לקראת חגי תשרי הקרבים ובאים, מיטב ספורטאי ישראל התכנסו בחסות בית ההשקעות 'אלטשולר-שחם' לצילום המסורתי למודעת ראש השנה. חן אלטשולר - מנהלת מחלקת המחקר בבית ההשקעות ויאיר לוינשטיין - מנכ"ל אלטשולר-שחם גמל פנסיה וביטוח, האזינו לחוויות של  שני המדליסטים האולימפיים הטריים: הג'ודאית ירדן ג'רבי והג'ודאי אורי ששון. 

רן שחם, מנכ"ל משותף בבית ההשקעות, אמר לספורטאים שהגיעו להרמת הכוסית שהמאמץ שעשו הביא הרבה כבוד וכי הוא ועובדיו גאים לתמוך בספורטאים בארץ, וכן קוראים לחברות נוספות לתמוך בספורט הישראלי.
דיין, ששון ואלשיך בפורום
פורום הפיס לחינוך נערך בשני במדיטק שבחולון. בכנס השתתפו בין היתר נשיא המדינה ראובן ריבלין, שר החינוך נפתלי בנט, מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך, אלוף (במיל') ויו"ר מפעל הפיס עוזי דיין, יו"ר השלטון המקומי חיים ביבס, ראש העיר המארחת מוטי ששון ומנהל החינוך העולמי של 'אפל' ג'ון קואץ' - שדיבר בכנס על האופן שבו הטכנולוגיה שינתה את פני החינוך ועל מה שצופן העתיד בתחום זה. מפכ"ל המשטרה, סיפר לנוכחים כי לא מזמן קיבל מכתב מילד בן 10 שייעץ לו לחסוך  עשרות אלפי שקלים מתקציב המשטרה, באמצעות שיתוף תלמידי בית ספר ביוזמות שיטור קהילתיות.

מוטי ששון ועוזי דיין (צילום: איקי מימון)
מוטי ששון ועוזי דיין (צילום: איקי מימון)
רן גוראון, צביקה אברמוביץ' וילדי העובדים
רן גוראון, צביקה אברמוביץ' וילדי העובדים

בקייטנה של גוראון

רן גוראון מנכ"ל חברת פלאפון וצביקה אברמוביץ' סמנכ"ל משאבי האנוש של החברה, החליטו לסייע לעובדי החברה בשבועיים האחרונים של אוגוסט, ופתחו קייטנות מיוחדות לילדי העובדים בשלושה מוקדים של החברה - איירפורט סיטי, ירושלים וגבעתיים. אתמול הגיעו שני המנהלים לפגוש את הילדים ולשמוע חוויות במסיבת הסיום של הקייטנה.
שמיר בניחוח שאנל
מנכ"ל "אלפא קוסמטיקה" רונן שמיר, אירח השבוע את הנהלת רשת סופר פארם, בבית 'מזל טלה' בתל אביב - לרגל  השקת הבושם החדש מבית שאנל- No 5 L'EAU מדובר בגרסה צעירה ורעננה ל'שאנל 5' האייקוני.

בהשקת הבושם בישראל, הושקע סכום של כמיליון ושמונה מאות אלף שקלים, הכוללת קמפיין בכיכובה של הפרזנטורית לילי רוז דפ - בתו של השחקן ההוליוודי ג'וני דפ - מודעות בעיתונות, תשדירים בטלוויזיה, שלטי חוצות, אירועים ונקודות מכירה. בעלי רשת סופר פארם ליאון קופלר, המנכ"ל ניצן לביא ודני לוזון המשנה למנכ"ל סופר פארם, הגיעו להתנסות בניחוח.

לאון קופלר, רונן שמיר, דני לוזון וניצן לביא (צילום: לנס הפקות)
לאון קופלר, רונן שמיר, דני לוזון וניצן לביא (צילום: לנס הפקות)
אורן ז'ורבין, רועי נויפלד, דיאנה גולבי ודור דניאל (צילום: מתת דביר)
אורן ז'ורבין, רועי נויפלד, דיאנה גולבי ודור דניאל (צילום: מתת דביר)


הג'ינגל הבין דורי
מנכ"ל ובעלי ערוץ הקניות, אורן ז'ורבין, החליט לציין בימים אלו יום הולדת 21 לערוץ. לכבוד החגיגות עבר הג'ינגל המקורי של הערוץ עדכון ושדרוג בין דורי. מי שהקליט את הג'ינגל המקורי היה שמוליק נויפלד, שעשה זאת בשנת 1995. כעבור 21 שנים נקרא נויפלד שוב לדגל, רק שהפעם הוא קיבל חיזוק מבנו הזמר, רועי נויפלד. מלאכת עריכת הג'ינגל נעשתה באולפנים של הזמר והיוצר דור דניאל, בשיתוף עם הזמרת דיאנה גולבי. הג'ינגל ישמש כפסקול לפרסומות ולפרומואים של הערוץ במסגרת קמפיין פרסום שמוערך בעלות של שישה מיליון שקלים בטלוויזיה וכן בדיגיטל.
 
המלצת השף | דיוויד פרנקל, פרונטו
(צילום: רון קדמי)
(צילום: רון קדמי)


שף מסעדת השף 'פרונטו', המליץ על מנת טורטליני לחי חזיר, קרם חצילים, אספרגוסים וצ'יפס קוקי סן ז'אק. דבר השף: "על אף שהמנה נשמעת מאוד כבדה, רוטב המנגולד והאספרגוסים מבושלים במיץ לימון", מסביר דיוויד פרנקל, "כך שובר הרוטב את השמנוניות של לחי החזיר והטעמים המתקתקים של צ'יפס הצדפות, מתחברים עם הטעמים העמוקים של לחי החזיר".

(צילום: תמוז רחמן)
(צילום: תמוז רחמן)