בתיאטרון הקאמרי נערכה בצהרי יום שישי פרמיירה לקומדיה החדשה של התיאטרון - "מלון רנדוו". המוזמנים לבכורה זכו לפגוש את השחקנים שמוליק וילוז'ני וענת וקסמן, את הבמאי אודי בן-משה ואת מנכ"ל התאטרון נעם סמל. בהתאם לשם ההצגה, נצפו בקהל גם מלונאים מקומיים בהם: סמדר נמרודי-רינות שהיא יו"ר מועצת המנהלים של רשת 'רימונים', מוטי ורסוס מנהל התקשורת של רשת מלונות הילטון, ליאור גבאי מנכ"ל 'הרודס הרצליה' וכן אבי דור מנכ"ל רשת מלונות 'פרימה'. עוד נצפו: אביגדור קהלני, דליה רבין, יונה ברטל ובעלה דודי ברטל.

ליאור גבאי, אבי דור ונעם סמל (צילום: איציק בירן)
ליאור גבאי, אבי דור ונעם סמל (צילום: איציק בירן)

סמדר נמרודי ושמואל וילוז'ני (צילום: איציק בירן)
סמדר נמרודי ושמואל וילוז'ני (צילום: איציק בירן)



סרטים לקטנים ולגדולים
רז שוורץ - מנכ"ל 'נעמן' ודודי כהן, שהוא מנהל חטיבת 'נעמן' , אירחו אירוע קיץ וחגיגת סיום לרבעון מוצלח. כ-400 עובדים, מנהלים, שפים ובני משפחותיהם, התייצבו להקרנת שני סרטי ילדים וסרט נוסף המיועד לקהל מבוגר יותר - במתחם "סינמה סיטי" שבגלילות. הגיעו להשתתף בחגיגה: מנכ"ל הנוסע המתמיד של אל על - ליאור טנר, השף צ'רלי פדידה, אוסנת רוזנברג מנכ"לית ורדינון ונוספים.

דודי כהן ורז שוורץ (צילום: שירה רז)
דודי כהן ורז שוורץ (צילום: שירה רז)


רייך מלביש ומאחל

בעוד כשבוע ישתתפו הספורטאים הפראלימפיים הישראליים באולימפיאדת ריו. לפני נסיעתם הגיעו רון בולוטין, המנהל המקצועי של הועד הפראלימפי, וסיוון אבראביה, שחקנית נבחרת כדור שער נשים, לצילומים עם החליפות הרשמיות שעיצבה עבורם רשת האופנה "בגיר". 

המשלחת הפראלימפית הישראלית כוללת 31 ספורטאים, 16 נשים ו-15 גברים, ובנוסף עשרות מלווים, מאמנים ופיזיותרפיסטים. המעצבת הראשית של חברת האופנה,  ענת ביטמן, השקיעה חשיבה רבה על מנת שהביגוד יתאים למזג האוויר החם של ברזיל - כך שפריטי הלבוש יהיו נוחים ואווריריים ובו בעת ייצוגיים ואפנתיים. חיים רייך, מנכ"ל הרשת, הגיע לאחל לספורטאים בהצלחה והביע את אמונו ותקוותו שיביאו גאווה למדינה.

סיוון בראביה ורון בולוטין (צילום: אלון ראובני)
סיוון בראביה ורון בולוטין (צילום: אלון ראובני)

לייפסטייל של בריאות

בני הזוג חגית ובני רוקח, בעלי רשת מתחמים לאיכות חיים 'The123Lifestyle' ומנכ"לים משותפים של הרשת, השיקו סניף חדש, במרכז 'חונים קונים' שבראשון לציון. הבופה באירוע כלל מאכלים על טהרת הבריאות המוכרת והטרנדית בעולם, כך שהמוזמנים נהנו מ'ראפים' ודפי אורז ממולאים בירקות, טחינה וואסאבי, מיקס שוקולד ואגוזים וכן ממיצים טבעיים. בעלי הרשת מתכננים פתיחתם של מרכזים נוספים ברחבי הארץ במהלך שנת 2017.

חגית ובני רוקח (צילום: אלירן אביטל)
חגית ובני רוקח (צילום: אלירן אביטל)

חיפה עיר הבירה

יואש בן אליעזר, משנה למנכ"ל טמפו וניר גל, מנהל השיווק של חטיבת הבירות והיין בטמפו, אירחו בסוף השבוע את ראש עיריית חיפה יונה יהב, בפסטיבל "עיר הבירה" של גולדסטאר, שמתקיים זאת השנה ה-24. השנה האירוע נפרש על פני יומיים, ומשך אליו מעל ל-60,000 מבקרים, שנהנו מכניסה חינם ומהופעות של מוש בן ארי, הדג נחש, דודו טסה והתקווה 6.

יואש בן אליער, דודו טסה ויונה יהב (צילום: שוקה כהן)
יואש בן אליער, דודו טסה ויונה יהב (צילום: שוקה כהן)


תפסו ג'וב

דירקטוריון בנק יהב בראשותו של דוד בן דוד אישר את המלצת מנכ"ל הבנק, שאול גלברד, למנות את בעז ליבוביץ לחבר הנהלה ומנהל הסיכונים הראשי (CRO) של הבנק. אהרון ווטסון מונה לסמנכ"ל הפיתוח העסקי הבינלאומי של קליקטייל, בעוד שיהודה הולצמן מונה למנכ"ל חטיבת ה-(MLC (Mobile Lifecycle של סלברייט.

עופר אברם מונה למנכ"ל מניבים קרן הריט החדשה. מינוי חדש בקונצרן התקשורת ההודי "טק מהינדרה": צוריאל חורין מונה לסמנכ"ל מכירות לקוחות אנטרפרייז בחב' "טק מהינדרה" ישראל, רועי ריפטין מונה לתפקיד סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת ברנד תעשיות.