודע גיל נויהאוס. המעצב  שאת המותג היוקרתי שלו עונדות כוכבות קולנוע ואושיות אופנה מרחבי העולם, שמח על הפגישה במסגרתה נחשפה השרה ליצירותיו. לאור הקשר האישי והחם שנוצר בין השניים והתרשמות השרה מהמותג, שוחחו השניים גם על אפשרויות שונות ליצירת שיתופי פעולה ייצוגיים למדינת ישראל.
 
שוובל עולמי
ג'ואי שוובל, יו"ר ובעלים קבוצת 'גוטקס' ורון גרונדלנד, מנכ"ל קבוצת 'גוטקס מודלס בע"מ', קיימו בחמישי ערב חגיגי בנאות קדומים - על רקע נופי הרי ירושלים - ובו אירחו כ-100 סוכנים בינלאומיים מרחבי הגלובוס. בין אלה שהגיעו לחגוג את ההצלחה של דגמי בגדי הים, המשווקים ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם היו לינדה ששון - נשיאת גוטקס ארצות הברית, פאוד מוסעוואי וחסנה אל חטארי שהם בעלי מפעל הבדים של גוטקס במרוקו, קרן גסנר - מעצבת ראשית 'גוטקס', מיכל ויינברג שהיא מעצבת מותג טורקיז ועוד סוכנים רבים ממדינות ברחבי העולם.

רון גרונדלנד ולינדה ששון (צילום: דני חבקוק)
רון גרונדלנד ולינדה ששון (צילום: דני חבקוק)

צביקה שווימר ואורי עיני (צילום: שוקה כהן)
צביקה שווימר ואורי עיני (צילום: שוקה כהן)

 
שווימר בכושר
צביקה שווימר, מנכ"ל דלתא ישראל, השיק אתמול קטגוריית ספורט חדשה תחת המותג Delta fit , בהשקעה של כשישה מיליון ש"ח. שווימר פתח את השבוע במרכז פרס לשלום, שם אירח אירוע של אימון כושר וארוחת בוקר אנרגטית, אליו הגיעו נינט טייב, הפרזנטורית של החברה ורבים נוספים. בין אלה שהגיעו להתרשם גם יונה בר טל, רמי שביט ואורי עיני שהוא מנכ"ל משותף אדלר-חומסקי.