היזם והמשקיע משה חוגג, הכריז לאחרונה על פעילותה של 'סירין לאבס' - המפתחת סמארטפון מאובטח ומהיר. ביום רביעי, פרסם חוגג בפייסבוק תמונה שצולמה בלונדון, באמצעות מצלמת הסלפי של הטלפון החדש של סירין, בה הוא מופיע יחד עם הדוגמנית הבינלאומית אירינה שייק. שייק היא האקסית המיתולוגית של כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו והנוכחית של השחקן הנודע בראדלי קופר. הסיבה למפגש: שייק צולמה לפרסומת של החברה.


בדרך לחופה עוצרים ביבנה
ביתם של אשת הפרסום והעסקים רותי שטרית ובעלה, השר לשעבר מאיר שטרית, בעיר יבנה, לבש בחמישי בערב חג. אל הבית הוזמנו בני משפחה וחברים קרובים לטקס החינה שנערך לכבוד בתם של הזוג המארח, נעמה שטרית, ובחיר ליבה - אדם גושן. סידורי פרחים מרהיבים קישטו את פינות הבית, השולחנות הועמסו בכל טוב, והמוזמנים קיבלו לבוש מסורתי, כדי שהחגיגה תהיה מושלמת. באמנותי: להקת שפתיים שעשו שמח. 

הגיעו לברך ולקבל ברכה בטקס המסורתי: אספן האמנות חוזה מוגרבי, דודי וברוריה ויסמן, לאון וסולנג' אדרי, פנינה ומשה אדרי, דוד ואורית אפרתי, ענת ושמואל פרנקל, ורד גרינבוים, ג'ודי שלום ניר-מוזס, מיקי ומיכל צלרמאייר, חיים סאמט, שלווה ויורם הסל, עמיר ואחלמה פרץ, ואחיה של בעלת הבית השר לשעבר מאיר כהן.  

אדם גושן ונעמה שטרית (צילום: איציק בירן)
אדם גושן ונעמה שטרית (צילום: איציק בירן)

אריאל, אלי ואיתן בן זקן (צילום: אלעד ברמי)
אריאל, אלי ואיתן בן זקן (צילום: אלעד ברמי)

הכתובת החדשה של קסטל
משפחת בן זקן, הבעלים של יקב 'קסטל', אירחה בשישי בצהריים אירוע חגיגי לציון חנוכת מבנה היקב החדש ביישוב יד השמונה, שבהרי ירושלים. מדובר במבנה חדיש, מרשים ורחב ידיים, הצופה לעבר הרי יהודה. הוא כולל מרתף יין ענק, מכלי בטון גדולים ליישון יין, שולחן מיון ענבים אופטי אוטומטי, ושטחי אריזה והעמסה. 

בכניסה ליקב קיבל כל אורח כוס יין שאותה יכול היה למלא כאוות נפשו במהלך כל האירוע, בסוגי היין השונים שמציע היקב. במתחם עצמו הוצבו שולחנות עמוסים בגבינות מובחרות, לחמים ושפע של פירות העונה. קיבלו את פני האורחים: בעלי היקב - אלי בן זקן ובניו, אריאל שהוא מנכ"ל היקב ואיתן - המשמש כסמנכ"ל התפעול, יחד עם המשנה למנכ"ל - אלעד כץ. נהנו מהנוף, מהיין המשובח ומן האווירה: שגריר צרפת בישראל פטריק מיזונאב, דני וג'ניס גילרמן ובתם קרן, יוסי תנורי, יוסי שרף, רונן שמיר, בועז שוייצר, מאיה ואייל כץ, טל גורן ותומר אפק, מוטי ליפמן.

הופעות או לא להיות
ישראלים רבים עשו בסוף השבוע את דרכם לעיר הטאפאס ברצלונה, שם נערכו, בזה אחר זה, שני אירועים מוזיקליים מרגשים בקנה מידה בינלאומי. ברביעי בערב נערכה בעיר הופעה של הזמרת אדל ובין מאות הישראלים, בקהל נצפו ענת אנג'ל, טל שטרן והדס קלדרון, טל בר נוח, רונית פישמן, גבי אטל, רונן קרסו ועוד. 

ביומיים שאחרי נערכה באותה העיר הופעה של להקת קולדפליי, שגם היא משכה אליה את הישראלים ששהו בעיר ונוספים שהגיעו ובכלל זה: לירון אדרי, אדן שוחט ועמיר שאלתיאל שהפתיע את בניו לכבוד יום ההולדת. היו כמובן גם רבים שבחרו להישאר בארץ ולראות את סר אלטון ג'ון, שר בתל אביב. נצפו בפארק הירקון: מת'יו ברונפמן וזוגתו מלאני לביא, ליאור רביב, משה ובת שבע בובליל, חנה ובני פריזן, גבי בגס ועוד.

רוי, עמיר וטומי שאלתיאל (צילום גולשים)
רוי, עמיר וטומי שאלתיאל (צילום גולשים)
רוני דואק וחן יאני
רוני דואק וחן יאני


נפלאות סופהשבוע
> בשישי בערב, איש העסקים רוני דואק, היזם, הפילנטרופ והאקס של יעל אבקסיס, הגיע מחובק עם הדוגמנית חן יאני, לצפות בסרטו הדוקומנטרי החדש של רז דגן "השמאן האחרון" במסגרת פסטיבל דוקאביב.

> איש העסקים אורן שבת לורנט, אירח כ-50 חניכים מתנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" במשחק הכדורסל בין מכבי תל אביב לבני הרצליה, במסגרת משחקי רבע גמר הפלייאוף של ליגת "ווינר", בהיכל מנורה מבטחים שביד אליהו.

> רמי קלינשטיין וקרן פלס הופיעו באירוע ההתרמה השנתי של ארגון "בקול", בראשותה של ורדית דנצינגר, במופע שהונגש במלואו לכבדי שמיעה.

> חסידי סדרת הספרים המצליחה "המדריך לטרמפיסט לגלקסיה" חגגו ברביעי  את יום המגבת הבין -לאומי הנחגג למעלה מ-30 שנה בכל העולם. מנכ"ל "ערד טקסטיל", רונן יחזקאל, הגיע לחלק מגבות ל'טרמפיסטים' ומצא עצמו מאחורי הבר יחד עם דודי דדון, הבעלים של הברים שהשתתפו באירוע.

> אבי חורמרו, מנכ"ל קבוצת נקש ישראל, השיק את מלון אורכידאה אוקיינוס המחודש בהרצליה. אייל קשדן - מנכ"ל חברת התיירות 'השטיח המעופף' - הגיע לפרגן.  

> בערב ל"ג בעומר, במסגרת הילולת "אידרה רבא" שנערכה במרכז לקבלה, מיסודו של הרב ברג, בתל אביב, נצפה  איש העסקים דורון הלפרין - שפגש במקום את קרן ברג העומדת בראש מרכז הקבלה העולמי.

דורון הלפרין וקרן ברג
דורון הלפרין וקרן ברג