היזמית טל בירנבוים, מייסדת ומנכ"לית ScentWish, השיקה אתמול (שלישי) במסעדת "בלו סקי" של השף מאיר אדוני, מיזם אינטרנטי חדשני, המבוסס על אלגוריתם לומד וייחודי, המייצר חוויית צריכה חדשה בעולם הבישום. השירות חדש המאפשר להתנסות בכל חודש בבושם חדש ומותאם אישית, מתוך מבחר של כ-350 בשמים מובילים מהעולם, כאשר הבושם מגיע בבקבוק אופנתי לאחסון ונשיאה. הבעל הגאה איתי בירנבוים, גם הוא יזם, הגיע לפרגן לחצי השני שלו ולספוג ניחוחות של חדשנות. 


סלע בשמחה
מנכ"ל "אשטרום נכסים" מוטי סלע ורעייתו דליה, חיתנו את בנם אלון עם בחירת ליבו גלי. האירוע המשמח נערך בשני בערב ב'הנחלה' שבבית עובד. הגיעו לברך את הזוג הצעיר ואת ההורים המאושרים: יהודית ורמי נוסבאום וגיל גירון - מבעלי 'קבוצת אשטרום', מנכ"ל אל על לשעבר אליעזר שקדי, מנכ"לית משרד האוצר לשעבר יעל אנדורן, ראובן אבלגון מייסד ויו"ר 'רוסאריו קפיטל' ונוספים.

מוטי סלע ורמי נוסבאום (ארכיון)
מוטי סלע ורמי נוסבאום (ארכיון)

 
הגברים של המטבח החדש
ערן ואלעד סייג, בעלי  קבוצת המטבחים סמגל, השיקו בערב שני את אולם התצוגה המחודש של החברה בהרצליה פיתוח. באי האירוע הוזמנו לערב שכלל מנות רבות ומגוונות, מעשה ידיו של השף המשמש גם כפרזנטור של החברה - אסף גרניט. השף מצדו, פרגן לבעלים על הקשר הפורה ועמל על מנות דגל המוגשות במסעדות שלו, שהוכנו הפעם, במטבחים שבאולם התצוגה. ישבו בכיף במטבח וטעמו: יובל צלנר - מנכ"ל קבוצת חג'ג', ואדריכלים ומעצבים רבים בהם נסטור סנדבנק, שירלי דן, מורן נווה, ליה גיל וכמובן המעצב דניאל חסון, אשר עיצב מחדש את אולם התצוגה.

אסף גרניט, ערן סייג ויובל צלנר (צילום: אסף זהר)
אסף גרניט, ערן סייג ויובל צלנר (צילום: אסף זהר)

 
הפכו את היוצרות ב'הבימה' 
בתיאטרון הלאומי 'הבימה' נערכה בבוקר יום שני תצוגת אופנה יוצאת דופן. הדוגמניות שצעדו על המסלול היו שחקניות התיאטרון, המנכ"לית אודליה פרידמן ואשת ראש העיר תל אביב-יפו, יעל חולדאי. השמלות בהן צעדו הנשים נתפרו על ידי בנות עמותת "הופכות את היוצרות" -  המכשירה ומעסיקה נשים היוצאות ממעגל הזנות. הפיק: מוטי רייף, הגיעו לרכוש את השמלות שעמדו למכירה ב-750 ש"ח כתרומה לעמותה: חנה פרי זן, אריאלה ורטהיימר, חלי דוידס, המעצבת לארה רוסנובסקי ועוד.
לביא בהשראת הווג
מנכ"ל חברת סופר פארם ניצן לביא, דני לוזון המשנה למנכ"ל וצוות ההנהלה הכריזו השבוע, בתום עבודה מאומצת של חצי שנה על סיום בניית הקונספט של השנה העשירית לפרויקט 'ביוטי סיטי' - אירוע הנשים הגדול של הרשת. האירוע יערך  הפעם בהשראת מגזיני הנשים המובילים בעולם במטרה לייצר שיחה על יופי, אופנה, בריאות, העצמה נשית, קריירה ומשפחה.

דני לוזון וניצן לביא (צילום: אלירן אביטל)
דני לוזון וניצן לביא (צילום: אלירן אביטל)
 דניאל הרשקוביץ, מרים פרץ וגבי אשכנזי (צילום: יוני רייף)
דניאל הרשקוביץ, מרים פרץ וגבי אשכנזי (צילום: יוני רייף)


אשכנזי מעטר
באוניברסיטת בר-אילן הוענקו  בשבוע שעבר תוארי ד"ר לשם כבוד במסגרת אירועי חבר הנאמנים ה-61 של האוניברסיטה. בין מקבלי התואר היתה מרים פרץ, אמם של אלירז ז"ל ואוריאל ז"ל, שנפלו בשירות צה"ל. נשיא האוניברסיטה הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ, העניק לפרץ את התואר ואילו את העיטור העניק לה הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי.
 
המלצת השף | איציק הראל, 206 דגים
איציק הראל (צילום: אפיק גבאי)
איציק הראל (צילום: אפיק גבאי)


שף מסעדת '206 דגים' בצהלה, ממליץ על מנת סשימי סלמון. "המנה מורכבת מתחתית טאקו (הום מייד) ועליו קרם שום שחור, בתוכו קוביות קיווי ופרוסת סלמון נא, רוטב מזרח רחוק, ביצי טוביקו ופרוסת צ׳ילי מעל", מתאר איציק הראל. "השילוב בין טעם הסלמון לבין הקיווי הטרופי יוצר איזון טעמים מושלם ושאר הטכניקות והמרכיבים השונים גורמים לשיכרון חושים מוטרף". 
 
(צילום: אפיק גבאי)
(צילום: אפיק גבאי)