האחים רון וטל ברק, מבעלי קבוצת דנשר, חגגו השבוע את קבלת הזיכיון של מותג האיפור הבריטי "רימל לונדון". השקת המותג בישראל לוותה במספר אירועים, בהם מפגש של בכירי 'סופר פארם' ונציגי החברה מלונדון במסעדת "שגב ארט" בהרצליה. בין הדוגמניות שנכחו באירוע מתוקשר נוסף, בלטה צעירה יפה במיוחד: יהלי ברק בת ה-15, שנכחה באירוע לא כדוגמנית, אלא על תקן בתו של הבעלים רון ברק. 
 
טסים בנעמי שמר לאילת
חברת ארקיע ערכה ביום שני אירוע חגיגי בשדה דב שבתל אביב, לרגל פתיחת עונת קיץ 2016 והשקת שני מטוסי 'אמבראר' חדשים, המצטרפים לצי המטוסים של החברה. סמנכ"ל יצרנית המטוסים אמבראר,  ארגייאן ממיג'ר, הגיע ארצה וצפה ביו"ר ארקיע אבי נקש ובמנכ"ל החברה ניר דגן, מסירים את הלוט מעל אחד המטוסים החדשים - שנקרא על שמה של המשוררת המנוחה נעמי שמר.

ניר דגן ואבי נקש (צילום: סטודיו דבש)
ניר דגן ואבי נקש (צילום: סטודיו דבש)
יהושע (שיקי) שני
יהושע (שיקי) שני

 
שני בונה בלגו
אל גמר תחרות הלגו של FIRST Junior Lego League, לילדי כיתות א' עד ג', שנערך לאחרונה בבית הספר הממלכתי-דתי "דיזינגוף" בתל אביב, הגיע יהושע (שיקי) שני, מנכ"ל לוקהיד מרטין ישראל, נותנת החסות לתחרות. שני פגש במקום מדענים צעירים, שהציגו בפניו פתרונות לגו המהווים מענה לאתגרים מגוונים מחיי היום-יום בעולם המודרני. הפתרונות הוכנו באמצעות כלי תכנות בסיסיים. החסות ניתנה כחלק מתכנית של 'לוקהיד מרטין' לקדם את מקצועות המדע והטכנולוגיה בקרב ילדי ישראל, מגילאי הגן ועד התיכון. 
עוז חוגג בלילה
איש העסקים הצעיר ומייסד קבוצת חיי הלילה "נוקס",  עומר עוז, חגג בשני את יום הולדתו ה-34, במתחם הקיץ החדש שבבעלותו - "לייט האוס" שבנמל תל אביב. הגיעו לדרינק ולברך: שותפו לדרך של חתן השמחה דן נפתלי, המסעדן סעיד אבולעפיה, יקי כביר שהוא בעלי מסעדת TYO, דנה דנקנר, גאיה חומסקי שהיא בתם של אייל ותמי חומסקי וכן טלי אורן - מנכ"לית אוצר מפעלי ים.

המלצת השף | דליה אלחדף, טוטומה
דליה אלחדף (צילום: גוסטבו הוכמן)
דליה אלחדף (צילום: גוסטבו הוכמן)


שפית מסעדת ה'סטריט פוד' טוטומה, ממליצה על מנת "ארפה קוסטה". "מדובר במנה המורכבת  מפילה דג מצופה בקינואה ומטוגן", מספרת דליה אלחדף, "הדג מוגש עם סלט עגבניות ובצל סגול חמצמץ, אהי פיקנטה ורוטב טרטר".

(צילום: אנטולי מיכאלו)
(צילום: אנטולי מיכאלו)