1. האמנית הבינלאומית אילנה גור הגיעה ארצה השבוע ליממה אחת לרגל אירוע שנערך במוזיאון הנושא את שמה ביפו. עירית אורן-גונדרס מייסדת ומנכ"לית עמותת "אור למשפחות" המסייעת למשפחות שכולות של חללי צה"ל, אירחה במקום בני משפחות של נופלים. האדריכל יואב איגרא התומך בעמותה גייס את יורם יפרח מבעלי קבוצת 'שבט אחים' שתרם את הקייטרינג למפגש.

2. תמי חוטובלי ובן זוגה שי אגסי ליוו בחמישי בערב את בתה של חוטובלי, סילבי, לחופה, שם המתין בציפייה אהוב ליבה ליאור פרידמן. החתונה נערכה ב'קו הים' בבת ים, וקהל המוזמנים הורכב מחברים טובים ובני משפחה.

תמי חוטובלי ושי אגסי (צילום: אינסטגרם)
תמי חוטובלי ושי אגסי (צילום: אינסטגרם)


3. במלון הילטון בתל אביב נערכה בחמישי, חתונתם של שגית אדרי בתם של לאון וסולנג׳ אדרי, ובחיר ליבה אור-יום בלומינשטיין. השמחה של האדרים נערכה יממה לאחר שאבי המשפחה לאון ואחיו משה זכו לטקס מרגש במסגרתו הוענקו להם תארי כבוד ממכללת נתניה בגין תרומתם לקולנוע הישראלי. חברים רבים של המשפחה התייצבו לשמח חתן וכלה בהם: יצחק וחיה תשובה, רקפת רוסק-עמינח, מירי ויעקב כהן שותפם של האחים אדרי ב'סינמה סיטי' וגילה וחמי פרס.

לאון אדרי, רקפת רוסק עמינח ומשה אדרי (צילום: רפי דלויה)
לאון אדרי, רקפת רוסק עמינח ומשה אדרי (צילום: רפי דלויה)

דוד פתאל ויצחק תשובה (צילום: רפי דלויה)
דוד פתאל ויצחק תשובה (צילום: רפי דלויה)




4. במלון 'שרתון סיטי טאואר' נערך טרום החג אירוע השקת הספר "בונה הגשר"- ביוגרפיה על חייו ופועלו של נשיא הקרן לידידות הרב יחיאל אקשטיין. את האירוע אירחו איש העסקים לב לבייב ורעייתו אולגה. כיבדו בנוכחותם את הרב ואשתו ג'ואל: פיני כהן, איש העסקים אהרן פרנקל ממונקו, מנכ"ל אפריקה ישראל אברהם נובוגרוצקי, סגן יו"ר אפריקה ישראל נדב גרינשפון ורעייתו איריס, מנכ"ל אפריקה מגורים אורן הוד, מנכ"לית רשת מלונות קראון פלזה טטיאנה פובריי, מנכ"ל אפי תעשיות - יקי ודמני ונוספים.

לב לבייב, הרב יחיאל אקשטיין ואברהם נובוגרוצקי (צילום: ישראל ברדוגו)
לב לבייב, הרב יחיאל אקשטיין ואברהם נובוגרוצקי (צילום: ישראל ברדוגו)

5. מנכ"ל 'אשטרום נכסים' מוטי סלע ורעייתו דליה חיתנו את בנם אלון עם בחירת ליבו גלי. האירוע המשמח נערך בשני בערב במתחם 'הנחלה' בבית עובד. הגיעו לברך את הזוג הצעיר ואת ההורים המאושרים: יהודית ורמי נוסבאום וגיל גירון מבעלי קבוצת 'אשטרום', מנכ"ל אל על לשעבר אליעזר שקדי, מנכ"לית משרד האוצר לשעבר יעל אנדורן, ראובן אבלגון מייסד ויו"ר 'רוסאריו קפיטל' ונוספים.

מוטי סלע ורמי נוסבאום- ארכיון

6. בשני בערב, במלון הבוטיק היוקרתי 'נורמן' בתל אביב, נצפה אריק שמידט יו"ר גוגל העולמית, סועד בחברת בכירי האקדמיה וקרנות הון הסיכון של ארצנו הקטנטונת. שמידט הגיע ארצה בענייני הקרן הפרטית שלו נפגש בשלישי בצהריים עם יזמים צעירים במרכז התחנה, ולאחר מכן התארח במשרדי גוגל אצל יוסי מטיאס מנהל הפיתוח של 'גוגל ישראל' לרגל עשור להקמת מרכז הפיתוח של החברה בארץ.

אריק שמידט (צילום: ללא קרדיט)
אריק שמידט (צילום: ללא קרדיט)

7. מתווה הגז, הרפורמה בבנקים, והתחרותיות במשק - כל אלו העסיקו השנה את באי כנס הרצליה של המרכז הבינתחומי. מנהלי חברות מהעולם ומהארץ, פוליטיקאים ודיפלומטים בכירים - ונשיא מדינה אחד, כל אלו התקבצו על הדשא בבית הנשיא לאירוע הפתיחה של הכנס, המתקיים זו השנה ה-16. באו לראות ולהיראות: פרופ׳ אלכס מינץ, יאיר סרוסי, ישראל מקוב ד״ר רונן הופמן, ועוד.

יאיר סרוסי, אלכס מינץ וישראל מקוב (צילום: עדי כהן צדוק)
יאיר סרוסי, אלכס מינץ וישראל מקוב (צילום: עדי כהן צדוק)

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

>בתיה דיסנצ׳יק בחרה בשמלת כתפיות אלגנטית שחושפת עור, אך עדיין שומרת על הטאץ' הנוצץ באמצעות שרשרת תליון זהב מרשימה. את הצבע, הוסיפה באמצעות מטפחת ורודה, שהותאמה למשקפיים שלה.

>לירון אדרי שיקית בחצאית מקסי כהה חובקת גוף, כשעל הבלינג אחראי הטופ הכסוף בסגנון שריון מעוטר בפאייטים וחרוזים מתכתיים. למרות היעדרו של מחשוף, הלוק משדר המון סקס אפיל.

>אל שמלת המיני השחורה מעוטרת התחרה והחרוזים שלה, יעל טבת-קלגסבלד לא רק התאימה ז'קט מחויט שחור אלא גם נעלי עקב גבוה עם פפיון מבריק. תיק הקלאץ' האדום, הוא כנראה זה שאחראי על החיוך הגדול.