הבלט הישראלי ערך בערב יום שני את בכורת המופע החדש "Nutz" בהיכל התרבות בתל אביב, בשיתוף חברת האופנה רנואר. ההפקה שקיבלה השראה מהקלאסיקה "מפצח האגוזים", היא פרי יצירתו של הבמאי אלעד וייסמן, המשלבת את המוזיקה של צ'ייקובסקי בעיבוד עדכני של הדי ג'יי תומר מייזנר, לצד נגינתו של הכנר יורי רביץ'.
 
מנכ"לית הבלט הישראלי לאה לביא, הסמנכ"ל עמית סומך וחברת הנהלת הבלט יפה ויגודסקי, צפו ב-30 רקדני היצירה המודרנית, שלבשו על הבמה בגדים בעיצוב מותג האופנה. בין האורחים בקהל, היו גיא ודנה בלושינסקי, ג'ק ובטי קריסטל שהיא יו"ר אגודת ידידי ויצו, חיים מילר - מנכ"ל תכשיטי מילר, ורד רמון ריבלין, גיא גיאור, טמירה ירדני, סמנכ"ל שיווק קבוצת רנואר מישל תמיר, חגית ברקוביץ ורוית ברוש - נשותיהם של בעלי רנואר ואחרים.

עמית סומך ולאה לביא (צילום: רפי דלויה)
עמית סומך ולאה לביא (צילום: רפי דלויה)
בטי וג'ק קריסטל
בטי וג'ק קריסטל

גיא ודנה בלושינסקי
גיא ודנה בלושינסקי

גיא גיאור ולירן כוהנר
גיא גיאור ולירן כוהנר


קסם היעלמות
השקת הספר החדש על עלילות הארי פוטר שנערכה במוצאי שבת, נחלה הצלחה רבה כשמאות עותקים נחטפו על ידי מעריציו המושבעים של הקוסם המפורסם בישראל. סמנכ"לית השיווק החדשה של רשת צומת ספרים, ליאת ויסבורד, שרק נכנסה לתפקידה השבוע, קיוותה ליהנות מקריאת "הארי פוטר והילד המקולל", אך לרוע מזלה כל העותקים אזלו מהחנויות במהרה ולכן תאלץ להמתין לחידוש מלאי הספרים.

ליאת ויסבורד (יח"צ)
ליאת ויסבורד (יח"צ)

מזל טוב כפול
מחלקת יולדות ויחידת היילודים המחודשים של המרכז הרפואי הלל יפה בחדרה, נחנכו לאחרונה בטקס חגיגי במעמד שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן. ד"ר מיקי דודקביץ - מנהל המרכז הרפואי, מנהל מחלקת יילודים ופגים, ד"ר מיכאל פלדמן, פרופ' מוטי חלק - מנהל מחלקת נשים ויולדות וד"ר אמנון בן משה - המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז, זכו להבטחה מרגשת במיוחד מהשר ליצמן, שהבטיח השתתפות של כ-50 מיליון שקלים במימון חדר מיון ממוגן לבית החולים. 

מיכאל פלדמן, מיקי דודקביץ, מוטי חלק, יעקב ליצמן ואמנון בן משה (יח"צ)
מיכאל פלדמן, מיקי דודקביץ, מוטי חלק, יעקב ליצמן ואמנון בן משה (יח"צ)
שיר זכאי, ליליאנה מור ועודד פרנקל (צילום: רפי דלויה)
שיר זכאי, ליליאנה מור ועודד פרנקל (צילום: רפי דלויה)


צובעים מכל הלב
מנכ"ל נירלט, עודד פרנקל, אירח ביום שני את אירוע השקת שיתוף הפעולה של החברה עם עמותת "פתחון לב", שבמסגרתו על כל קניית צבע תועבר תרומה לרכישת סלי מזון למשפחות נזקקות. אל אולם התצוגה ב"דן דיזיין סנטר" שבבני ברק, הגיעו סמנכ"לית השיווק של נירלט שיר זכאי, הפרנזטור טל פרידמן, ניסים ציוני מנכ"ל "פתחון לב" ומנכ"לית דן דיזיין סנטר ליליאנה מור, וכן כוכבי בידור שצבעו לבבות שיועמדו למכירה פומבית, כשההכנסות יועברו כתרומה לעמותה.

המלצת השף | אבי לוי, המוציא
אבי לוי (צילום: אנטולי מיכאלו)
אבי לוי (צילום: אנטולי מיכאלו)


שף מסעדת "המוציא" ממליץ על מנת סיגר שקדי עגל. "זו מנה שהומצאה עוד לפני ש'המוציא' קמה, ומאז הפכה למנת דגל מייצגת. מדובר באינטרפרטציה של כבוד לסיגר האהוב", מסביר אבי לוי. "מילוי הסיגר עשוי שקדי טלה טחונים בשילוב בשר שפונדרה, שעברו טיפול בתיבול מורכב של תערובת ראס אל חנות ממרוקו, טיגון, בישול ארוך, סינון, קירור וטיגון נוסף לאחר מילוי הסיגר. שילוב טעמים חמוץ, מתוק וחריף, מנטרל את השומניות ומוסיף למנה רעננות ועניין, במיוחד לצד רוטב האריסה המוגש לצדה".

(צילום: אנטולי מיכאלו)
(צילום: אנטולי מיכאלו)