במלון שרתון סיטי טאוואר, נערך טרום החג אירוע השקת הספר "בונה הגשר", ביוגרפיה על חייו ופועלו של נשיא הקרן לידידות - הרב יחיאל אקשטיין.  את האירוע אירחו איש העסקים לב לבייב ורעייתו אולגה. הספר "בונה הגשר", מאת העיתונאי זאב חפץ, מתאר את פועלו של הרב אקשטיין אשר פועל לקירוב ושיתוף פעולה בין העם היהודי ומדינת ישראל, לבין מיליוני נוצרים אוהדי ישראל ברחבי העולם. 


כיבדו בנוכחותם את הרב ואישתו ג'ואל: חברי הכנסת אבי דיכטר, איוב קרא ודודי אמסלם, ד"ר שלמה ולאה נס, פיני כהן, איש העסקים אהרן פרנקל ממונקו, ניר חפץ, ניסים משעל ואבי בניהו, מושיק תאומים, עמית לבני, נאוה ברק, אביגדור קהלני גרג מייזל , גבי ברבש, יו"ר אסותא שוקי שמר, מנכ"ל אפריקה ישראל אברהם נובוגרוצקי, סגן יו"ר אפריקה ישראל נדב גרינשפון ורעייתו איריס, מנכ"ל אפריקה מגורים אורן הוד, מנכ"לית רשת מלונות קראון פלזה טטיאנה פובריי, מנכ"ל אפי תעשיות - יקי ודמני ונוספים. 

אהרון פרנקל (צילום: ישראל ברדוגו)
אהרון פרנקל (צילום: ישראל ברדוגו)

חברים בלבן הדור הבא
מאמנת הכושר ליקי רוזנברג ומפיקת האירועים אלינור אנג'ל, ערכו בשישי בערב מסיבה תחת הכותרת המתכתבת עם חג השבועות: "חברים בלבן". אל 'רידינג 3' שבנמל תל אביב, נהרו חברים רבים של השלושה שבמקום לצאת במחולות בכרמים הגיעו לרקוד לצלילי הדי גיי אטיסוטו ודי ג'יי דרוויש. בין המפזזים נצפו: אורנה אלוביץ', צחי ארבוב שהגיע עם חברו איש הנדל"ן תומס שקד, אסף זמיר ומאיה ורטהיימר, אודי וענת אנג'ל, בר רפאלי ועדי עזרא, הכדורגלן מברצלונה סרג'יו רוברטו ועומרי כספי ושני רודרמן. על ההפקה המושקעת היו אמונות טלי אנג'ל ובתה אלינור, בעלות חברת ההפקה 'אנג'ל פרודקשן'.

ענת ואודי אנג'ל
ענת ואודי אנג'ל

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר
מדנס בשמלת כלה
איש הביטוח שוקי מדנס השיא את בתו אדווה. החתונה נערכה בחוות רונית בצהרי יום שישי, כאשר הכלה לבשה שמלה של מעצבת השמלות המוכשרת והחביבה על הדור הבא של בנות האלפיון, ליהי הוד. הגיעו לברך את הזוג הצעיר: פרופסור זאב רוטשטיין, יפית גרינברג ובני ארד, תמי ויהודה רווה, יהורם גאון, נורית הירש, ברוריה לקנר ורוני אמיד שחגג יום למחרת את יום הולדתו ושלווה ויורם הסל. החתונה השמחה שאותה הפיקה חברת 'סקיי פרודקשנס', כללה הופעה של צביקה פיק ונמשכה כמעט 12 שעות, כאשר האירוע הסתיים בריקודים סוערים של החבר'ה הצעירים אל תוך שעות הלילה המאוחרות. 

שוקי מדנס (ארכיון)
שוקי מדנס (ארכיון)
אורן הנקין וגיא גמזו (צילום: רוי ברקוביץ')
אורן הנקין וגיא גמזו (צילום: רוי ברקוביץ')

הנקין חוגג יום הולדת שלוש
עם צאת חג השבועות החלו חגיגות יום הולדת שלוש למסעדת השף התל אביבית ARIA. בעלי המקום -היזם, המסעדן והאדריכל אורן הקנין - שגם עיצב את המסעדה, קיבל את פני האורחים שנבחרו בקפידה להשתתף בארוחת גאלה חגיגית. הערב כלל מנות משובחות מעשה ידיו של שף המסעדה, גיא גמזו וקוקטיילים לרוב. בהמשך השבוע יערכו במקום ערבים מיוחדים עם שפים אורחים, ועל עמדת המוזיקה ישתלטו המיקסולוגית ריי וויט והדי ג'יי 'נו', שיגיע במיוחד מאירופה.

חגגו יום הולדת טעים במיוחד: אירית בטאט - סמנכ"לית אמריקן אקספרס, נעם צימרמן - מנכ"ל קבוצת קפה קפה, יניב איטליאנו - מנכ"ל רדבול, השף של מסעדת פרונטו דיוויד פרנקל ורונית אבנר מבעלי חברת "הכרם".

שלגון על הבר
דרור אשל, מנכ"ל חברת "הגלידות של פלדמן", ושי שלו, מנהל השיווק ומבעלי החברה, ביקרו על סט הצילומים של הקמפיין הפרסומי של סדרת השלגונים החדשה Cocktail. את הקמפיין לסדרת השלגונים החדשה נבחר להוביל אריאל לייזגולד, הבעלים של הברים 223 ובל בוי, שהוכתר בעבר כ-"ברמן הטוב ביותר בישראל לשנת 2015". הצילומים לקמפיין החדש נערכו בבר תל אביבי וכללו כמתבקש טעימות של השלגונים והקוקטיילים.

שי שליו ואריאל לייזגולד (צילום: בני מלעי)
שי שליו ואריאל לייזגולד (צילום: בני מלעי)