גידי פדרמן ואורי רייז, בעלי רשת החנויות Story, ערכו בערב יום ראשון אירוע בחנות הדגל של המותג במתחם שרונה שבתל אביב - שבו השיקו את מוצרי המותג הנחשב '10 קורסו קומו' (10 Corso Como), שנמכר בישראל. מדובר במותג איטלקי המיובא ממילאנו, שם ייסדה אותו קרלה סוצאני, עורכת המגזין ווג לשעבר ומי שנחשבת לנביאת חוויית ה'ריטייל' החדשה ולחלוצת חנויות הקונספט. הקולקציה תימכר בלעדית בחנות הדגל של Story בשרונה. הגיעו להתרשם: שגריר איטליה בישראל - פרנצ'סקו מריה טלו ורעייתו אורנלה, רוני דואק, קובי רוגובין, איתן אירני, ג'קי ולימור אלאלוף וכן מנכ"לית שרונה, איריס ראור-ברץ.



אשר כהן ופטריק דרהי (צילום: דור קדמי)
אשר כהן ופטריק דרהי (צילום: דור קדמי)

ד"ר צוקרמן וד"ר דרהי 
בשיאם של אירועי חבר הנאמנים ה-79 של האוניברסיטה העברית, העניקו אתמול נשיא האוניברסיטה פרופ' מנחם בן ששון, ורקטור האוניברסיטה - פרופ' אשר כהן, מדליות ותארי ד"ר לשם כבוד. בין הזוכים  בכבוד היו איש העסקים היהודי-אמריקני מורט צוקרמן. צוקרמן הוא בעלי אימפריית התקשורת הכוללת את  "יו.אס ניוז אנד וורלד ריפורט", "ניו יורק דיילי ניוז", ותאגיד "בוסטון פרופרטיז". בנוסף, הוא עוסק בפעילות פילנטרופית ענפה. 

מקבל תואר נוסף היה איש העסקים פטריק דרהי, אשר הקים את רשת החדשות העולמית (i24) בצרפתית, אנגלית וערבית, במטרה להציג בעולם תדמית מדויקת ואמתית של ישראל. כמו כן, הוא הבעלים של חברת הטלקומוניקציה הרב לאומית ALTICE. דרהי תרם בעבר למרכז אדמונד ולילי ספרא למדעי המוח באוניברסיטה, כך שאל טקס הענקת התואר הגיע כשהוא נרגש ומלווה בבני משפחתו. שני אישים  נוספים שזכו לכבוד: נשיא המדינה ראובן ריבלין והמוזיקאי מיקי גבריאלוב, שכבשו את הבמה בשיר "אני ואתה נשנה את העולם". 

מורט צוקרמן ומנחם בן ששון
מורט צוקרמן ומנחם בן ששון

המחווה של שושני ומוכיח 
התזמורת הפילהרמונית הישראלית קיימה השבוע שני קונצרטים מיוחדים, שהם מחווה מיוחדת ומרגשת ליצירתו של השחקן והזמר יוסי בנאי ז"ל, במלאת עשור לפטירתו. הקונצרטים, אשר התקיימו בהיכל התרבות בתל אביב, נוהלו מוזיקלית על ידי המנצח אילן מוכיח, אשר הכין במיוחד לכבוד האירוע עיבודים קונצרטיים ייחודיים לשיריו של בנאי. 

את השירים ביצעו איתי טיראן, אלון אולארצ‘יק, אלון נוימן, יוני רכטר, נורית גלרון, עלמה זק, רועי בר נתן, שלומי שבן ותמר אייזנמן. אבי שושני, מזכ"ל התזמורת הפילהרמונית, הביע את שמחתו על הפרויקט המיוחד - המוקיר את אחד היוצרים המוכשרים והחשובים אשר השפיע רבות על עולם התרבות הישראלי, תוך שילוב ייחודי של עולמות המוזיקה והמשחק. 

מחאו כפיים: האחים עופר ודב קוטלר, עמי אראל, לימור לבנת ומיקי ירושלמי, גליה ואודי דור, עו"ד יורם ראב"ד, משה ורותי קסטיאל, רזיאלה גרשון ועוד רבים אחרים.

אבי שושני (יח"צ)
אבי שושני (יח"צ)
דורון כהן, ליאורה עופר וארז ויגודמן (צילום: סיון פרג')
דורון כהן, ליאורה עופר וארז ויגודמן (צילום: סיון פרג')


המצטיינים של כהן
דורון כהן, יו"ר ומנכ"ל 'דן אנד ברדסטריט ישראל', וסיגל מאור שהיא המשנה למנכ"ל, אירחו ביום ראשון במוזיאון תל אביב את אירוע ההצדעה השנתי למצוינות עסקית. במסגרת הערב, הוענק פרס מפעל חיים ליוסי ורדי, אות 'אישה פורצת דרך" לליאורה עופר - יו"ר עופר השקעות, ואות מצוינות עסקית בענף הפרמצבטיקה לחברת טבע, בראשות ארז ויגודמן שהוא נשיא ומנכ"ל החברה, שעלה לבמה לקבל את הפרס.
 
ליפשיץ במרכז
מוזמנים רבים גדשו במוצ"ש את מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית, לרגל פתיחת סבב תערוכות חדש שבמרכזו מוצגת תערוכת יחיד מקיפה של האמן אורי ליפשיץ ז"ל, במלאות חמש שנים לפטירתו. נצפו: ד"ר איה לוריא - אוצרת ראשית ומנהלת מוזיאון הרצליה, אלמנת האמן דורית ליפשיץ ובנו נדב, האוצרים אורי דרומר ודנה רז - שעבדו בשיתוף עם לוריא על התערוכה של ליפשיץ, איתן ואריאלה ורטהיימר, משה פדלון ראש עיריית הרצליה, ויהודה בן עזרא שהוא מנכ"ל העירייה, שהתרגשו לפגוש את אלי לנדאו - ראש העירייה בדימוס שהגיע עם רעייתו ליאורה. בין אלה שבחנו את האמנות גם שלמה נחמה, עמרי שרון, דוריס ארקין, אפי שניידמן, רוני קצין, טלי ואבי אנג'ל ונוספים. 

דורית ליפשיץ עם איתן ואריאלה ורטהיימר (צילום: אביב חופי)
דורית ליפשיץ עם איתן ואריאלה ורטהיימר (צילום: אביב חופי)

 
מנדלבליט ואור חוגגים לבומבך
עו"ד אילן בומבך ורעייתו מירי, פתחו את השבוע בחגיגות. בראשון בערב ציינו בני הזוג, יחד עם בני משפחה וחברים, את הגעתו של בנם, ברק, למצוות. הגיעו לברך ולהשתתף בשמחה שנערכה במלון 'לאונרדו סיטי טאוור': השרים יריב לוין, צחי הנגבי, חיים כץ וישראל כץ, כמו גם רפי אלול, ראובן שיף, אבי בניהו ועו"ד גדעון פישר. איתם נצפו גם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, מאיר יצחק הלוי, ג'ודי וסילבן שלום, ח"כ אורן חזן, ח"כ עמיר פרץ, גדעון סער וגאולה אבן, הרב ישראל לאו, השופט חנן מלצר וענבל אור.

ענבל אור (צילום: פלאש 90)
ענבל אור (צילום: פלאש 90)