קולנוע לב בתל אביב התמלא ביום ראשון באור הפלאשים, כשמאות מוזמנים הגיעו להקרנת הבכורה של סרטו הדוקומנטרי של קובי פרג', "פוטו פרג'". הבמאי, שהוא נצר לשושלת הצלמים מהסטודיו שהקימו האחים סמי פרג' המנוח ופרי פרג', שאף הונצח ב"שיר הפרחה", עבד על הפרויקט התיעודי המשפחתי לא פחות מחמש שנים.

דליה, קובי ועזרא פרג' (צילום: אביב חופי)
דליה, קובי ועזרא פרג' (צילום: אביב חופי)

סאן, סיון וטאניה פרג' (צילום: רפי דלויה)
סאן, סיון וטאניה פרג' (צילום: רפי דלויה)


בין אלה שהגיעו לצפות בסרט על עשרת האחים שעלו מבגדד בשנות ה-50 של המאה הקודמת, היו כמובן בני המשפחה, בהם הוריו של קובי - דליה ועזרא פרג' והצלם סיון פרג' עם אמו טאניה ובנו סאן. אלה פגשו גם את אביגדור קהלני ואשתו דליה, המפיק שי יוכלמן, יו"ר משרד הפרסום יהושע TBWA רמי יהושע, סוכנת השחקנים מורן מאור, הצלם זיו קורן, הבמאי רני בלייר, אבשלום קור, יורם ארבל, שמואל וילוז'ני, לילית נגר, כוכבי בידור רבים ומי שעבדו בעבר על הפרסומת המפורסמת של פוטו פרג' - מושיק טימור וטוביה סער.

דליה ואביגדור קהלני
דליה ואביגדור קהלני
בועז ומורן מאור
בועז ומורן מאור


איוב קרא להם

סגן השר במשרד לשיתוף פעולה אזורי, איוב קרא, הפליג עם בני משפחתו על אניית הפאר "גולדן איריס" של מנו ספנות בסוף השבוע שעבר, בדרכו לנופש קיצי בקפריסין. עם זאת, קרא לא ניצל את הפגרה מהכנסת לצרכי חופשה בלבד - כיוון שכאשר הנוסעים עגנו בנמל לרנקה שבאי, חבר הכנסת נפגש עם אזרחים לבנונים מתנגדי חיזבאללה, זאת במסגרת תפקידו כממונה על הקשר עם העולם הערבי. 

השר איוב קרא (משמאל) עם חברו (יח"צ)
השר איוב קרא (משמאל) עם חברו (יח"צ)
צביה, עמי ואלי זוגלובק עם רוני רוזן, שעולה לכיתה א' (צילום: RITVO PHOTOGRAPHY)
צביה, עמי ואלי זוגלובק עם רוני רוזן, שעולה לכיתה א' (צילום: RITVO PHOTOGRAPHY)


התיק של זוגלובק
בני משפחת זוגלובק ממשיכים את מסורת הקיץ השנתית שלהם, כשהגיעו לחלק ילקוטים וציוד בית ספר לכ-160 ילדי שלומי העולים בסיום החופשה לכיתה א'. עמי זוגלובק ורעייתו צביה, מבעלי קבוצת זוגלובק ואלי זוגלובק שהוא יו"ר ומנכ"ל החברה, חברו למנהלת קשרי הקהילה אורלי זאבי וראש מועצת שלומי גבי נעמן, לטקס חלוקת התיקים שמתקיים זו השנה העשירית. במעמד הטקס, העניק נעמן תעודות הוקרה למשפחת זוגלובק, לזאבי וכן למנכ"ל היוצא פיני קמרי. מיה זוגלובק, בתו של אלי ונציגת הדור הרביעי של המשפחה, שתסיים בשנה הבאה את בית הספר היסודי, שיתפה עם הילדים הצעירים את חוויותיה כתלמידה.

חיים בסרט קולנוע
רשת בתי הקולנוע "גלובוס מקס", מאפשרת לצופים נלהבים לשריין מושב באולם לכל החיים. סמנכ"ל השיווק של רשת, אפי ליפשיץ, השיק בסוף השבוע במתחם "אושילנד" שבכפר סבא את כרטיס "INFINITY", שיאפשר לבעליו כניסה זוגית חופשית לסרטים בכל 18 אולמות הקולנוע של גלובוס מקס במתחם, לתקופה של כ-25 שנים. רוכש הכרטיס, שנמכר עד כה לאדם אחד, אמנם מקבל שירות VIP, אך נאלץ לשלם לא פחות מ-25 אלף ש"ח עבור התענוג.

הולי גינס
חברת "הצורפים" מכרה לאחרונה מזוזת ענק, שתנסה לשבור שיא גינס כ"מזוזה הגדולה בעולם". מנכ"ל החברה, רפי פרידמן, קיבל לפני כחצי שנה הזמנה מיוחדת מאיש עסקים יהודי מאוקראינה, שביקש מזוזה חריגה בגודלה. בתום העבודה שארכה כחמישה חודשים, התוצאה שעשויה מכסף טהור בשילוב זהב, היא באורך 1.82 מטר ושוקלת 9 ק"ג, עליה שילמו 36 אלף דולר. התיעוד של המזוזה נשלח לגינס, בתקווה להשתלב כשיא קדוש.

מזוזת הענק (יח"צ)
מזוזת הענק (יח"צ)