שרת המשפטים איילת שקד הייתה אורחת הכבוד במפגש של חבר הנאמנים של ארגון 'הדסה אינטרנשיונל ישראל' שנערך בחמישי בערב בבית 'הישג' בתל אביב. חבר הנאמנים של 'הדסה אינטרנשיונל ישראל' הוקם לפני כשנתיים ומונה כיום למעלה מ- 50 חברים התורמים מהידע והניסיון הניהולי והעסקי הרב שלהם, לטובת קידומו ופיתוחו של המרכז הרפואי הדסה. יו"ר חבר הנאמנים של הדסה אינטרנשיונל ישראל דליה איציק דיברה על החיבור המיוחד שלה לבית החולים הירושלמי הוותיק, שכן גם היא וגם ילדיה נולדו בבית החולים. את המפגש אירח מנכ"ל קרן הישג, אביב בושינסקי הנמנה על חבר הנאמנים והשתתפו בו מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה, פרופ' זאב רוטשטיין וכן חברים נוספים בהם: סאלי אורן נשיאת חבר הנאמנים, נשיא קוקה קולה ישראל רוני קוברובסקי ורעייתו, אברהם קוזניצקי בעלי ויו"ר מינרב, אבי כץ מייסד ונשיא קרן הגשמה ומייסד קופיקס, הרבנית עדינה בר שלום, ג'ואי שוובל בעלי זארה וגאפ ישראל, חיים פרייליכמן, שרגא ברוש נשיא התאחדות התעשיינים, עו"ד ידידיה לוונטהל, דן קולר המשנה למנכ"ל בנק הפועלים, עו"ד דפנה פישר, נתן ברק, ומנהל חבר הנאמנים מאיר מרק.

דליה איציק איילת שקד ואבי כץ (צילום: אבי חיון)
דליה איציק איילת שקד ואבי כץ (צילום: אבי חיון)

ג'וליאני עם כיפה וחומוס


ראש העיר המיתולוגי של ניו יורק, רודי ג'וליאני, ביקר בשבוע שעבר בישראל. ג'וליאני נפגש עם הפורום הניהולי הבכיר של רפא"ל, בראשות המנכ"ל אלוף (מיל) יואב הר אבן והביע את הערכתו הרבה למהנדסי ומפתחי 'כיפת ברזל'. המארחים לא נשארו אדישים והעניקו לו במתנה דגם של מערכת היירוט הייחודית. המפגש כלל שיחות בנושא סייבר ויחסי ארצות הברית וישראל ולהקשתו המפורשת של האורח נחתם בניגוב חומוס, במסעדת 'אחלה' בכפר סבא.

רודי ג'וליאני ויואב הר אבן (צילום: ללא קרדיט)
רודי ג'וליאני ויואב הר אבן (צילום: ללא קרדיט)

נפלאות סופהשבוע
יו"ר חברת החשמל אלוף (במיל') יפתח רון טל, ואורן הלמן - סמנכ"ל הרגולציה בחברה, היו אורחיו של מפקד גל"צ ירון דקל. בכירי החברה קיבלו סקירה על תכניות מעבר התחנה לעיר לוד, שמעו על שילוב חיילים מהפריפריה בתחנה - מהלך אותו מוביל דקל מאז כניסתו לתפקיד, ואף התרשמו מעבודת ועדת הפלייליסט

יפתח רון טל, ירון דקל ואורן הלמן (צילום: יוסי וייס, חברת חשמל)
יפתח רון טל, ירון דקל ואורן הלמן (צילום: יוסי וייס, חברת חשמל)

>היהלומן ישראל אור, בן זוגה של מלכת היופי במיל' טיטי איינאו חגג בצהריי יום שישי לאהובתו יום הולדת במסיבת בריכה. אור השקיע במתנה יוקרתית, שעון הובלו, משובץ 126 יהלומים - בשווי 50 אלף ₪.

טיטי איינאו וישראל אור (צילום: אסף לב)
טיטי איינאו וישראל אור (צילום: אסף לב)

>מימי לוזון נהנתה מחופשה בריזורט יוקרתי באיטליה.

>ח"כ איציק שמולי ומ"מ מנכ"ל הרשות לפיתוח הנגב ורד גושן, לקחו חלק באירוע ההשקה של מאיץ היזמות של ארגון "PresenTense" בבאר שבע, בשיתוף עמותת "תור במדבר".