ביום שלישי אומרים פעמיים כי טוב? אם אתם קרובים לבני הזוג צחי חג'ג' ורותם כהן, אתם פשוט לא מבינים עד כמה: איש הנדל"ן שהוא יושב ראש ומבעלי קבוצת הנדל"ן הציבורית 'חג'ג' גרופ', יתחתן השבוע עם בחירת לבו כהן, בחגיגה שתתחיל ביום שלישי הקרוב ותימשך לסוף השבוע הקרוב - אז יעלו עם קומץ מקורבים להפלגה על אניית פאר. נכון, מדובר בסלבריישן בן כמה ימים.
 
בחודש ינואר האחרון, במהלך חופשה רומנטית מעבר לים, איש העסקים כרע על ברכו כשביקש את ידה של כהן. ביום שלישי השבוע, כאמור, חג'ג' יינשא בפעם השנייה בחייו כשיעלה את ירושלים על ראש שמחתו. האבא לארבעה מנישואים קודמים, יעמוד מתחת לחופה עם אהובתו במוזיאון מגדל דוד שבעיר הבירה, כך שהקמת החלל שבו תתקיים השמחה המושקעת החלו כבר הבוקר (ראשון). 

האחים צחי ועידו חג'ג' (צילום: אביב חופי)
האחים צחי ועידו חג'ג' (צילום: אביב חופי)

 
לחברים שהוזמנו להגיע לירושלים, כבר אפשר לגלות שפחות או יותר 100 חברים נבחרים של בני הזוג המאושר, כבר הוזמנו בסודי סודות על ידי חג'ג' ואשתו לעתיד להכין את הדרכונים, ולהגיע לחגוג את העובדה שהם נישאו בהפלגה מפנקת לטורקיה ואיי יוון, שתתחיל ביום חמישי חמישי ותימשך עד לשבת. נכון, הפרטים אודות האטרקציות השונות הצפויות במהלך האירוע המתמשך עדיין נשמרים בסודי סודות, אבל היי, זה נשמע כמו עוד פרק של "ספינת האהבה".

חג'יג'ה. צחי חג'ג' מבלה (צילום: רפי דלויה)
חג'יג'ה. צחי חג'ג' מבלה (צילום: רפי דלויה)