עם פתיחת החופש הגדול, הושק אתמול מתחם פעילות חווייתית לכל המשפחה - "עזריאלי 360".  על הגג בקומה ה-50 של המגדל העגול של עזריאלי בתל אביב, ניתן יהיה להשקיף על  העיר ללא הפסקה וליהנות משלל תחנות פעילויות חווייתיות לכל המשפחה. יובל ברונשטיין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי, אופיר אורן מנכ"ל קניון עזריאלי תל אביב, עופר ירום - סמנכ"ל שיווק קבוצת קניוני עזריאלי וחן זהביאן שהיא מנהלת שיווק הקניון עזריאלי, השתתפו בסיור ונהנו מהחוויה. 

רצים לקייאקים

מסיבת הקיץ השנתית של קייקי כפר בלום, שנערכה הפעם בסימן '30 שנות שייט', התקיימה ביום שישי האחרון - שבמהלכו ציינו ילדי ישראל את היום הראשון לחופש הגדול. האורחים הרבים שגדשו את המקום נהנו מהפקה מוקפדת בניצוחו של גיא ירמק - מנכ"ל קייקי כפר בלום, שכללה פעילות בכל תחנות האתר: פארק חבלים, אומגה למים, קולנוע תלת מימד, חץ וקשת, קיר טיפוס וכמובן שייט צונן ומהנה בחצבאני ובירדן.

מתמודדי 'המירוץ למיליון' עמית ורז גל, מקיבוץ עמיר השכן, עובדי האתר שמוסיפים חן גלילי לתכנית הריאליטי, אירחו במקום את חבריהם למירוץ. נהנו מהאטרקציות: לירון מילס - מנכ"ל אתר החרמון , רווי רז יו"ר צוק מנרה ואורנה הוזמן בכור מנכ"לית משרד הפנים.

גל רז, גיא ירמק ועמית רז (צילום: שגב דהן)
גל רז, גיא ירמק ועמית רז (צילום: שגב דהן)
פעמיים ציפי לסיום העונה
ידידי תאטרון בית ליסין נפגשו ברביעי לצפייה משותפת, אחרונה  לעונה, בפרמיירה להצגה "השחקנית". מדובר בקומדיה פרי עטו של מחזאי השנה גור קורן, בבימויו של גלעד קמחי ובכיכובה של נטע גרטי. סבו של המחזאי גור קורן, יאיר בן צבי, שהגיע להצגה, גילה את דמותו על הבמה. 

סיימו עונה עם חיוך: מנהלת התיאטרון ציפי פינס, ח"כ ציפי לבני, ורדה ובעז דותן, סוניה וצביקה לבנת, מיכל ויובל רכבי, ליזיקה ועמי שגיא, שושנה שקד, גליה אלבין, גבי בראון, אלישבע ג'יבלי, אסתי ואלקס הרטמן, טלי ועמוס וולטש, נילי ואלי זהר, פארה ועפר חודורוב, ענת טמיר, רותי וגבי לסט, ענת ובני פדני, ציפי ואפרים קונדה, וברוריה לקנר - שבנה אמיר לקנר כתב את המוזיקה להצגה. 

ציפי פינס וציפי לבני (צילום: אביב חופי)
ציפי פינס וציפי לבני (צילום: אביב חופי)
גבי ורותי לסט
גבי ורותי לסט

פנקס לבחירות בארה"ב

המועדון המסחרי בראשות דן ברניצקי, אירח בשישי בבוקר את קונסול ישראל לשעבר בניו יורק אלון פנקס. אל מלון הילטון שבתל אביב, הגיעו חברי המועדון שהוזמנו להאזין לפנקס - שכיהן בעברו גם כראש מטה וכיועץ מדיני לארבעה שרי חוץ ולראש ממשלה. פנקס סקר בפני הבאים את התנהלות מערכת הבחירות לנשיאות ארצות הברית עד כה, וניתח את סיכוייהם של המועמדים דונלד טראמפ והילארי קלינטון. 

התעניינו: גד ואתי פרופר, פרופ׳ אבי דגני וד"ר רינה דגני ממכון גיאוקרטוגרפיה, דוד ויונה ברטל, פרופ׳ חיים אשד - אבי תכנית החלל ויו"ר ועדת החלל הישראלית, שי ונילי מאייר וכן עליזה סומך-קרן שהיא מנהלת המועדון. 

דן ברניצקי ואלון פנקס
דן ברניצקי ואלון פנקס

אבי דגני, גד ואתי פרופר ורינה דגני
אבי דגני, גד ואתי פרופר ורינה דגני


לנג מסביר

מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, עמית לנג, השתתף בשבוע שעבר בפאנל "איך ישראל עושה את זה", במסגרת כנס Viva Technology שנערך בפריז. בפאנל השתתפו גם חמי פרס, אדם סינגולדה - מייסד 'טאבולה', רים יונס - מייסדת 'אלפא אומגה' וצח וייזנפלד שהקים את המאיץ המקומי של מיקרוסופט. במסגרת ביקורו נפגש לנג עם נשיא פובליסיס מוריס לוי, עם שר הכלכלה הצרפתי עמנואל מקרון ועם נשיא ומנכ"ל חברת הרכבות הצרפתית הלאומית SNCF  גִיום פפי, שהביע התעניינות רבה במוצרים של תעשיית הביטחון הישראלית לצורכי תחבורה, ורצון לקחת חלק בפרויקטים בתחום התחבורה בישראל.

עמית לנג (פייסבוק)
עמית לנג (פייסבוק)


בירנבאום בהופעה חיה
דניאל בירנבאום - מנכ"ל סודהסטרים העולמית, בילה ביום שישי האחרון במועדון הצוללת הצהובה שבירושלים, שעה שעל במה הופיעה אשתו בת אלה, זמרת הבית של רשת בתי ספר תל"י ומכון שכטר. בת אלה, אשר תופיע גם בחמישי הקרוב בתאטרון תמונע, מבצעת בהופעותיה שירי תפילה ופיוטים בלחנים ועיבודים עכשוויים משני אלבומיה האחרונים. דבורה שרר דוברת המרכז הלאומי להשתלות - אדי שהיא חברה קרובה של הזוג, הגיעה גם היא למחוא כפיים. 

בת אלה, דניאל בירנבאום ודבורה שרר (צילום: גיל דרבינסקי)
בת אלה, דניאל בירנבאום ודבורה שרר (צילום: גיל דרבינסקי)