בתום לילה של חגיגות לציון העלייה לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות, אליניב ברדה - קפטן אלופת ישראל הפועל באר שבע, צולם לקמפיין החדש של מוצרי הטיפוח לגברים "טבק ג'נטלמן קר". מלבד חיוכים, התזות והקפצת בקבוקי בושם מול המצלמות, ברדה הנלהב פגש על סט הצילומים את מנכ"לית קבוצת לילית קוסמטיקה, ניצה בילט ואת יעל בילט-צין, מנהלת השיווק של החברה, וסיפר להן שבכל הנוגע לסטייל וטיפוח הוא רוצה ללכת בדרכו של הכדורגלן האיטלקי אלסנדרו דל פיירו.

אליניב ברדה (צילום: אביב חופי)
אליניב ברדה (צילום: אביב חופי)


רהב בינלאומי
12 שגרירים המכהנים באו"ם, שהגיעו לביקור בארץ כאורחי הוועד היהודי-אמריקאי AJC - נהנו בסוף השבוע מארוחת ערב בביתם הפרטי של הילה ורני רהב, ביישוב סביון. ביו הנוכחים באירוע האינטימי, היו שגרירים מפנמה, מולדובה, סרביה, גינאה, פלאו, ג'מייקה, אורוגואי, תאילנד, בוסניה והרצגובינה, ליבריה, טנזניה, וכן שגרירת איי מרשל, מדינה שלה משמש רהב כקונסול כבוד בישראל. מי שנאם בפני הדיפלומטים היה יואב גלנט, שר הבינוי והשיכון.

השגרירים, שהגיעו לאזור בסיור שנערך בשיתוף שגריר ישראל באו"ם דני דנון, טיילו ברחבי ישראל כאורחיו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. במהלך ביקורם, אף פגשו בכנסת את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שאף יצר איתם קשר טלפוני במהלך ארוחת הערב בכדי לברך אותם בשנית.

רני והילה רהב עם יואב גלנט והשגרירים (צילום: אביב חופי)
רני והילה רהב עם יואב גלנט והשגרירים (צילום: אביב חופי)

 
כלפון רץ למיליון
השחקן והבמאי ליאור כלפון, שפנה לאחרונה גם לתחום הסטארט-אפ ומגייס משקיעים למיזם בתחום המגזינים הדיגיטליים, הגיע בשבוע שעבר לקמפוס הטכניון שבמתחם שרונה בתל אביב. זאת, כדי להעביר סדנה מיוחדת לבוגרי קורס גיוס הכספים לסטארט-אפ, המשותף לטכניון ולפירמת BDO זיו-האפט, באירוע לציון סוף המחזור הנוכחי. מלבד להמחיש לסטודנטים כיצד להעביר מסרים למשקיעים, איש הבידור גילה למשתתפים כי היעד לגיוס הון למיזם האישי שלו הוא מיליון דולר - כך שעד כה, חצי שנה אחרי שהחל לפנות למממנים, כלפון גייס כבר חצי מהסכום. 

ליאור כלפון (צילום: עוזי אברהם)
ליאור כלפון (צילום: עוזי אברהם)
מוטי וחלי צינמן עם יעל ארד (צילום: רמי זרנגר)
מוטי וחלי צינמן עם יעל ארד (צילום: רמי זרנגר)

 
שיחוק אולימפי
בין אלה שנהנים מכרטיסים ליציע של תחרויות האולימפיאדה בריו, גם מוטי צינמן ורעייתו חלי - שזכו בהגרלת חבילת נופש ספורטיבית שערכה Visa בישראל, כך שבימים אלה הזוג בוחן ספורטאים מרחבי העולם מזיעים בברזיל. רגע לפני שהתעופפו, השניים חילקו כובעים של נותנת החסות למשחקים האולימפיים לנוסעי טיסת תל אביב-מדריד-ריו בנתב"ג, בהם גם אחד למדליסטית האולימפית יעל ארד, שבמקרה עלתה איתם על אותה הטיסה.

ריקושט למטיילים
מנכ"ל "ריקושט", דודי מנטין, נתן את חסותו למשלחת אנשי עסקים ישראלים שיצאו לגלות את  מערת האנג סון דונג בווייטנאם, שנחשבת למערה הגדולה בעולם. בין חברי המשלחת ברשות רוית נאור, גם הרצל עוזר, ניב אריאל, דניאלה בלום, הכירוג אורי שואבי, מנהלת מרכז "רון ורדי" ענת גור ריווה, ורעייתו של עמי פרדמן - מיכל פדרמן.

המטיילים ההרפתקנים, שישלמו כ-3,000 דולר למבקר רק על מנת להיכנס למערה בקבוצה קטנה, קיבלו מרשת החנויות ביגוד טרמי מיוחד ונעלי שטח, תיקים ועוד ציוד נלווה למסע למערה, שעתיד להימשך כשישה ימים. למשלחת העסקית מארץ הקודש, יתלוו כ-25 סבלים, מדריכים ואנשי שטח מקומיים.

משלחת אנשי העסקים הישראלים (יח"צ)
משלחת אנשי העסקים הישראלים (יח"צ)