איגוד השיווק הישראלי קיים אתמול (שלישי) את הכנס השנתי בנושא שיווק לנוער ולצעירים, בשיתוף עם סוכנות המדיה teenk. הכנס נערך במתחם רידינג 3 שבנמל תל אביב, וקיבץ אליו מאות אנשי שיווק שרצו ללמוד איך לפנות לדור הבא. פתחו את האירוע: מנכ"לית האיגוד תלמה בירו, יחד עם סמנכ"ל השיווק של האיגוד סיגלית הורן-גלפרין, כשאחריהן עלה לבמה מנכ"ל teenk יניב ויצמן, שהתייחס לנושאים שמעניינים ביותר את דור ה-Z.
 
סיפור המים של סיגל
חברי כנסת, דיפלומטים ובכירי תעשיית המים של ישראל, התכנסו ביום שני בביתו של רפי מהודר, בקומה ה-34 של מגדלי אקירוב, על מנת לקבל בברכה את סת׳ סיגל ואת ספרו על תעשיות המים הישראליות. סיגל, יהודי אמריקאי שעמד בראש חברה מצליחה למיתוג, הקדיש את זמנו בשנים האחרונות לכתיבת ההיסטוריה של המים בישראל - והדרך שבה היא מצילה את העולם הצמא.

הגיעו לשתות את דבריו ואת היין: שגריר ארה"ב בישראל, דן שפירו, חברות הכנסת ציפי לבני ומירב מיכאלי, שר האוצר לשעבר ומי שהקים את פרויקט ההתפלה הישראלי, בייגה שוחט, איש ההייטק יוסי ורדי - שראיין את סיגל על הטכנולוגיות הישראליות ויוג'ין קנדל, לשעבר ראש המועצה הלאומית לכלכלה. 

סת' סיגל ויוסי ורדי (צילום: דניס ויסלפו)
סת' סיגל ויוסי ורדי (צילום: דניס ויסלפו)
קרל מגנוס נסר וגלעד קרונר (צילום: חיים יפים)
קרל מגנוס נסר וגלעד קרונר (צילום: חיים יפים)


השגריר השוודי בירוק 

שגריר שוודיה בישראל קרל מגנוס נסר, היה אורח הכבוד באירוע שנערך בערב יום שני תחת הכותרת: "חדשנות ירוקה בעולם האופנה". את האירוע, יזמה חברת האופנה השוודית H&M יחד עם מכללת שנקר. השגריר נשא דברים בעברית בפני הקהל שנכח באולם, והדגיש את הפופולאריות שבה זוכים המותגים השוודים בישראל. בין המאזינים: אנדרו חורש, היו"ר והבעלים של מאץ' ריטייל, גלעד קרונר, מנכ"ל H&M ישראל וד"ר קטיה אוייכרמן, ראש מחלקת טקסטיל בשנקר.

פרי-זן והראש
השבוע, נערך בבורסה לניירות ערך בתל אביב מפגש בנושא שיתוף פעולה עסקי בין ישראל ללוקסמבורג בתחום הפינטק. ראש ממשלת לוקסמבורג, קסאבייה בטל, פגש במקום את חנה פרי-זן יו"ר 'פעילים- ניהול תיקי השקעות'. פרי-זן  מחזיקה בקשרי ידידות רבים עם הקהילה העסקית בלוקסמבורג וזכתה לקבל לפני כשנה מידי סגן ראש ממשלת לוקסמבורג את אות ההוקרה 'Order of Merit of the Grand-Duchy of Luxembourg' , על פועלה לשילוב נשים כדירקטוריות בחברות ציבוריות. 

חנה פרי-זן וקסאבייה בטל
חנה פרי-זן וקסאבייה בטל

רעבים לפסטיבל
אירוע השקת פסטיבל הקולינריה הבינלאומי השני 'Round Tables by American Express' - נערך בבוקר יום שני במלון דן בתל אביב. יזמי הפסטיבל: המסעדן יאיר בקייר, השותפות נירית וייס ומאיה קרבט, רון וקסלר שהוא מנכ"ל אמריקן אקספרס וקבוצת ישראכרט וכן אירית בטאט, סמנכ"לית שיווק אמריקן אקספרס שהיא נותנת החסות הראשית לפסטיבל, האזינו לדברי הברכה שנשא מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, לצד השפים המשתתפים.

אמיר הלוי, אירית בטאט ורון וקסלר (צילום: אביב חופי)
אמיר הלוי, אירית בטאט ורון וקסלר (צילום: אביב חופי)