הכתר של נגרין

מיכל נגרין נבחרה לעצב את הכתרים של הזוכות באליפות אירופה בהתעמלות אומנותית שהתקיימה בארץ. נגרין לא הסתפקה רק בעיצוב ובחרה גם להסביר פניה לתיירות. השופטות הבינלאומיות ואלופות העולם ויניארה זריפובה ודליה קוטקאיתה, שהגיעו במיוחד לישראל לרגל התחרות, נהנו מסיור אישי בהנחייתה של נגרין במרכז המבקרים בבת ים, שבו נחשפו לקולקציה החדשה.

אירני הדור הבא


רוני אירני ויפעת אירני, בעלים משותפים של קבוצת אירני קורפוריישן, ציינו בחמישי את שנת הפעילות הראשונה של חנות הדגל של מעצב העל מייקל קורס בישראל. בקניון רמת אביב התייצבו חובבי המותג לטעום פטיפורים וללגום קאווה. באירוע נכחו בני הדור הצעיר של המשפחה, בניו של יוסי אירני - תומר, מנהל הריטייל של הקבוצה, ואחיו דור.

דור ותומר אירני. צילום: אביב חופי
דור ותומר אירני. צילום: אביב חופי


בר עולה לאוויר

חברת המשקאות טמפו ערכה בחמישי אירוע לקראת עלייתה לאוויר של הפרסומת החדשה לפפסי מקס בהשתתפות בר רפאלי, חן מזרחי וגדי וילצ'רסקי. אל מסעדת "יאמה" בהרצליה נהרו עובדי החברה ונהנו ממופע סטנד אפ של חן מזרחי ומדוכני אוכל של השף אייל שני. ניצחו על החגיגה: היו״ר והבעלים של טמפו ג׳קי בר, המשנה למנכ״ל יואש בן אליעזר, מנהלת שיווק תחום מוגזים ומשקאות קלים סיוון נוי ומנהלת מותג פפסיקו ישראל רותם ברקו.

ג'קי בר ויואש בן אליעזר. צילום: שוקה כהן
ג'קי בר ויואש בן אליעזר. צילום: שוקה כהן