1. פייסבוק ישראל ואיגוד לשכות המסחר ערכו בסוף השבוע שעבר את אירוע "Boost Your Business", אליו הוזמנו יותר מ-300 בעלי עסקים קטנים ובינוניים בישראל. מטרת האירוע שנערך בתל אביב, היתה לספק כלים לקידום ולהרחבת העסק באמצעות הרשתות החברתיות, בהן פייסבוק ואינסטגרם. בין הדוברים היו עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, ומנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר תאני, שהסבירה בכנס כי "המהפכה הדיגיטלית מאפשרת לעסקים הקטנים לשחק במגרש של המותגים הגדולים, בדיוק עם אותם כלים שיווקיים. עסק שיידע לנצל את ההזדמנות יכול לפרוץ את גבולות השכונה ולהפוך לעסק גלובלי".
 
2. יו"ר עמותת SpaceIL, מוריס קאהן ואריאלה קיש דילייני, ערכו בשבוע שעבר מסיבת קיץ "חללית" עבור העמותה - שהוקמה במטרה להנחית את החללית הישראלית הראשונה על הירח. אל האירוע השמימי, שנערך במתחם "שבע" שבתל אביב, הגיעו לא פחות מ-700 מבלים, בהם בכירי המשק ועולם העסקים הישראלי. אורח הכבוד במסיבה היה האסטרונאוט האמריקני באז אולדרין - שהוא האדם השני שהלך על הירח.

בין אלה שיכלו להצטלם לפרויקט שיגור תמונות מחוץ לאטמוספירה, היו יו"ר האופוזיציה יצחק (בוז'י) הרצוג, גדעון ויאיר המבורגר, שאול ורחל לוטן, חיים כצמן, איתן בן אליהו, סמי וטובה סגול, ורד ואילן גרינבוים. באירוע שהפיק משה ברון, נהנו גם אמנון דיק, ארז ויגודמן, רותי וגבי לסט, גיגי ודפי לוי, אודי רקנאטי, צקי רוזנפלד, דורון אלמוג וצבי עם איילת ימיני, שאיתם בילו יהודה ותמי רווה, ישראל מקוב, פרנק מלול, מורי ארקין, משה להב ורבים אחרים.

אריאלה קיש דילייני, ארז ויגודמן ומוריס קאהן (צילום: אביב חופי)
אריאלה קיש דילייני, ארז ויגודמן ומוריס קאהן (צילום: אביב חופי)
באז אולדרין עם איתן בן אליהו
באז אולדרין עם איתן בן אליהו


3. מנכ"לים של חברות מובילות בתחום המסחר האלקטרוני, השתתפו בסוף השבוע בוועידת ישראל למסחר אלקטרוני "eCommerce GO", שהתקיימה זו השנה הרביעית ברציפות. בוועידה שהפיקה חברת מידע כנסים והנחה נדב בורנשטיין, דנו במגמות חדשות ובטכנולוגיות שישפיעו על המסחר המקוון, ואף הכריזו על שיתוף פעולה בין דואר ישראל ואתר ebay, שבמסגרתו תוקם פלטפורמת משלוחים אינטרנטית עבור בעלי עסק ישראלים המנהלים חנות מקוונת באתר. 

בין המשתתפים, היו מנהל הדיגיטל של "מרקס אנד ספנסר" מרקוס איסט, אפי דהן - מנכ"ל פייפאל ישראל, ירון בן אלי מנכ"ל קבוצת לידור ו-buy2usa, אלעד גולדנברג - מנהל הפעילות העסקית של ebay בישראל, אלי לביא מנכ"ל וואלה שופס, כמו גם בשמת שדה סמנכ"לית שיווק דואר ישראל ועוד.

אפי דהן, ירון בן אלי ואלעד גולדנברג (צילום: ליאת מנדל)
אפי דהן, ירון בן אלי ואלעד גולדנברג (צילום: ליאת מנדל)
אביגדור ליכטנשטיין וסמדר ברבר-צדיק (צילום: אביב חופי)
אביגדור ליכטנשטיין וסמדר ברבר-צדיק (צילום: אביב חופי)


4. קצת יותר מחצי שנה אחרי מותה הפתאומי של ז'קלין ליכטנשטיין ז"ל, סגר אביגדור ליכטנשטיין את המספרה המפורסמת שניהל עם רעייתו בלב תל אביב, באירוע פרידה שנערך במקום ביום ראשון. אל הערב שסיכם 40 שנות עשייה של ספרי הצמרת, הגיעו כמה מלקוחותיהם המפורסמים של הזוג ליכטנשטיין ובהם מנכ"לית הבנק הבינלאומי סמדר ברבר-צדיק, השר גלעד ארדן, יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג וג'ודי שלום ניר מוזס. איתם נפרדו גם אורה נפתלי ובנה דן, ניר פרצלינה, רוני מאנה, עינת שרוף ואחרים.

גבי רוטר וסוזן לנדאו (צילום: אביב חופי)
גבי רוטר וסוזן לנדאו (צילום: אביב חופי)


5. אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים של קסטרו, השיקו ביום ראשון את פרויקט "חמישי ב-T" בשיתוף מוזיאון תל אביב לאמנות, במסגרתו מדי ערב חמישי של חודש אוגוסט המוזיאון יפתח בחינם לציבור הרחב ויקיים פעילויות מיוחדות. אל האירוע שהפיק מוטי רייף במוזיאון, הגיעו אריאל רוטר ורון רוטר שהוא סמנכ"ל הכספים של קסטרו, מנכ"לית מוזיאון תל אביב לאמנות סוזן לנדאו, שמואל וענת פרנקל, ורד ואילן גרינבוים, האלופה במיל' אורנה ברביבאי, ענת לוין עם מאיר ברון, נאוה ברק ושלום זינגר, אודי פרידן, גיל גזית, חן למדן, יורם אלטמן, האמנים דוד עדיקא, בני אפרת ודוד טרטקובר ועוד.

6. הבלט הישראלי ערך בערב יום שני את בכורת המופע החדש "Nutz" בהיכל התרבות בתל אביב, בשיתוף חברת האופנה רנואר. ההפקה שקיבלה השראה מהקלאסיקה "מפצח האגוזים", היא פרי יצירתו של הבמאי אלעד וייסמן, המשלבת את המוזיקה של צ'ייקובסקי בעיבוד עדכני של הדי ג'יי תומר מייזנר, לצד נגינתו של הכנר יורי רביץ'.

מנכ"לית הבלט הישראלי לאה לביא, הסמנכ"ל עמית סומך וחברת הנהלת הבלט יפה ויגודסקי, צפו ב-30 רקדני היצירה המודרנית שלבשו על הבמה בגדים בעיצוב מותג האופנה. בין האורחים בקהל, היו גיא ודנה בלושינסקי, ג'ק ובטי קריסטל - יו"ר אגודת ידידי ויצו, חיים מילר, ורד רמון ריבלין, סמנכ"ל שיווק קבוצת רנואר מישל תמיר ואחרים.

מישל תמיר, יפה ויגודסקי ולאה לביא (צילום: רפי דלויה)
מישל תמיר, יפה ויגודסקי ולאה לביא (צילום: רפי דלויה)

עופר ליפשיץ ושמוליק יפרח (צילום: דיאגו מיטלברג)
עופר ליפשיץ ושמוליק יפרח (צילום: דיאגו מיטלברג)


7. מנכ"ל תיאטרון באר שבע, שמוליק יפרח ורעייתו קרן, הזמין את חברי אגודת הידידים של התיאטרון להצגה חגיגית של "חתונת הדמים", שנערכה בערב שלישי בבירת הנגב. בין הצופים בקהל היו נשיא המכללה ע"ש סמי שמעון פרופ' יהודה חדד, דוד בן סימון מנכ"ל "אדמה מכתשים", אשר גרינבאום, עופר ליפשיץ סמנכ"ל כיל, דגנית ויורם סדן מנכ"ל "רותם תעשיות", שרון ועודד בר בעלי 'גלידה באר שבע', אברהם מימון, יאיר נגיד ראש מנהל התרבות בעיריית באר שבע, מנכ"ל הסינפונייטה הישראלית באר שבע עופר סלע, דליה מנור - מנכ"לית מוזאון הנגב, רוני סומק, חנן יובל, דליה מזור ועוד.

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)


> דנה בלושינסקי החליטה שאם כבר ללבוש שמלה אדומה נטולת שרוולים לערב בבלט, אז לפחות עם טוויסט בדמות עיטורי מתכת עגולים - שנצבעו תחת האורות בצבע כסף ולבן מסנוורים. עם הבגד הבולט, שילבה בחוכמה אקססוריז ניטרליים כמו שרשרת, תיק קלאץ' וסנדלי עקב בגווני בז'.

> ג'ודי שלום ניר מוזס לא לובשת את הלב שלה על שרוול - אלא על שמלת מיני שלמה, שמשלבת צבע רקע שחור ופרינט מושלם של לבבות אדומים. מלבד החיוך הגדול וההדפס המרגש, הוסיפה שרשרת עדינה עם תליון לבבי ונעלה סנדל שאותו מעטר פרח גדול.

> אם כבר מסיבה מהחלל החיצון, תמי רווה החליטה להיראות כמו כוכבת, כשבחרה במכנסיים בגוון כחול בוהק וחולצה באותו הצבע, הכוללת פאייטים גדולים ונוצצים. העגילים הבולטים שענדה בשילוב  שרשרת חרוזים גדולה, שהותאמו לתיק צד בגוון כחול תואם, שיוו למראה גלאם לאירוע ערב.