כ-5000 בוגרי אוניברסיטת תל אביב השתתפו בשני באירוע לציון 60 שנה למוסד האקדמי והקמת ארגון בוגריה. נשיא האוניברסיטה, הפרופסור יוסף קלפטר, יו"ר הוועד המנהל ד"ר גיורא ירון, הרקטור - הפרופסור ירון עוז, מנכ"ל האוניברסיטה מרדכי כהן , אמנון דיק שהוא יו"ר ראשון של אגודת ידידי האוניברסיטה וסיגל אדר, מנכ"לית אגודת הידידים, העומדת בראש הובלת הקמת ארגון הבוגרים הסתובבו במתחם ה-VIP. בין הבוגרים שחגגו ונהנו מהופעה של שלום חנוך, נינט טייב ואביב גפן, היו ד"ר יורם דנציגר - שופט בית המשפט העליון, יגאל לנדאו, רוני שוורץ, האחים אמיר ובני איל, דורון הלפרן, ניר גלילי, רון וקסלר, תמיר גילת, אהרון מנקובסקי, ענבל קרייס, איתן סטיבה ואחרים.

ליצמן ומנדל במוקד
המיליארדר היהודי מורט מנדל, יו"ר ומנכ"ל IEL, השיק ביום שני את המוקד החדש של ביקורופא בנהריה. הטקס החגיגי למוקד שהוקם בהשקעה של כשלושה מיליון שקלים, נערך במעמד שר הבריאות, יעקב ליצמן ואמנון כהן, יו"ר ומנכ"ל ביקורופא.

יעקב ליצמן, מורט מנדל ואמנון כהן (צילום: ציון הצלם)
יעקב ליצמן, מורט מנדל ואמנון כהן (צילום: ציון הצלם)



תפסו ג'וב
גיל מילר מונה למנכ"ל חברת אלאלוף ספנות. גיא אליאס מונה למשנה למנכ"ל חברת ההחזקות קרדן אן.וי, הנסחרת בבורסה בתל אביב ובבורסת Euronext באמסטרדם. רז ברטוב מונה לתפקיד סמנכ"ל חטיבת טכנולוגיות מידע בקבוצת פרטנר וטליה הראל-בז'רנו, מונתה לתפקיד מנכ"ל כנפיים של קרמבו, תנועת נוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים.

ליאת עמיר מרון מונתה לסמנכ"ל אסטרטגיה במשרד הפרסום זרמון DDB, בעוד ששרלי בן סימון מונה למנכ"ל חברת "אחוזות החוף". היזמית ומומחית הטכנולוגיה והחדשנות נאוה סברסקי-סופר תעמוד בראש תכנית היזמות החדשה של הבינתחומי הרצליה - IDCBeyond. רו"ח סרגיי גלפמן, שכיהן כמנהל הכספים של פעילות חברת הסלולר הסינית Huawei בישראל, מונה לאחרונה למנהל סניף מרכז בקבוצת באראט.

המלצת השף | הילאל סבאח, מסעדת הדגים

בועז לביא (צילום: בועז לביא)
בועז לביא (צילום: בועז לביא)

שף 'מסעדת הדגים' שבנמל עין גב, ממליץ על פילה מושט עם פריקי ותבשיל אפונה. "מדובר על מנה של פילה מושט טרי עם פריקי ותבשיל אפונה", מספר הילאל סבאח, "מנה המשלבת את טעמו המיוחד של הדג המזוהה עם הכנרת בליווי ניחוח גלילי".

(צילום: בועז לביא)
(צילום: בועז לביא)